Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
1 papieren zakdoek vergeten uit de short van m’n zoon te halen voor ik die (de short dus) in de wasmachine stak :sop:.
Bijgevolg een miljoenmiljard stukjes papier die hardnekkig verspreid zitten over alles in die wasmand én nog een deel in de wasmachine om met grote kans ook de volgende wasmand te verklooien.

1 papieren zakdoek vergeten uit de short van m’n zoon te halen voor ik die (de short dus) in de wasmachine stak :sop:.
Bijgevolg een miljoenmiljard stukjes papier die hardnekkig verspreid zitten over alles in die wasmand én nog een deel in de wasmachine om met grote kans ook de volgende wasmand te verklooien.
Geen droogkast? Of anders naar de waserette om alles in de droogkast te zwieren, zal al een pak schelen!

Geen droogkast? Of anders naar de waserette om alles in de droogkast te zwieren, zal al een pak schelen!
Idd geen droogkast meer (en tijdelijk ook niet in de praktische mogelijkheid om in een wasserette te geraken :unsure:). Ik zou het aan een buurvrouw kunnen vragen 🤔 maarja zie dat ik haar filter volstop :unsure:.

Ah, verschrikkelijk dat!
De kleren best eerst laten dragen en eenmaal droog stevig uitschudden en voor wat in het wasmachine achterblijft: hoogste kuisprogramma draaien.

Bij de Colmar mosselen a violente voor €19 . ;)
300px-Peace_Was_Never_an_Option.jpg

StuBru Tijdloze die elk kwartier een nummer van Sinead O'Connor speelt met telkens de mededeling dat ze dood is en hoe traumatisch haar leven was. Komaan jongens, de dag is al druilerig genoeg, ik wil afleiding en een beetje positivisme en niet elk kwartier herinnerd worden aan de dood/zelfmoord van iemand.

StuBru Tijdloze die elk kwartier een nummer van Sinead O'Connor speelt met telkens de mededeling dat ze dood is en hoe traumatisch haar leven was.
Typisch StuBru hoor, elke overleden artiest een hele dag draaien tot je het kotsbeu bent. Het ding is wel, heel die generatie artiesten valt stilaan bij bosjes dood (oké, bij Sinead was't wel heel vroeg), ze kunnen zo iedere dag een gestorven artiest grijsdraaien. En jaarlijks ook nog eens grijsdraaien op de sterfdag.

StuBru Tijdloze die elk kwartier een nummer van Sinead O'Connor speelt met telkens de mededeling dat ze dood is en hoe traumatisch haar leven was. Komaan jongens, de dag is al druilerig genoeg, ik wil afleiding en een beetje positivisme en niet elk kwartier herinnerd worden aan de dood/zelfmoord van iemand.
There is no other troy for me to burn

Typisch StuBru hoor, elke overleden artiest een hele dag draaien tot je het kotsbeu bent. Het ding is wel, heel die generatie artiesten valt stilaan bij bosjes dood (oké, bij Sinead was't wel heel vroeg), ze kunnen zo iedere dag een gestorven artiest grijsdraaien. En jaarlijks ook nog eens grijsdraaien op de sterfdag.
Stubru is gewoon een zender geworden die gewoon de hype van de dag platdraait. Morgen weer de ganse dag een of andere artiest die op TML staat, de dag er na een artiest die ergens anders optreedt. Met extra bonusnummers als er ergens kaartjes te verdienen zijn.

Stubru is gewoon een zender geworden die gewoon de hype van de dag platdraait. Morgen weer de ganse dag een of andere artiest die op TML staat, de dag er na een artiest die ergens anders optreedt. Met extra bonusnummers als er ergens kaartjes te verdienen zijn.
StuBru Tijdloze zender totaal niet hoor, daar heb je alleen maar muziek met sporadisch een reclame-blok tussen. Reguliere radio daarentegen luister ik (en terecht precies) al jaren niet meer naar.

Sinds Duyster is verhuisd naar Radio 1 heb ik geen reden meer om die zender op te zetten. Op het werk staat het nog op in den bureau. Gelukkig bestaan er NC headphones voor als het tegensteekt.

Er wordt al een tijdje aangegeven dat men, om wateroverlast te vermijden, zou willen regenwaterputten automatisch aansturen zodat we zoveel mogelijk water in regenwaterputten zouden kunnen verzamelen, door die regenwaterputten op voorhand leeg te maken ...
Het KMI had voor vandaag 15-20 mm regen voorspeld. Ik dacht, ik doe mijn duit in het zakje, met de regenval van de voorbije dagen zitten mijn waterputten vol, ik vul mijn vijver nog wat verder (niveau stond nog altijd relatief laag), en heb dus gisteren 2500 l water naar de vijver gepompt.
Zo zouden mijn regenwaterputten de neerslag van vandaag voor een stuk kunnen opvangen. Maar 't heeft nu maar 5 mm geregend, en voor vandaag lijkt er niet veel meer bij te vallen, dus is er 800 l in de regenwaterput belandt...
Wanner men dit wil gaan invoeren, moeten de previsies echt nog wat beter worden, denk ik dan.

Absoluut, vandaar dat de idee an sich volgens mij gewoon kant noch wal raakt.
Natuurlijk raakt dat kan noch wal. Het is zomaar weer een idee waarbij men ipv de noodzakelijke investeringen te doen weer voor de gemaksoplossing kijkt en verhaalt op de burger. Geen probleem voor de mensen die regenwater enkel gebruiken voor een auto wassen maar er zijn ook anderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan