Met die nick heb je het wss zelf gedaan.Is gewoon een glitch in de matrix. Ze zullen weer wat verandert hebben.
Voor the peeps die het ni snappen :
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met die nick heb je het wss zelf gedaan.Is gewoon een glitch in de matrix. Ze zullen weer wat verandert hebben.
Da's wel gangbaar precies, op m'n stage ook een tegen het raam gevlogen en het antwoord van de eigenaar was exact hetzelfde. Ook een vogelopvangcentrum nemen duiven niet aan. Een collega heeft dan zelf nog de duif proberen verzorgen maar twee dagen later is ze toch gestorven, dus ik vrees dat hij gelijk heeftZonet een duif tegen een venster gevlogen.
2 poten gebroken en de borstkast volledig zonder pluimen, vind ik al zielig genoeg.
Droeg een ringetje dus ik zoek een nummer op. 3x moeten bellen voor die mens opneemt, zegt die doodleuk "Goh dat is ten dode opgeschreven en ge woont 25 minuten van bij mij, die verplaatsing doe ik er nie voor, kijk maar wat ge ermee doet"
F*cking eikel

Waarschijnlijk inderdaad ten dode opgeschreven, maar daarom moet dat beestje niet nog langer afzien natuurlijk.Da's wel gangbaar precies, op m'n stage ook een tegen het raam gevlogen en het antwoord van de eigenaar was exact hetzelfde. Ook een vogelopvangcentrum nemen duiven niet aan. Een collega heeft dan zelf nog de duif proberen verzorgen maar twee dagen later is ze toch gestorven, dus ik vrees dat hij gelijk heeft![]()
Zonet een duif tegen een venster gevlogen.
2 poten gebroken en de borstkast volledig zonder pluimen, vind ik al zielig genoeg.
Droeg een ringetje dus ik zoek een nummer op. 3x moeten bellen voor die mens opneemt, zegt die doodleuk "Goh dat is ten dode opgeschreven en ge woont 25 minuten van bij mij, die verplaatsing doe ik er nie voor, kijk maar wat ge ermee doet"
F*cking eikel
Hebben t zelfde gehad bij de verkoop van t huis van m'n vriendin. We verkochten het zelf op immoweb en had duidelijk bij geschreven: geen immoHet ouderlijke huis staat nu te koop.
Als vliegen op stront regent het reclame en telefoontjes van immo kantoren.
Ze hebben het bord van de notaris gezien en denken hun graantje mee te pikken.

Ik had al een massa tips hier verwacht.Zorg voor een snelle reis naar de duivenhemel als je iets met dat dier inzit.
Tonerider gaf toch een tip?Ik had al een massa tips hier verwacht.
Te beginnen met een pan.
Blender
Fucking ATonerider gaf toch een tip?
Airfryer dusTonerider gaf toch een tip?
Ik weet niet of dat onder snel valt.Airfryer dus

Hier ook een keelontsteking,vroeg aan de dokter (moest er voor iets anders zijn) of het zin had me te testen: "niet echt, nauwelijks nog covid maar momenteel is er enorm veel RSV" dus je bent niet alleen met een verkoudheid momenteel.liters snot vandaag, keelontsteking is al minder pijnlijk (slikken). echt vreemd om dat in de zomer te hebben.
koude rillingen en alles wat bij koorts hoort.
moet toch viraal zijn, ben maar 1 keer echt buiten geweest vorige week dus het moet dan geweest zijn.
meer excuus om een kebabke te laten leveren heb ik echt niet nodig![]()
Mijn moeder is hartpatiënte dus ik blijf er wat voorzichtiger in om haar te beschermen.dat gaat het waarschijnlijk zijn, nog niet eens in mij opgekomen om voor covid te testen. die periode zijn we toch al even voorbij?