Ja, en dat werkt ook top wanneer je in de kleigrond zit.Verplicht bij te steken he!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, en dat werkt ook top wanneer je in de kleigrond zit.Verplicht bij te steken he!
Ik zie binnenkort al krantenkoppen opsteken zoals:Al die Vlaamse toeristen die ergens vast zitten door de bosbranden rond de Middellandse zee en nu zo graag in de media willen komen daardoor.

Dit doet me eraan denken.Dat er nog altijd mensen zijn die de klimaatverandering ontkennen omdat het hier kwakkelweer is. Die kijken echt niet verder dan hun neus lang is als je de extreme hitte in Zuid-Europa en de enorme wateroverlast elders ziet.
Jawadde zeg. Hoe voel je nu dat je dit gepost hebt.Dit doet me eraan denken.
Gauw nog een vervuilende reis boeken.

ChatGPTJawadde zeg. Hoe voel je nu dat je dit gepost hebt.
Ocharme, een stukje lakLaptop van de zetel gevallen, zijn nu paar kleine deukjes in en stukjes lak af. Ik ben toch zo'n kluns![]()

Zitten wij wel in de juiste bioscoop? Ik zie het al gebeurenBioscoop. Hoe moeilijk is het om rijnummer te lezen en stoelnummer te volgen? Hoeveel volgroeide oelewappers daar staan te uhmen en ahen. ‘Duh, 12 ah dan is dat ah ja 13 of nee 11 nee toch 13 … wacht is dit zaal vijf of zeven?’

Al een sjans dat ge hem niet hoortMijn bovenbuur horen pissen en protten![]()

Hij was gewoon zijn vrouw aan het beffen zeker?Mijn bovenbuur horen pissen en protten![]()

@Beffer zal wel het verschil weten tussen beffen en pissen zeker?Hij was gewoon zijn vrouw aan het beffen zeker?![]()

Oei, uw vrouw was toch niet boven hoop ik?Mijn bovenbuur horen pissen en protten![]()
Een protje moeten incasseren tijdens het beffen
Proximus te pakken gekregen. Ze gaat het eens navragen. "Blijft u even aan de lijn?"Proximus contacteren![]()

Nee bro, ze lag zoals steeds uitgeteld en bevredigd naast mijOei, uw vrouw was toch niet boven hoop ik?