Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
En trouwens, ik ben twee weken zo goed als niet mobiel door zenuwschade in de voet en twee lenzen kwijt door tremor in de hand. Partner op opleiding. Schoonouders dgaf. Naar de winkel gaan is geen optie. Dus vlieger op met je ‘???’.
Hebt ge weer aan uw eigen brouwsels gezeten ?

Ff serieus. Dat is niet gezond. Complicaties van uw ziekte ?

Bedankt voor de tip! Eens iets anders dan Zalando! :-D Als ik het goed voorheb zijn er maar 2 fysieke winkels? 2 in Brussel en 1 in Antwerpen? Ergernis, hun store locator werkt niet. Zoals bij vele bedrijven tegenwoordig, irritant.
Yup, helaas enkel in Antwerpen (op de Meir) en in Brussel.

Online kan ook wel handig zijn als je iets hebt wat je graag ziet en er dan 300 kleuren van wil kopen (airism t-shirts in mijn geval)

Hebt ge weer aan uw eigen brouwsels gezeten ?

Ff serieus. Dat is niet gezond. Complicaties van uw ziekte ?
Ja, de neuropathische gevolgen zijn trager maar ze zetten wel door. Dus voet één is nu erg onbetrouwbaar, voet twee is gewoon erg pijnlijk. De kramp en tremor in de hand is het meest vervelend, fijne motoriek te vaak ‘naar de wup’. Ik tik links want rechts bibbert mijn duim gewoon het scherm af.

ik dacht vanavond es een uurke te gamen. Ik had hier nog wa PS4 games liggen die ik nog moest installeren (en updaten) dus ik zeg tegen mezelf:

"mezelf, zou je de cd al niet installeren en de updates binnentrekken, dan kan je binnen 8u zeker gamen"

kutps4 weigert nog discs te lezen :(

geen enkele wordt nog herkend.

Yup, helaas enkel in Antwerpen (op de Meir) en in Brussel.

Online kan ook wel handig zijn als je iets hebt wat je graag ziet en er dan 300 kleuren van wil kopen (airism t-shirts in mijn geval)
Nu werkt hun SL wel. Ik zou zweren dat ze vroeger nog een store hadden in het Wijnegem Shopping Center.

Kleine update hierop (in het vet de relevante info aangeduid die ook aan Bol.com werd doorgegeven): Bol heeft Bpost gecontacteerd en het resultaat van het onderzoek is, hou jullie vast:

"Bpost heeft laten weten dat het pakket bij het verkeerde nummer werd afgeleverd!"

Bij de buur dus. Wat een kleiner deel van de fuckup is, en wat ik al wist. De kern van het probleem is dat ze een doos naast een brievenbus achterlaten, in de regen en zichtbaar van op de straat, ze dit een veilige locatie noemen, en de doos nu spoorloos is. Ze gaan Bpost nog eens contacteren nu blijkt dat het daarmee niet opgelost is.
hier zelfde, ze zetten het voor de deur, nog voor dat de bel gedaan heeft met rinkelen. regen of niet.
toch aan het twijfelen om een postbus te zetten waar vrij grote pakketten in kunnen, want daar zit toch vaak iets in dat boven de 100 euro kost.

hier zelfde, ze zetten het voor de deur, nog voor dat de bel gedaan heeft met rinkelen. regen of niet.
toch aan het twijfelen om een postbus te zetten waar vrij grote pakketten in kunnen, want daar zit toch vaak iets in dat boven de 100 euro kost.
Nadat ik de dame van Bol.com dus had duidelijk gemaakt dat Bpost niet echt heeft geholpen heb ik net een mail gehad dat van mijn twee verloren artikelen er een opnieuw wordt opgestuurd en het andere meteen wordt terugbetaald :smile:

Er valt veel te zeggen tegen zo'n megabedrijf als Bol, maar voor dit soort zaken zit je daar wel vrij goed bij.

Vandaag nog eens met de trein naar kantoor geweest aan Brussel-Noord. Aangesproken door een opdringerige vuile vent in een onverstaanbare taal die wou dat iemand zijn sigaret aan stak.

En iets verder stond een gelijkaardig persoon te urineren in de ingang van het station met zijn voorkant naar het volk gericht.

Vandaag nog eens met de trein naar kantoor geweest aan Brussel-Noord. Aangesproken door een opdringerige vuile vent in een onverstaanbare taal die wou dat iemand zijn sigaret aan stak.

En iets verder stond een gelijkaardig persoon te urineren in de ingang van het station met zijn voorkant naar het volk gericht.
Ah, op peron 12 had er iemand deze morgen een dikke drol gedraaid net voor de zitbankjes - business as usual in Brussel.

Je zou denken dat er enkele quick wins mogelijk zijn, zoals wat politiebewaking (of privéfirma's) en openbare toiletten. Maar zelfs dat lijkt moeilijk door de gigantische inertie van de bestuurlijke nest die Brussel is.

Ik weet nog hoe op een radio-interview de schepen van een of andere gemeente aan het vertellen was dat ze de buurt schoon hielden met een aantal ingrepen. Waarop de interviewer opmerkte dat er vlakbij een uitpuilende vuilbak te zien was met een berg afval rond. Niet-ironische antwoord van de schepen: "ahja, maar die vuilbak is de verantwoordelijkheid van het gewest, daar hebben wij niets over te zeggen".

Het is zo eenvoudig en tegelijkertijd ongeloofelijk complex: een stad van 1.1 miljoen inwoners heeft maar één burgemeester en één schepencollege nodig, geen regering, parlement, en 19 burgemeesters met schepencollege.

Laatst bewerkt:
Je zou denken dat er enkele quick wins mogelijk zijn, zoals wat politiebewaking (of privéfirma's) en openbare toiletten. Maar zelfs dat lijkt moeilijk door de gigantische inertie van de bestuurlijke nest die Brussel is.

Ik weet nog hoe op een radio-interview de schepen van een of andere gemeente aan het vertellen was dat ze de buurt schoon hielden met een aantal ingrepen. Waarop de interviewer opmerkte dat er vlakbij een uitpuilende vuilbak te zien was met een berg afval rond. Niet-ironische antwoord van de schepen: "ahja, maar die vuilbak is de verantwoordelijkheid van het gewest, daar hebben wij niets over te zeggen".

Het is zo eenvoudig en tegelijkertijd ongeloofelijk complex: een stad van 1.1 miljoen inwoners heeft maar één burgemeester en één schepencollege nodig, geen regering, parlement, en 19 burgemeesters met schepencollege.
Volgens mij hebben ze die buurten al opgegeven. Pendelaars passeren er toch maar vluchtig en veel (deftig) volk woont daar toch niet in de buurt gezien alle kantoorgebouwen.

juist, die pendelaars passeren wel naar die kantoor-gebouwen :)
en aan Brussel Noord zijn er ook wel appartement-gebouwen, dus er woont wel degelijk volk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan