ugar
Well-known member
Gewoon een knop op het toetsenbord “Hurt IT developer” waardoor een random lid van het IT-team een flinke stroomstoot krijgtSoftware developers verdienen toch een aparte hel.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon een knop op het toetsenbord “Hurt IT developer” waardoor een random lid van het IT-team een flinke stroomstoot krijgtSoftware developers verdienen toch een aparte hel.

Scheiden is lijden.Achja, ex i.v.m. oogartsafspraak die vastligt in de week dat hij bij haar is: "Jamaar dan kan ik niet naar x met hem". Tgoh ja, het gaat maar om een oogprobleem van uw kind dat dringend aangepakt moet worden hé. En tgoh, ge kunt hetzelfde ook gaan doen op dag x, y of z dat hij ook nog bij u zit![]()
Er ligt veel aan de basis van de scheiding, maar dat ze nogal ferm egocentrisch in het leven staat is de ondertoon van heel dat verhaal. Laat ons zeggen dat ze haar tweede puberteit aan het beleven is, of haar eerste nog niet is ontgroeid. Ze doet wat mij betreft al waar ze goesting in heeft, ik heb geen zaken met haar leven, maar wel met de impact op mijn kinderen.Aan de andere kant... diezelfde discussie ga je ook hebben wanneer je samen was... en ligt mogelijks aan de basis van de scheiding... dus ja... je bent blij dat de miserie nu beperkt is tot die momenten dan elke... dag... van... uw... fr*cking...getrouwd...leven...
Achteraf zie je dan dat er van in het begin al tekenen waren dat er dingen niet juist zaten en vraag je u af waarom je daar ooit verder mee bent gegaan, maar ja, zo is het leven zeker? Soms wel lastig om te zien dat de oudste zoon nogal wat karaktertrekken van haar mee heeft en om dat dan te kunnen scheiden van haar. Vooral pijnlijk om te zien dat die oudste dan duidelijk haar favorietje is (en ook buitenstaanders die zich vragen beginnen stellen en mij aanspreken) en zien dat de jongste dat onbewust ook wel aanvoelt. Niet dat hij niet graag gezien is door haar, verre van, maar er is een duidelijke voorkeur. Dus ik probeer er hier voor te zorgen dat hij zich wel gelijkwaardig voelt, maar dan is het weer evenwicht zoeken tussen de oudste en de jongste zodat de oudste zich hier niet achtergesteld voelt.Ondanks dat ik zelf gescheiden ben, vind ik dat wel fascinerend hoe dat liefde soms helemaal kan omslaan naar pure afkeer/haat
Er ligt veel aan de basis van de scheiding, maar dat ze nogal ferm egocentrisch in het leven staat is de ondertoon van heel dat verhaal. Laat ons zeggen dat ze haar tweede puberteit aan het beleven is, of haar eerste nog niet is ontgroeid. Ze doet wat mij betreft al waar ze goesting in heeft, ik heb geen zaken met haar leven, maar wel met de impact op mijn kinderen.
Achteraf zie je dan dat er van in het begin al tekenen waren dat er dingen niet juist zaten en vraag je u af waarom je daar ooit verder mee bent gegaan, maar ja, zo is het leven zeker? Soms wel lastig om te zien dat de oudste zoon nogal wat karaktertrekken van haar mee heeft en om dat dan te kunnen scheiden van haar. Vooral pijnlijk om te zien dat die oudste dan duidelijk haar favorietje is (en ook buitenstaanders die zich vragen beginnen stellen en mij aanspreken) en zien dat de jongste dat onbewust ook wel aanvoelt. Niet dat hij niet graag gezien is door haar, verre van, maar er is een duidelijke voorkeur. Dus ik probeer er hier voor te zorgen dat hij zich wel gelijkwaardig voelt, maar dan is het weer evenwicht zoeken tussen de oudste en de jongste zodat de oudste zich hier niet achtergesteld voelt.
"Een MILF binnendoen" is een ding in bepaalde groepen. En die MILF heeft ook haar pleziertje gehad met een jonge kerel. Misschien gaat het daarover?Moest ik ooit weer single zijn, dan zou dat toch de laatste plaats zijn waar ik zou naartoe gaan.
Colis privé is PostNL, neem daar alle negatieve dingen van en doe dat in het kwadraat. De reden dat ik mijn bestellingen bij Amazon tot het absolute minimum hou als ik ze niet kan laten leveren in een postpunt.PostNL. Donderdagmiddag bestel in iets bij coolblue (waarom coolblue, waarom? Blijf toch bij bpost!). Vrijdagmiddag in de tracking zegt postnl dat pakket zal toekomen vrijdagavond tussen 22:40 - 00:40. Wtf? Zeg anders smiddags al dat ge geen moeite gaat doen om tijdig te leveren.
Wat een ongelofelijke kutfirma is dat toch. Hetzelfde met colis prive belux. Ook een prutsfirma.
Hier opgestaan met keelpijn, in de zomer, raar.keelontsteking, 1 dag naar kantoor geweest en het vlaggen hebben.
Is gewoon een glitch in de matrix. Ze zullen weer wat verandert hebben.Ik zit met een déja vu die precies al een kwartier bezig is. Heel raar te omschrijven, ik ben op zoek naar een heel abstracte herinnering die de leidraad is.
Ik denk dat de vermoeidheid me wat parten speelt.
Verdomme hebben ze nu alweer de dt regels verandert?Is gewoon een glitch in de matrix. Ze zullen weer wat verandert hebben.