Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al die Vlaamse toeristen die ergens vast zitten door de bosbranden rond de Middellandse zee en nu zo graag in de media willen komen daardoor.

Al die Vlaamse toeristen die ergens vast zitten door de bosbranden rond de Middellandse zee en nu zo graag in de media willen komen daardoor.
Ik zie binnenkort al krantenkoppen opsteken zoals:

"Op reis gaan naar plaatsen met bosbranden wordt nieuwe trend"
"Gezin die op reis ging naar brandgevoelige streek boos omdat er geen bosbrand was, vader: 'nochtans zo lang voor gespaard, en nu op onze honger blijven zitten'"
"Poging tot bosbrand verijdeld, mensen wilden per se de ervaring opdoen dat ze dan maar zelf een bosbrand probeerden op te steken, klagen nu overheid aan vanwege vergallen van hun reisplezier".

Of misschien overdrijf ik. :unsure:

Dat er nog altijd mensen zijn die de klimaatverandering ontkennen omdat het hier kwakkelweer is. Die kijken echt niet verder dan hun neus lang is als je de extreme hitte in Zuid-Europa en de enorme wateroverlast elders ziet.

Dat er nog altijd mensen zijn die de klimaatverandering ontkennen omdat het hier kwakkelweer is. Die kijken echt niet verder dan hun neus lang is als je de extreme hitte in Zuid-Europa en de enorme wateroverlast elders ziet.
Dit doet me eraan denken.

Gauw nog een vervuilende reis boeken.

Jawadde zeg. Hoe voel je nu dat je dit gepost hebt.
ChatGPT

"Oldskooler post net op een forum dat hij een vervuilende reis gaat maken.Hoe moet Oldskooler zich voelen?"

"If Oldskooler has just posted on a forum that they are planning to take a polluting journey, their feelings could be influenced by various factors, including the responses they receive from other forum members and their own beliefs and values. Here are some possible ways Oldskooler might feel:
  1. Excited: Oldskooler may feel excited about their upcoming trip and the experiences they anticipate having, especially if it's a destination they've always wanted to visit.
  2. Anxious: After posting about their trip, Oldskooler might feel anxious or nervous about how others will react to their decision, especially if they expect negative feedback.
  3. Defensive: If other forum members express disapproval or criticize Oldskooler's decision to take a polluting journey, they might become defensive about their choice.
  4. Indifferent: Oldskooler may not be particularly affected by the responses on the forum and feel indifferent about the environmental consequences of their trip.
  5. Guilty: If other forum users point out the environmental impact of their journey, Oldskooler may start to feel guilty about contributing to pollution.
  6. Justified: Oldskooler might attempt to justify their decision by explaining the purpose of their trip or emphasizing the importance of taking a break or exploring new places.
  7. Reconsidering: Negative feedback or raised awareness about the environmental impact could lead Oldskooler to reconsider their plans and think about alternative, less polluting travel options.
It's important to note that different people have different sensitivities to environmental issues, and their responses may vary widely. Some individuals may be more environmentally conscious and actively seek ways to reduce their impact, while others may be less concerned about the consequences of their actions. Overall, how Oldskooler feels will depend on their own values, the responses they receive, and their level of awareness about environmental concerns.
"

Ik ga voor excited, defensive, indifferent en justified.

Laatst bewerkt:
Laptop van de zetel gevallen, zijn nu paar kleine deukjes in en stukjes lak af. Ik ben toch zo'n kluns :cry2:
Ocharme, een stukje lak :unsure:

IMG-5966.jpg

Bioscoop. Hoe moeilijk is het om rijnummer te lezen en stoelnummer te volgen? Hoeveel volgroeide oelewappers daar staan te uhmen en ahen. ‘Duh, 12 ah dan is dat ah ja 13 of nee 11 nee toch 13 … wacht is dit zaal vijf of zeven?’

Bioscoop. Hoe moeilijk is het om rijnummer te lezen en stoelnummer te volgen? Hoeveel volgroeide oelewappers daar staan te uhmen en ahen. ‘Duh, 12 ah dan is dat ah ja 13 of nee 11 nee toch 13 … wacht is dit zaal vijf of zeven?’
Zitten wij wel in de juiste bioscoop? Ik zie het al gebeuren :ROFLMAO:

Proximus contacteren :sop:
Proximus te pakken gekregen. Ze gaat het eens navragen. "Blijft u even aan de lijn?"

.
.
.
.

Ik denk dat mevr. de Pacific Crest Trail gaan lopen is. :unsure:

En van dat wachtmuziekje word je ook niet vrolijk van. Precies Adrien Brody in the Pianist.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan