23 uur en we zitten nog altijd zonder.En we zitten weer met een technisch storing van Telenet in de buurt, de zoveelste. En hun prijzen maar opslaan.Misschien toch eens overstappen naar een andere provider?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
23 uur en we zitten nog altijd zonder.En we zitten weer met een technisch storing van Telenet in de buurt, de zoveelste. En hun prijzen maar opslaan.Misschien toch eens overstappen naar een andere provider?

Ik had echt het gevoel dat ze hier nog nooit iets van gezien hadden in school.Ze zullen het wel aangeleerd krijgen, maar de anticipatie van het gsm-gebruik tijdens de pauze of zelfs in de les zet het verstand op een laag pitje.
Het gebrek aan algemene kennis was al een probleem ruim vijftien jaar terug. Het is niet bepaald iets nieuws onder de zon.
In latijnse en in geschiedenis kwam dat naar voor dacht ik.Ik heb toch ook nooit iets over het Oedipuscomplex geleerd in het middelbaar hoor.
Het zou wel mogelijk zijn met Engelse audivertaling, lees ik. (Wel +€40 en de vragen alsnog in het Nederlands op het scherm precies).Yep. Ik ontkennen het niet. Voor mijn vrouw die geen rijbewijs heeft, zijn die constante vertragingen erg zwaar omdat ze nu bv. pas thuis is en alleen maar omdat ik haar ben gaan ophalen met de auto. Daarbovenop is een rijbewijs halen geen evidentie want haar NL is nog niet goed genoeg.
www.gocavlaanderen.be
Ik heb moderne gedaan en dat zat in de lessen psychologie bij mij. Dus enkel menswetenschappen heeft ervan gehoord in het gerenommeerd college waar ik zat.Ik had echt het gevoel dat ze hier nog nooit iets van gezien hadden in school.
We praten hier over bachelor/hoge school, richting moderne en handel in middelbaar.
Ergens vind ik dat echt erg.
Gebrek aan cultuur, ze kweken gewoon wereldvreemde idioten die enkel kunnen tokkelen op ne Iphone.
Triest.
Ik heb Economie - Moderne talen gevolgd en hier zat dat toch in de lessen geschiedenis.Ik heb moderne gedaan en dat zat in de lessen psychologie bij mij. Dus enkel menswetenschappen heeft ervan gehoord in het gerenommeerd college waar ik zat.
En in de bacheloropleiding zat het ook... Omdat ik opnieuw psychologie kreeg.
Denk je nu echt dat iemand die economie-wiskunde heeft gedaan en daarna een technische bachelor heeft gedaan ergens Oedipus te horen heeft gekregen? Ik ben bijzonder benieuwd in welke lessen dat dan precies geweest zou zijn!

Nu kent men 'milf'.Ik had echt het gevoel dat ze hier nog nooit iets van gezien hadden in school.
We praten hier over bachelor/hoge school, richting moderne en handel in middelbaar.
Ergens vind ik dat echt erg.
Gebrek aan cultuur, ze kweken gewoon wereldvreemde idioten die enkel kunnen tokkelen op ne Iphone.
Triest.
Negatieve aandacht blijft langer bij.care to share waarom ge een obsessie hebt om zo'n groot mogelijke ecologische voetafdruk achter te laten? Ik zie u dat hier zo veel benadrukken dat het wel lijkt of het echt een idee-fixe is van u.
En single riders rij = niet aanschuivenGa gewoon alleeneen ticket kost evenveel.

Mensen die anoniem bellen. Nemen jullie op?
Ik heb dus exact Economie-Wiskunde gedaan (8u wiskunde zelfs, dus uit die extra uren kwam het ook niet) en een technische bachelor (IT) ... in mijn bachelor heb ik het niet gezien, maar in het middelbaar sowieso wel.Denk je nu echt dat iemand die economie-wiskunde heeft gedaan en daarna een technische bachelor heeft gedaan ergens Oedipus te horen heeft gekregen? Ik ben bijzonder benieuwd in welke lessen dat dan precies geweest zou zijn!
, dus we hebben indeed allemaal gaten. Milf is ook wat sneller getypt dan oedipus om aan je kinks te komenNu kent men 'milf'.
Dat leunt er tegenaan.

Hier Wetenschappen-Wiskunde 8u en ik heb dat ook gezien. Freud volgens mij eigenlijk niet, maar ik herinner me dat we in het vak Nederlands het over literatuur haddden en de geschiedenis daarvan, dus ik vermoed dat we dit daar zagen. Nu goed, volledig akkoord dat als je eens een boek of zelfs een tijdschrift leest je dat ook tegenkomt.Ik heb dus exact Economie-Wiskunde gedaan (8u wiskunde zelfs, dus uit die extra uren kwam het ook niet) en een technische bachelor (IT) ... in mijn bachelor heb ik het niet gezien, maar in het middelbaar sowieso wel.
Dat komt ge toch automatisch tegen als ge Griekse mythologie en/of Freud bespreekt? Beide gezien in geschiedenis denk ik.
Daarnaast dezelfde mening als @coldplayke, zelfs buiten school komt ge dat onnoemelijk veel tegen als referentie in media, raar dat zo weinig mensen dat dan oppikken.
But then again, ik heb pas een goede 10jaar door dat Q8 voor Kuweit staat, en het logo van Shell een schelp is (en ik werk vaak in die sector), dus we hebben indeed allemaal gaten.
Mijn vaste lijn thuis staat zo ingesteld dat anonieme oproepen by default worden geweigerd. VoIP via OVH, zo'n lijn kost mij geen drol en dan heb je dat soort opties. Ik wou dat die optie ook mogelijk was op GSM. Maar wat ik het meest mis is een spamfilter op de telefoons op het werk. Kwestie van al die callcenters die een afspraak proberen te fiksen "met de IT" eruit te kunnen filteren.Mensen die anoniem bellen. Nemen jullie op?
Vooral dit denk ik. Het zou mij verwonderen mocht ik het Oedipuscomplex op school hebben gezien (Techniek-Wetenschappen, mss wel het Elektracomplex? Ik zat op een school met 95% meisjesen we over het algemeen minder lezen?
) maar ken het wel.Maar Oedipus complex is nauwer (Milf is ook wat sneller getypt dan oedipus om aan je kinks te komen![]()

) dan MILF, dat is MOMILF ... My Own Mother I Like To Fuck.