Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah, het vakantiegeld is gestort:

Bruto: schone roadtrip door Scandinavië
Netto: drie dagen Camping Neteland in Duffel

Idem voor mijn weekendpremies. Rond de 200 permanentieuren, 16 gewerkte weekenduren en 8 overuren op de loonfiche. 800€ bruto, 300€ netto.
🤬🤬🤬

Best dat de fietspremie niet belast is of ik ging hem aan de kant laten staan.

Idem voor mijn weekendpremies. Rond de 200 permanentieuren, 16 gewerkte weekenduren en 8 overuren op de loonfiche. 800€ bruto, 300€ netto.
🤬🤬🤬

Best dat de fietspremie niet belast is of ik ging hem aan de kant laten staan.
De breedste schouders dragen de zwaarste lasten.

Ik wist wel niet dat uw schouders zo breed waren!!! Misschien moeten we u jerom gaan noemen ?

Kan iemand mij wat goede hoop geven dat het nog goed komt in onze westerse maatschappij, want om diverse redenen zie ik het steeds somberder in.

Ah, het vakantiegeld is gestort:

Bruto: schone roadtrip door Scandinavië
Netto: drie dagen Camping Neteland in Duffel
Ah, hier een brief gekregen van de werkgever: we hebben u teveel vakantiegeld gestort wegens een verkeerde berekening en bieden u een afbetalingsplan aan.

Voorstel: we gaan het in augustus van uw loon afhouden. :ROFLMAO:

Voel me soms toch zo een boomer aan de computer. Heel wat folders lokaal zitten opruimen, paar uur later aangemeld via onedrive, en uiteraard poef alle bestanden terug door synchronisatie.

mijn windows key werkt om een of andere reden niet meer. Ik zoek een tutorial op om dat te fixen en ze zeggen om uw on-screen toetsenbord te openen.

Untitled1.png

zucht

twas dus de freaking software van Razer zelf die ineens besloten heeft dat mijn PC in gaming mode staat ook al is er totaal niks geopend van games. Heeft altijd zonder problemen gewerkt en nu zonder enige reden blokkeert dat spel mijn windows toets. Software developers verdienen toch een aparte hel.
Ik haat het al dat individuele software dikwijls nog eens settings hebben die ook al onder uw Windows -settings staan. Kheb zo nog al eens een half uur moeten zoeken omdat de pc wel in performance mode stond, maar dan was er nog merk-eigen software die daar onafhankelijk van werkt. Als ge dat dan al implementeert in uw software, zorg dan dat het de algemene setting van Windows uitleest als die bestaat he.

Van de week ook met Windows 11 gewerkt: dan vraag je je toch af waarom ze ineens het commando om uw pc af te sluiten op een totaal andere plek steken. Het zat goed waar het zat, iedereen is het gewoon en nu moet ge op 1/3 van uw scherm gaan scrollen om uw pc af te zetten. Blijf nu toch met uw fikken af van zaken die goed werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan