Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik een spelletje speel op mijn telefoon heb ik op zich niks tegen ads, dat is nu eenmaal onvermijdelijk, maar ik wou dat ze de ads lieten vallen voor iets dat je al staan hebt. Ik moet bij eentje tussen elk level bijna zo dertig seconden zitten zien op een game die ik al heb.

Gisteren en vandaag gelijk n grote excursies aan het boeken voor op de honeymoon

Zonet tot de conclussie gekomen dat er nog een deel van de vakantie betaald moet worden met die VISA (voor de verzekering)
Iemand gaat hier niet tevreden zijn :rofl:

Als ik een spelletje speel op mijn telefoon heb ik op zich niks tegen ads, dat is nu eenmaal onvermijdelijk, maar ik wou dat ze de ads lieten vallen voor iets dat je al staan hebt. Ik moet bij eentje tussen elk level bijna zo dertig seconden zitten zien op een game die ik al heb.
Helaas zijn die ads thirdparty en (zelfde als hier op BG bijvoorbeeld) hebben die geen toegang tot je telefoon of wat er op staat.

Helaas zijn die ads thirdparty en (zelfde als hier op BG bijvoorbeeld) hebben die geen toegang tot je telefoon of wat er op staat.
Wist ik niet, zou een vondst zijn die daar mee aan de slag kan. Eigenlijk zou Google dat toch moeten kunnen(of Apple) als ze mij toch dertig soort zwembroeken kunnen aanbieden als ik er maar aan denk?

Ze willen u misschien overtuigen van nog een tweede kopie te nemen.

Is dat dat spel waar je zogezegd de koning moet gaan redden met een fun animatie maar waar het eigenlijke spel compleet dat niet is?
Awel, ja het is klassiek match drie of meer als game maar om de vier of vijf levels krijg je wel een koning om te redden, dus het is niet compleet gelogen. Wat ik aangenamer vind, is dat je per level eerst geen acht keer moet klikken door ‘aanbieding!!!’ ‘Special event!!!!’ ‘Animatie om het verhaal vooruit te helpen’. Los van de niet aflatende ads er voor op andere games, is het in feite vrij correct. Als ik last heb van dwangmatige gedachten is het een goede hulp.

Awel, ja het is klassiek match drie of meer als game maar om de vier of vijf levels krijg je wel een koning om te redden, dus het is niet compleet gelogen. Wat ik aangenamer vind, is dat je per level eerst geen acht keer moet klikken door ‘aanbieding!!!’ ‘Special event!!!!’ ‘Animatie om het verhaal vooruit te helpen’. Los van de niet aflatende ads er voor op andere games, is het in feite vrij correct. Als ik last heb van dwangmatige gedachten is het een goede hulp.

en de koning die verzuipt of verbrandt, die bestaat echt?

ik ben nu verslaafd aan "Eatventure"

restaurantje spelen :laugh:
Diene reclame hebt ge wss ook al meermaals zien passeren.

Ad vrije zooi spelen.

Netflix heeft nu wel al een heel tof aanbod moest je een abbo hebben.

Of, die eeuwige classic voor nauwelijks 10 euro.. hoe heet die nu weer @Timberwinter ?

SLAY.
THE.
SPIRE.
(Sorry, ik word er nog steeds enthousiast over na al die uren…)

Juist gezien dat Sony het ooit gratis heeft weggegeven bij PS+ of misschien tijdens die ene keer dat ze gratis games weggaven toen tante Rona nog op bezoek was.

Ondanks uw zeer lauwe lof zal ik het toch maar eindelijk downloaden naar men playstation. :unsure:

Private DNS instellen 😜

Uitgezonderd op YouTube geen reclame meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan