Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ging tijdens mijn middagpauze de hond uitlaten. Hij hoopte op een lange wandeling en begon meteen zijn vaste richting uit te trekken als we een verre tour doen, maar ik trok tegen om hem korter te kunnen uitlaten. Hij zette zich daarop schrap.

Ik kon van ver al een vrouw dubieus zien kijken. Toen ze dichter kwam, begon ze meteen te roepen: "als hij schrik heeft, moet ge dat respecteren!! Ge moet uw hond niet forceren als hij schrik heeft!!"

Ik zei dan dat hij geen schrik heeft, maar koppig is omdat hij de andere kant uit wil.

"Ja een hond die schrik heeft, moet je niet dwingen he!!"

:rolleyes: foute assumpties maken is 1 ding, daar boertig in blijven doordoen als iemand uw assumptie ontkracht is erger.

Waar is de tijd dat enkel echte gerespecteerde dj's en producers op Tomorrowland draaiden.

Het is idd erg dat ze zelfs bucht gaan draaien op andere plekken dan de main stage :unsure: .

Waar is de tijd dat enkel echte gerespecteerde dj's en producers op Tomorrowland draaiden.

Vriendjespolitiek en ons kent ons, gaat ook al lang mee in de DJ wereld hoor.

Vorige week mail gekregen van garage dat ze een auto gevonden hebben voor mij en dat "ik volgende week uitgenodigd zal worden om te komen kijken want ze gaan eerst een paar dagen op congé". Ondertussen al donderdag en nog steeds niks. Morgen is het een vrije dag en niet zeker of ze op zaterdag zullen werken. Dan maar eens laten bellen "ah ja, wel maandag kan u komen kijken". Ja pipo da's al 2 weken later (ja ok, anderhalf week ma da kan me ni bommen voor t moment), zeg dan niet dat ik deze week kan komen kijken.

En nee ik ben niet de meest geduldigste mens.

First world problems.

Vandaag de zonnegloed in Vleteren bezocht. Opvangzoo voor dieren die nergens anders meer terecht kunnen. 20€ goed besteed. Ze mochten gerust meer vragen, het is tenslotte voor een goede zaak. De oudste was er ooit op schoolreis geweest en vond het mooi en we zeiden sindsdien al een jaar of 4 om eens te gaan. Je ziet niet de meest opwindende dieren maar de kinderen waren maar al te blij om beestjes te kijken.
Meeste dieren hebben dan ook een uitleg hoe ze daar terecht gekomen zijn: meestal eigenaars die niet nagedacht hadden wat ze kochten, ze illegaal hielden, er niet voor konden zorgen, er niet op voorzien waren qua huisvesting of ze mishandelden, kweekers die er illegaal met kweekten of waar ze slecht verzorgd werden, zooën waar ze niet gewenst waren wegens niet spectaculair, surplus dieren die ze anders toch maar gingen afmaken... Triestig wat redenen er allemaal bij stonden. Je verstaat toch niet waar de gedachten staan als je ziet wat sommigen nog maar proberen als huisdier te houden.😡

Lichtpuntje: er waren ook wel enkele die altijd goed verzorgd geweest waren maar de eigenaars naar een appartement verhuisden, of gestorven waren en de erfgenamen ze dan maar weg geschonken hadden. En ze hebben allemaal nog een goeie oude dag ondanks hun verleden... Echt een aanrader.

Aan de persoon die deze ochtend om 05u17 in zijn auto naar een techno (???) versie van Wonderwall aan het luisteren was en het nodig vond om het volledige nummer lang gewoon te blijven staan in een slapende straat: TF is wrong witchu??? (Volume moet echt het maximum geweest zijn dat hij uit die auto-stereo kon krijgen). Tomorrowland is 100,4 km verder, andouille.

Aan de persoon die deze ochtend om 05u17 in zijn auto naar een techno (???) versie van Wonderwall aan het luisteren was en het nodig vond om het volledige nummer lang gewoon te blijven staan in een slapende straat: TF is wrong witchu??? (Volume moet echt het maximum geweest zijn dat hij uit die auto-stereo kon krijgen). Tomorrowland is 100,4 km verder, andouille.
Graag gedaan Squid

Man wat een cheap ass crap dubstep remixen .... techno of trance mijn voeten. Of course, tommorowland main stage en aanverwanten, dance voor de grote massa.

@Squidward, home made molotov's helpen (banlieu style)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan