Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet waarom ik nog een oude nes, snes, master system en megadrive in huis heb.
Pro tip: zet uw ps4 af en toe in slaapstand waarbij die updates mag downloaden op de achtergrond. Als je dan al eens wilt spelen is de kans klein(er) dat je nog updates moet downloaden

Pro tip: zet uw ps4 af en toe in slaapstand waarbij die updates mag downloaden op de achtergrond. Als je dan al eens wilt spelen is de kans klein(er) dat je nog updates moet downloaden

Is ook zo, maar dat telt niet voor die nieuwe games die nog in de plastiek zitten. Zou ze es allemaal 1 voor 1 in de background moeten installeren maar ja, ook daar heb ik 1 geen tijd voor en 2 geen plaats genoeg voor op die harde schijf. Zit al aan 700gb van de 850 beschikbaar.

Ons gras stond serieus lang en heb het gisteren af gedaan. Nu zitten er kweekniethoeveel vlinders in onze hof rond te fladderen, waarschijnlijk op zoek naar hun eten :cry:

Ons gras stond serieus lang en heb het gisteren af gedaan. Nu zitten er kweekniethoeveel vlinders in onze hof rond te fladderen, waarschijnlijk op zoek naar hun eten :cry:

Dubbele winst: blije vlinders en vitamientjes voor Toon! 💪🏻

En algemeen: alleeeeeeeeeeeez serieus, is het op dees forum nu echt nodig om elke keer, elke mogelijke exceptie te benoemen, en alles af te lijnen zodat niemand iets komt verkondigen dat in de rand speelde van de originele post?
@Lint heeft nu eens mijn ergernis van enkele dagen gepost op een dag waar ik daar zelf de tijd niet voor had. Dank u.

Mensen die denken dat de witte strepen op een vluchtheuvel een zebrapad zijn.
Zijn er mensen die denken dat dit een zebrapad is? 🤔

IMG_1141.jpeg

Echt nog nooit meegemaakt dat iemand dat als zebrapad gebruikt.
Ik gebruik dat als zebrapad.

Ook al weet ik dat het geen zebrapad is, maar het is wel een gegarandeerd punt waar men normaliter wat gas terug zal nemen (uitzondering die zijn schokdempers wil testen uitgerekend). Dus, iets veiliger dan gewoon random ander punt oversteken.

Ik gebruik dat als zebrapad.

Ook al weet ik dat het geen zebrapad is, maar het is wel een gegarandeerd punt waar men normaliter wat gas terug zal nemen (uitzondering die zijn schokdempers wil testen uitgerekend). Dus, iets veiliger dan gewoon random ander punt oversteken.
Het is alvast veiliger dan de meeste die geen zebrapaden nemen en meestal nog niet de moeite doen om eens links en recht te kijken.

Als er in de bebouwde kom geen zebrapad te vinden is op 20 meter van je, mag je de straat oversteken zonder voorrang dacht ik. Als daar dan zo'n plateau ligt zal dat mogen vermoed ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan