beter gekend als de man met het aluminium hoedjeGa ik dan te weten komen wat een wappie is?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beter gekend als de man met het aluminium hoedjeGa ik dan te weten komen wat een wappie is?
ah oke, maar waarom ben je dan lui als je 'een wappie' zegt? Of is dat een verboden woord zoals de kids?beter gekend als de man met het aluminium hoedje
Joost mag het weten.ah oke, maar waarom ben je dan lui als je 'een wappie' zegt? Of is dat een verboden woord zoals de kids?
Ik neem als koper echt nooit centjes mee. Ik betaal altijd met payconiq, zeker als het gaat over grote bedragen.Het is erg tegenwoordig. Ik zet gewoon het gerief in mijne gang. Er komt hier niemand van dat kutjes afbiedvolk binnen. Geen centjes bij? Achter den hoek is nen bancontact / payconiq kan ook.
Daar is geen wettelijk kader rond. Daar er meestal een fopspeen staat getekend, ligt mijn hoedenplank vol fopspenen.Tot welke leeftijd telt dat ik dacht altijd dat voor zwangere vrouwen was. XD
En vooral als ge op zo'n vragen niet onmiddellijk kunt antwoorden, dat ze u ineens bekijken als ne soort tweederangs IT'er die er geen ballen van kentContinu die debiele vragen krijgen, gewoon omdat mensen denken dat je iets van IT kent, dat je werkelijk alles kent.
En dat gaat dus van welke tv ze moeten kopen.
Wat ken ik er van. Elke maand rollen er een paar 100 modellen van de band. Ik ken zo de grote lijn, dat is het dan ook.
Is ook maar alles tegen google gooien, en vergelijken.
Tot jawel, zelfs welke microgolf ze moeten kiezen.
En nu weer om aan liedjes te geraken.
PFF omg
(Dat dus allemaal op een paar dagen.)

Shit, moet gij altijd u kinderen laten zitten als die parkings niet beschikbaar zijn?Bij kinderen die nog niet zelf in de auto kunnen stappen, heb je meer ruimte nodig. Lees: de autodeur MOET volledig open kunnen, dus tot 4j vind ik dat wel redelijk essentieel.
Nee, dan krijg je een vrijkaart om met uw deur tegen de deur van de auto naast u te stampen.Shit, moet gij altijd u kinderen laten zitten als die parkings niet beschikbaar zijn?

Die tutterparkings zijn geen verplichting zoals een gehandicaptenparking en voor mij mogen die tutterparkings/oplaadplaatsen verplicht worden zoals een gehandicaptenparking maar dan wel op een plaats ver van de ingang zodat andere bezoekers evenveel kans hebben voor een plaats dicht bij de ingang als iemand anders .... Waarom moeten tutterpakings en laadparkings voor EV's ook de beste plaatsen dichtbij de ingang zijn?
Bij de IT op 't werk zie ik dat ook. Alles waar een stopcontact aanhangt wordt aan hen gevraagd.Continu die debiele vragen krijgen, gewoon omdat mensen denken dat je iets van IT kent, dat je werkelijk alles kent.
En dat gaat dus van welke tv ze moeten kopen.
Wat ken ik er van. Elke maand rollen er een paar 100 modellen van de band. Ik ken zo de grote lijn, dat is het dan ook.
Is ook maar alles tegen google gooien, en vergelijken.
Tot jawel, zelfs welke microgolf ze moeten kiezen.
En nu weer om aan liedjes te geraken.
PFF omg
(Dat dus allemaal op een paar dagen.)
Anekdote van opt 't werk, telefoon naar IT:Bij de IT op 't werk zie ik dat ook. Alles waar een stopcontact aanhangt wordt aan hen gevraagd.
Die heeft zeker nog nooit zijn laptop gebruikt zonder de stekker?En de laptops werken wel nog."

Die tutterparkings zijn geen verplichting zoals een gehandicaptenparking en voor mij mogen die tutterparkings/oplaadplaatsen verplicht worden zoals een gehandicaptenparking maar dan wel op een plaats ver van de ingang zodat andere bezoekers evenveel kans hebben voor een plaats dicht bij de ingang als iemand anders .... Waarom moeten tutterpakings en laadparkings voor EV's ook de beste plaatsen dichtbij de ingang zijn?
Die 1 of 2x dat ik als hoogzwangere met bekkeninstabiliteit naar de supermarkt moest om iets klein te halen, heb ik oprecht gevloekt toen de auto voor me met 4 jongelui (18-20j) de laatste "tutterparking" inpikte.maar dan wel op een plaats ver van de ingang zodat andere bezoekers evenveel kans hebben voor een plaats dicht bij de ingang als iemand anders ....
Neem het hen niet te hard kwalijk, is waarschijnlijk gewoon ouderlijke bezorgdheid. Als je ooit zelf kinderen hebt, zal je dat wel beter begrijpen.Ik ben helemaal niet depressief of dergelijke, maar gezien ik nog thuis woon denken ze dat er iets met me scheelt " want toen wij jong waren"....