Coolguy
Well-known member
Zo een goede laten vliegen kan inderdaad heel bevredigend zijn.Nee bro, ze lag zoals steeds uitgeteld en bevredigd naast mij![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo een goede laten vliegen kan inderdaad heel bevredigend zijn.Nee bro, ze lag zoals steeds uitgeteld en bevredigd naast mij![]()
Werkt gij bij de overheid?Onze IT-ploeg pusht tijdens het verlof een grote update door aan onze systemen, zonder te communiceren over bepaalde bijkomende aanpassingen aan onderliggende systemen. Resultaat: de helft van ons platform werkt niet meer, en nu is het wachten tot ze terug zijn uit verlof om te fixen.

Neen. Ons geld komt wel van de overheidWerkt gij bij de overheid?![]()

Aha, dus eigenlijk ben jij een ambtenaar!Neen. Ons geld komt wel van de overheid![]()
Zijn dat diezelfde als die van die Orangina's?Bioscoop. Hoe moeilijk is het om rijnummer te lezen en stoelnummer te volgen? Hoeveel volgroeide oelewappers daar staan te uhmen en ahen. ‘Duh, 12 ah dan is dat ah ja 13 of nee 11 nee toch 13 … wacht is dit zaal vijf of zeven?’
FTFYZijt gij aanwezig bij de overheid?![]()
Neen, erger! Een subsidieslurper!Aha, dus eigenlijk ben jij een ambtenaar!
Da's alvast geen correcte berekening. Inhouding sociale zekerheid kan ruwweg maar zo'n 60 euro zijn, fiscale inhouding kan dan wel weer een heel klein beetje meer zijn.Hoeveel belastingen er eigenlijk af gaan van mijn weekenduren en overuren. Ik vraag me eigenlijk af of dat wel normaal is.
12 weekenduren, 128 uren van permanentie en 9 overuren. Goed voor een 472€ bruto.
En dan komt het:
Inhoudingen sociale zekerheid: - 171,14
Fiscale inhoudingen: 163,23
=137,63 netto.
Te belachelijk voor woorden. @JPV is dat eigenlijk normaal?
Iedere maand erger ik me zot aan die aparte loonfiche.
Mag ik die loonfiche eens doorsturen in pm?Da's alvast geen correcte berekening. Inhouding sociale zekerheid kan ruwweg maar zo'n 60 euro zijn, fiscale inhouding kan dan wel weer een heel klein beetje meer zijn.
True. Al weet ik niet hoe die uren permanentie bij hem geregeld zijn en dat lijkt toch het grootste deel te zijn.Iedereen weet dat ge overuren beter oppakt dan laat uitbetalen
Gezien je ervaring hebt me parkeren in Eindhoven: weet je een goeie parking in Eindhoven, @makila? Liefst eentje waar ik wel buiten geraak.Ik vind het gewoon enorm frustrerend.
Ik weet dat er door een Nederlands parkeerbedrijf vele jaren geleden effectief parkeerautomaten zijn gemaakt die om één of andere reden geen buitenlandse kaarten kon aanvaarden (wat ik vreemd vind, dat is toch een bewuste blokkering dan - misschien kostenbesparend of zo? Want visa / mastercard heeft voor zover ik weet zelf géén blokkering). En blijkbaar hebben veel gemeentes en privébedrijven in Nederland gebruik gemaakt van dat bedrijf hun service. (Cash betalen of met een app op de GSM gaat dus ook niet met die automaten)
Maar jaren later (want dit probleem is er al sind 2016 naar het schijnt) staan op véél plaatsen, die fucking automaten daar nog steeds zonder enige software / hardware upgrade om dit probleem op te lossen. En wat lees je dan in de NL wet? Dat dit perfekt legaal is.
Ik dacht vroeger altijd dat BE retarded was tov NL maar op dat vlak is NL toch alvast niet (veel) beter.
Als ik reviews van parkings in NL even check op google, ben ik dus inderdaad niet de enige Belg met dit issue. Maar dit probleem blijkt niet echt goed bekend te zijn OF (en dit klinkt mij plausibeler) de meeste Belgen hebben zoiets van: 'I dont give a shit. Ik ben finaal weg geraakt hé! Dus wat is het probleem Makila?'
Op dat vlak zijn Belgen eigenlijk wel dikke vette softies
Ik was daar vandaag toevallig net niet om naar een winkel te gaan![]()

True. Al weet ik niet hoe die uren permanentie bij hem geregeld zijn en dat lijkt toch het grootste deel te zijn.
Maar bij de overheidsdienst waar ik werk houdt de permanentie op zich in dat je eigenlijk gewoon thuis bent maar wel beschikbaar bent en je jezelf kan verplaatsen voor het werk. En daar krijg je enkel een vaste vergoeding voor (meer in weekend wel als op weekdagen) en kan je niet oppakken als overuren wat wel logisch is.
Als je opgeroepen wordt tijdens de permanentie en je werkt effectief bv. 3 uur kan je die 3 gewerkte uren later natuurlijk wel recupereren.
Helaas kom ik niet zo dikwijls in Eindhoven. één raad - neem cash geld mee. De meeste Nederlanders zijn vriendelijk en betalen wel voor je in ruil voor cash geld. Dat is daar meestal geen probleem.Gezien je ervaring hebt me parkeren in Eindhoven: weet je een goeie parking in Eindhoven, @makila? Liefst eentje waar ik wel buiten geraak.
Zou er naar het DAF museum willen gaan maar ben nog niet in Eindhoven geweest.
Smals?Neen. Ons geld komt wel van de overheid![]()

. Mijn Frans is vrij goed want heb 3 jaar in een faciliteitengemeente gewerkt maar denk maar niet dat ik daar niet even "