Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Altijd. In de tijd van de vaste lijn belde we in theorie altijd anoniem. Dus waarom nu veranderen???
Maar nu is het omgekeerd en is een anoniem nummer de uitzondering. Ik kan me ook niet echt herinneren hoe in mijn kindertijd mijn ouders elke week eens telefoon kregen van iemand met slecht Nederlands die vroeg naar hun energiecontract.

Als zo'n nummer dan niets inspreekt zal het wel niet belangrijk geweest zijn.

Misschien eens met wat BG'ers afspreken dan om samen te gaan? @Wannez en @kay-gell en waarschijnlijk nog wel anderen zijn ook te vinden voor een pretparkdagje.
al weet ik niet of elke BG'er zit te wachten op het gezelschap van andere BG'ers. 😁
Count me in! Voor een aantal pretparken heb ik deze zomer en nazomer tickets aan 50% voor wie mee wil.
Ik verwacht wel dat @Mulan ook meegaat voor in de boomstammetjes (en om de rugzakken te dragen als ze verder nergens in durft).

Disclaimer: mogelijk zit er ook een wikkes in de koffer.

Dat ik vanmorgen, op weg naar het werk, uitgeschoven was met mijn e-bike van 4 weken oud, oké, maar waarom moest ik ook nog eens in een plas water terecht komen :unsure: . En dat allemaal door die agressieve gansen, waardoor ik mijn bocht te scherp heb genomen op een nat wegdek.

Gelukkig had ik een helm op :unsure:

Laatst bewerkt:
Dat ik vanmorgen, op weg naar heb werk, uitgeschoven was met mijn e-bike van 4 weken oud, oké, maar waarom moest ik ook nog eens in een plas water terecht komen :unsure: . En dat allemaal door die agressieve gansen, waardoor ik mijn bocht te scherp heb genomen op een nat wegdek.

Gelukkig had ik een helm op :unsure:
Iemand in de familie begon net een nieuwe job, op 7 km ofzo van zijn deur. Dus e-bike gekocht. Na de eerste week daar te werken wou hij ergens snel vertrekken, maar hij was vergeten die pikkel in te trekken waarmee de fiets bleef staan. Resultaat: op zijn bek gegaan, ligamenten tussen schouder en sleutelbeen aan een kant afgescheurd, en minstens 2 maand werkonbekwaam.

Beat that.

Iemand in de familie begon net een nieuwe job, op 7 km ofzo van zijn deur. Dus e-bike gekocht. Na de eerste week daar te werken wou hij ergens snel vertrekken, maar hij was vergeten die pikkel in te trekken waarmee de fiets bleef staan. Resultaat: op zijn bek gegaan, ligamenten tussen schouder en sleutelbeen aan een kant afgescheurd, en minstens 2 maand werkonbekwaam.

Beat that.
Wat een mens toch al niet doet om aan de ziekenkas te raken.

Voor de IT'ers onder ons is dit ongetwijfeld een terugkerende ergernis. Voor de liefhebbers is er dit topic op Tweakers, al is dat wel al enkele maanden dood.

question.jpg

De beste was toch één of andere verre neef van mijn vader die ik nog nooit in mijn leven had gezien (en zij ook al 30 jaar niet meer) die plots voor hun deur stond en kwam vragen of ik eens zijn volledige videoarchief kon digitaliseren en monteren.

Voor de IT'ers onder ons is dit ongetwijfeld een terugkerende ergernis. Voor de liefhebbers is er dit topic op Tweakers, al is dat wel al enkele maanden dood.

Bekijk bijlage 21230

De beste was toch één of andere verre neef van mijn vader die ik nog nooit in mijn leven had gezien (en zij ook al 30 jaar niet meer) die plots voor hun deur stond en kwam vragen of ik eens zijn volledige videoarchief kon digitaliseren en monteren.
Ooit ook zo'n vraag gehad.
Hadden een hoop vhs films liggen.
Of ik die niet op dvd kreeg.

Zou ook niet meer zijn dan afspelen met een vhs speler en opnemen met een dvd recorder.

Dat ze het zelf toch deden in godsnaam.

En die denken dat dat met een vingerknip gebeurt.

En die denken dat dat met een vingerknip gebeurt.
"Maar jij doet IT, je doet zo'n dingen toch graag?"
- "Ja natuurlijk, na een hele dag achter een scherm zitten op het werk doe ik thuis liefst van al exact hetzelfde. Kom jij elke week mijn huis kuisen en mijn gras afrijden? Je doet dat toch graag?"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan