Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zonet een duif tegen een venster gevlogen.
2 poten gebroken en de borstkast volledig zonder pluimen, vind ik al zielig genoeg.

Droeg een ringetje dus ik zoek een nummer op. 3x moeten bellen voor die mens opneemt, zegt die doodleuk "Goh dat is ten dode opgeschreven en ge woont 25 minuten van bij mij, die verplaatsing doe ik er nie voor, kijk maar wat ge ermee doet"

F*cking eikel

2 poten gebroken en de borstkast volledig zonder pluimen, vind ik al zielig genoeg.

Droeg een ringetje dus ik zoek een nummer op. 3x moeten bellen voor die mens opneemt, zegt die doodleuk "Goh dat is ten dode opgeschreven en ge woont 25 minuten van bij mij, die verplaatsing doe ik er nie voor, kijk maar wat ge ermee doet"

F*cking eikel
Da's wel gangbaar precies, op m'n stage ook een tegen het raam gevlogen en het antwoord van de eigenaar was exact hetzelfde. Ook een vogelopvangcentrum nemen duiven niet aan. Een collega heeft dan zelf nog de duif proberen verzorgen maar twee dagen later is ze toch gestorven, dus ik vrees dat hij gelijk heeft :(

Da's wel gangbaar precies, op m'n stage ook een tegen het raam gevlogen en het antwoord van de eigenaar was exact hetzelfde. Ook een vogelopvangcentrum nemen duiven niet aan. Een collega heeft dan zelf nog de duif proberen verzorgen maar twee dagen later is ze toch gestorven, dus ik vrees dat hij gelijk heeft :(
Waarschijnlijk inderdaad ten dode opgeschreven, maar daarom moet dat beestje niet nog langer afzien natuurlijk.

vandaag nog eens wat in Blender software willen 3D'en en ik kan er de ballen meer van. Ik zit zo in het opbouwen volgens parameters vanuit mijn werk met Inventor dat mijn brein precies niet meer anders kan modelleren. Ik probeer iets na te maken en ik 'zie' als het ware de stappen die ik zou nemen in Inventor. Maar in Blender geraak ik er maar niet uit hoe ik het het beste zou aanpakken. En het helpt niet dat zaken als roteren en pannen weeral volledig onder andere muisknoppen en toetsencombinaties zit.

Dat laatste is trouwens een van de grootste frustraties bij 3D programma's: er is geen universele afspraak voor roteren, pannen, zoomen, etc. Dus als ge in Inventor bezig zijt en dan naar Solibri overschakelt, moet ge weer helemaal anders werken, moet ge een project openen in Trimble is het weer anders.. Spreek dat nu toch gewoon eens samen af he en maak een universele standaard.

F*cking eikel

Zorg voor een snelle reis naar de duivenhemel als je iets met dat dier inzit.

Het ouderlijke huis staat nu te koop.
Als vliegen op stront regent het reclame en telefoontjes van immo kantoren.
Ze hebben het bord van de notaris gezien en denken hun graantje mee te pikken.
Hebben t zelfde gehad bij de verkoop van t huis van m'n vriendin. We verkochten het zelf op immoweb en had duidelijk bij geschreven: geen immo

Een 5 tal telefoons gehad en zelfs is er een immo aan de deur gekomen.
Die had niet gelezen dat er geen immo in de adv stond.. jaja..
Ze proberen want t is makkelijk geld verdient (het huis was al op de eerste bezoekdag al verkocht)

Laatst bewerkt:
Ouders komen aan in de luchthaven van Barcelona. Ze moesten wachten aan de balie voor een verhuurwagen (meer dan 1 uur verloren want het auto verhuurfirma deed wat moeilijk). Eens ze eindelijk de sleutel hadden gaan ze naar hun huurwagen en merkten ze op dat de tas van m'n pa gestolen is (paspoort, id, zonne en leesbril (allebei op sterkte), huis en autosleutels, bankkaart, geld).
Shit start van een vakantie 😞

Laatst bewerkt:
Deezer. Nu, heb ik het een dik half jaar geprobeerd en soms steekt het toch tegen. Af en toe lijken ze wat meer hi-fi tracks te hebben en FLOW is een handige manier om nieuwe, al zij het gelijkaardige muziek te ontdekken. De app is jammer genoeg zoveel slomer/trager dan Spotify en playlists/overzichtelijkheid vd app is gewoon slechter. Tevens heeft Spotify een karrevracht meer anime-songs voor alle weebs waaronder mezelf.

Spotify zou zogezegd al lange tijd bezig zijn met een "premium audio" optie, maar ben benieuwd hoe lang we er nog op gaan mogen wachten.

Bij mijn verzekeraar al sinds begin dit jaar een aanpassing in een pensioenplan gevraagd waardoor ik lagere premies ga storten. We zijn nu ondertussen juli en nog steeds hebben ze die aanpassing niet doorgevoerd waardoor er elk kwartaal nog altijd enorme premies van mijn rekening gaan.

Waar trekt de service eigenlijk nog op iets?

liters snot vandaag, keelontsteking is al minder pijnlijk (slikken). echt vreemd om dat in de zomer te hebben.
koude rillingen en alles wat bij koorts hoort.
moet toch viraal zijn, ben maar 1 keer echt buiten geweest vorige week dus het moet dan geweest zijn.
meer excuus om een kebabke te laten leveren heb ik echt niet nodig :unsure:

liters snot vandaag, keelontsteking is al minder pijnlijk (slikken). echt vreemd om dat in de zomer te hebben.
koude rillingen en alles wat bij koorts hoort.
moet toch viraal zijn, ben maar 1 keer echt buiten geweest vorige week dus het moet dan geweest zijn.
meer excuus om een kebabke te laten leveren heb ik echt niet nodig :unsure:
Hier ook een keelontsteking,vroeg aan de dokter (moest er voor iets anders zijn) of het zin had me te testen: "niet echt, nauwelijks nog covid maar momenteel is er enorm veel RSV" dus je bent niet alleen met een verkoudheid momenteel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan