Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De eend is niet 100% dezelfde maar als ge u daar niet over kunt zetten dan zou ik recht voor de tweede gaan :D

(als ge 20 jaar geleden al zo'n meesterwerk kon afleveren ben ik benieuwd hoe ge 't er nu van af zou brengen)

RJmYdx7.png

DU1CyLR.png
Hahaha te zalig! Merci. Als ik wa wakker er ben eens overnemen 😄

Een snuggere die op tweedehands een machine aanbied die niet meer werkt. Begint die mij uit te kafferen dat ik te weinig bied en dat zo'n machine nieuw 100en euro's kost etc. Wat verwacht die, een nieuwprijs voor een kapotte machine. Herstel ze dan zelf eerst eer je ze verkoopt.

Niet dat dat veel zegt :’)

de gouden tijden met Oscar, dat waren de kampioenen

Na het vertrek van Pico en Oscar is het brrgaf gegaan. Nog steiler na het vertrek van DDT. Ik heb het nog wel beschamend lang gezien. Ouders waren fervente VRT kijkers. Zelfs nu voel ik nog een lichte schaamte als ik naar VTM kijk.

Streamz (n) Der zijn honderd streamingdiensten op de markt, dus ge zou denken dat ge alle goede dingen gewoon kunt knippen en plakken, en der zo iets deftigs van maken.
Maar nee:
Ge kunt binnen de aflevering niet doorklikken naar de volgende aflevering
Hij onthoudt u volume niet, dus dat staat constant vollen bak te geven als ge een nieuwe aflevering opendoet
Titels toevoegen aan "mijn lijst" gaat. Maar die lijst staat ergens halverwege het overzicht ipv bovenaan, idem ditto voor verderkijken
...

En daar gaat ons belastingsgeld naartoe >.< hierna wordt het terug disney+ of netflix ze, amai

Hoe ne slechte mens moet ge dan zijn. Ge geeft die mensen niet eens degelijk de tijd want em komt van achter ne bocht plus dat zijn kinderen...
En dan geeft ge ne kleine van 5 een kniestoot....

Hoe ne slechte mens moet ge dan zijn. Ge geeft die mensen niet eens degelijk de tijd want em komt van achter ne bocht plus dat zijn kinderen...
Ook gezien, inderdaad degoutant. Staat wel vrij herkenbaar op da filmpje dus zal (hopelijk) wel herkend worden.

Gezien de houding van een gemiddelde wielerterrorist op de Vlaamse jaagpaden ben ik hier allerminst verbaasd van.

En ook hier in de reacties weer mensen die die fietser verdedigen...
Ik rijd met de speed-pedelec naar 't werk, wanneer ik kinderen op de fiets tegenkom vertraag ik steeds tot wandelsnelheid. Er is geen enkel excuus om je zo te gedragen.

En ook hier in de reacties weer mensen die die fietser verdedigen...
Ik rijd met de speed-pedelec naar 't werk, wanneer ik kinderen op de fiets tegenkom vertraag ik steeds tot wandelsnelheid. Er is geen enkel excuus om je zo te gedragen.
Jamaja, diene mens zijn strava-statistieken...

Fietser is ne zak, kleine wordt uit balans gebracht en valt om in de sneeuw, maar:

- kniestoot
- geraakt in de bovenrug
- gelukkig niet gewond
- Patrick Mpasa en zijn gezin was helemaal geshockeerd
- uitstapje was helemaal verpest
- de fietser bood geen excuses aan
- de politie is gebeld (wat gaan die doen? eh)
- de video wordt duchtig gedeeld in Wallonie

Dear God, zeg tegen die velo dat hij geen manieren heeft, sta gewoon recht, en move on please. Op de speelplaats in de kleuterklas als het gesneeuwd heeft gebeuren ergere dingen hoor, hoe vaak moeten die de flikken bellen als iemand zich niet excuseert?

Fietser is ne zak, kleine wordt uit balans gebracht en valt om in de sneeuw, maar:

- kniestoot
- geraakt in de bovenrug
- gelukkig niet gewond

Dear God, zeg tegen die velo dat hij geen manieren heeft, sta gewoon recht, en move on please. Op de speelplaats in de kleuterklas als het gesneeuwd heeft gebeuren ergere dingen hoor, hoe vaak moeten die de flikken bellen als iemand zich niet excuseert?
Meh, da's het type fietser die het Strava-gemiddelde van een dagelijks ritje belangrijker vindt dan de veiligheid van een ander. Mag wel eens uitgebreid aan de kaak worden gesteld.

Hier in de buurt zijn er ook zo een paar die verwachten dat lopers uit de weg gaan terwijl ze de Finse looppiste vernielen en er 500m verder een speciaal aangelegd cross-parcours ligt.

- kniestoot
- geraakt in de bovenrug
- gelukkig niet gewond

En das nu net het probleem met de social media é, vroeger was dat allemaal onder elkaar te regelen maar nu wordt een groep mensen geronseld dat hier niks mee te maken hebben en dan nog eens daarbovenop persé hun mening (alhoewel niet altijd verkeerd é) willen uiten.
Ik ga volledig akkoord met je, fietser is een zak. Gelukkig de minderheid van de bende ;)

En das nu net het probleem met de social media é, vroeger was dat allemaal onder elkaar te regelen maar nu wordt een groep mensen geronseld dat hier niks mee te maken hebben en dan nog eens daarbovenop persé hun mening (alhoewel niet altijd verkeerd é) willen uiten.
Ik ga volledig akkoord met je, fietser is een zak. Gelukkig de minderheid van de bende ;)

Vroeger mocht ge zo iemand ne djoef op z'n gezicht geven da was nog makkelijker :unsure:

- kniestoot
- geraakt in de bovenrug
- gelukkig niet gewond

Tja.. als dat mijne kleine was, was die fietser niet veel verder geraakt..

Windows wil een update niet uitvoeren, doordat die update niet werkt wil de microsoft store niet werken.
En hierdoor werkt geen enkele microsoft store app nog :rolleyes:

Maar moet ge daarvoor zijn gezicht op HLN gooien?

was het een verkrachter of een moordenaar - pas na maanden zouden ze beelden vrijgeven als ze niks vinden.

Proportioneel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan