Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar 't is natuurlijk ook ergens een feit dat de TV-cultuur toen anders was, Netflix was ten tijde van S1 nog niet zo groot, de rest bestond nog niet eens.
we zijn ondertussen kwaliteit gewend.
Ik peins dat weinig mensen Netflix aanhalen als het schoolvoorbeeld van serie kwaliteit hoor. If anything verdrinkt Netflix de paar (niet gecancelde) parels die ze hebben in een zee van middelmatigheid.
Dan is HBO een beter voorbeeld, en die hadden/hebben zowel goede en big budget series voor en na GOT ...

Maar dat is dan ook wel de beste serie ooit.
En Better Call Saul is dan een heel waardige opvolger.
Bitch please, Deadwood or go home.
DpAgj-EWwAAG1HW.jpg

Net aflevering S3E09 gezien van Game Of Thrones, naar t schijnt één van de meer legendarische maar ik was echt zwaar teleurgesteld eigenlijk... . Ik zal niks spoilen moest er hier toch nog iemand zijn die het nog niet gezien heeft zoals ik tot net. Maar hoe achterlijk kan je zijn... .

Voor de moment vind ik het in grote mate nog steeds een soap in vroegere tijden met wat fantasy in gemixt, alleen den Imp (aka Peter Dinklage) is ronduit geniaal maar voor de rest... .

K zal het nu wel uitzien neem ik aan want ja nu ben ik al zover maar pffft... . Enige wat het nog kan redden op dit moment lijkt me Daenerys Targaryen, dat begint eindelijk een beetje op te schieten... .

Dat dit dan zowat de grootste serie hype ooit is, ik vind het straf. K zou het voorlopig op niveau The Hobbit zetten ofzo, en dat was een bijzonder flauw afkooksel van bv Lord Of The Rings, die films kan ik wel blijven herbekijken... .
GoT is nogal overhyped en er zitten heel zwakke episodes in, maar indertijd was het echt wel een sterke en op bepaalde vlakken vernieuwende serie.

Verder: S05E08

GoT is nogal overhyped en er zitten heel zwakke episodes in, maar indertijd was het echt wel een sterke en op bepaalde vlakken vernieuwende serie.

Verder: S05E08
S03E09 toch wel hoor :) Het was wel vermakelijke televisie. Alleen wat jammer dat het einde zo naar de knoppen werd gedaan.

Seizoen 4 van GoT was voor mij het beste, met aflevering 2 en 8 als hoogtepunten. Als je het dàn nog niet goed vind, ja dan is het gewoon je ding niet I guess.

On topic: de blinde scheidsrechters in de match van de Belgian Cats, WTF zeg :angry:

...Classic. dat telt niet.

en dat elitisme is compleet belachelijk als ge ziet wat er over al die jaren al op T/W of Rock Werchter gestaan heeft.

Ja als ge die aflevering ziet met het idee van "het zotste van het zotste gaat gebeuren" dan is dat idd misschien niet zo gek, maar als ge die aflevering begon met niets van verwachtingen was dat toch ff van "jawadde"

Ik vind dat ook jammer dat mensen dat zo hypen soms. Ik snap het wel, ze hebben ervan genoten en willen u overtuigen om het ook te zien maar op een bepaald punt werkt dat toch tegen. Zo heb ik nog nooit breaking bad gezien en per persoon die zeg dat dat DE BESTE SERIE OOIT is heb ik minder zin om het nog te bekijken want dat gaat nooit kunnen opleven aan de verwachtingen die ik intussen heb opgebouwd.
Awel breaking bad was idd zo opgehyped voor mij en ik vond er dan in vergelijking ook niet zoveel aan. Goed maar ook niet meer dan dat, daardoor ook geen goesting om aan better call Saul te beginnen.

Ik heb een dochter van 3. Geen haar op mijn hoofd die zoiets zou laten gebeuren op een of ander kleuterfeest.
Oerdom gedrag/beslissingsvermogen van ouders. Zum kotsen.

Ik heb een dochter van 3. Geen haar op mijn hoofd die zoiets zou laten gebeuren op een of ander kleuterfeest.
Play stupid games. Win stupid prizes. De zij om je kind nog naar een kamp van die organisatie te sturen is ook wel instant over.

Die game of thrones serie...

Heb ooit gestart daarmee, maar toen op einde van S1 , mijn lievelings acteur de kop word afgekapt, had ik er bijna genoeg van.
S2 begon dan teveel met fantasy en dragons en zo.... not my cup of tea. Dan afgehaakt.

Heb ooit gestart daarmee, maar toen op einde van S1 , mijn lievelings acteur de kop word afgekapt, had ik er bijna genoeg van.
S2 begon dan teveel met fantasy en dragons en zo.... not my cup of tea. Dan afgehaakt.

Game of Thrones is altijd een fantasy serie geweest.

Die acteur gaat in elke film of serie dood. Dat zal hem leren de precious van Frodo te willen afpakken.

Martin staat er dan ook om bekend dat geen enkel personage in zijn vertelselen veilig is.
Dat maakte het net wel aantrekkelijk, want iedereen kon sneuvelen.

En A Song of Fire and Ice is altijd fantasy geweest :unsure:

Intussen is het hier aan het escaleren.

De achterbuur vond dat het weer tijd was voor een poolparty met veel kabaal en luide muziek (dat zijn volwassen mensen van in de 50 hè)

Ik zit rustig in mijn zetel buiten en opeens hoor ik een hoop geroep. Toch even aan de draad gaan kijken/luisteren.

De (nogal brede, ruige)buurman van 4 huizen verder die hem even zijn 7 zaligheden kwam geven. Die zijn kinderen hebben nog examen komende week en zijn bijgevolg aan het blokken dit weekend.

Enkele van de beste zinnen
"Allè mag IK in MIJNE hof nog niemeer doen en laten wat ik wil"
"Wij willen wat profiteren van de zon"
"Onze zoon heeft wel al gedaan dus wij dachten dat"

Respons "Ge moet nie proberen wat ge niet kunt, als ge buren hebt moet ge op elk moment ermee rekening houden"

"Als het u niet aanstaat bel dan de politie hè"
->
"Ik ga morgen al melding doen, ik zal erbij zeggen dat als ik ze bel ze best zo snel mogelijk moeten komen. Wat als ik zelf moet terugkomen kunnen ze u vanop de bodem van uwe Intex oprapen"

Intussen is de muziek wel al zachter 😅 Ik kijk al uit naar hun verlofperiodes 😂

Nu ik moet wel zeggen, ik zat daarstraks binnen. Airco aan, wasmachine aan het draaien en de tv aan en de muziek was nogal overheersend

Lijkt daar wel een story van "zonnedael"🙈😁
Goh "probleem" is, vroeger hadden wij een heel groot veld achter onze huizen.

Dat stuk is dan verkaveld en ze hebben er een stuk of 25 huizen opgezet met een terrein van max 3are en veel half open en gesloten bebouwing.

Was een dorp met max 800 inwoners, dan 25 woningen erbij is % een groot aantal inwoners extra.
Vroeger kon ge ook met de mensen praten want iedereen kende elkaar of ze kende elkaars ouders wel. Nu mensen die geen band hebben dus de buren interesseren hun geen klote en ikke ikke ikke

Intussen is het hier aan het escaleren.

De achterbuur vond dat het weer tijd was voor een poolparty met veel kabaal en luide muziek (dat zijn volwassen mensen van in de 50 hè)

Ik zit rustig in mijn zetel buiten en opeens hoor ik een hoop geroep. Toch even aan de draad gaan kijken/luisteren.

De (nogal brede, ruige)buurman van 4 huizen verder die hem even zijn 7 zaligheden kwam geven. Die zijn kinderen hebben nog examen komende week en zijn bijgevolg aan het blokken dit weekend.

Enkele van de beste zinnen
"Allè mag IK in MIJNE hof nog niemeer doen en laten wat ik wil"
"Wij willen wat profiteren van de zon"
"Onze zoon heeft wel al gedaan dus wij dachten dat"

Respons "Ge moet nie proberen wat ge niet kunt, als ge buren hebt moet ge op elk moment ermee rekening houden"

"Als het u niet aanstaat bel dan de politie hè"
->
"Ik ga morgen al melding doen, ik zal erbij zeggen dat als ik ze bel ze best zo snel mogelijk moeten komen. Wat als ik zelf moet terugkomen kunnen ze u vanop de bodem van uwe Intex oprapen"

Intussen is de muziek wel al zachter 😅 Ik kijk al uit naar hun verlofperiodes 😂

Nu ik moet wel zeggen, ik zat daarstraks binnen. Airco aan, wasmachine aan het draaien en de tv aan en de muziek was nogal overheersend

Ondertussen roepen vrienden naar hun kinderen die even lachen in het zwembad dat ze stil moeten zijn op een hogere toon dan ze lachen.

Sommigen zijn echt slecht in inschatten 😂

De kans is klein dat daar iets fout mee gaat. Dit is vermoedelijk al de 1000ste keer dit jaar dat ze dit doen he (over het hele land verspreid).
Maar vroeg of laat loopt dit fout af en dan heeft dit meteen fatale en/of ernstige gevolgen, en dan komt dit in het nieuws.

Ik zou het ook niet doen, ook al is de kans op een ongeval klein, het blijven je kinderen. Het moest eens gebeuren, dan krijg je dit.

Wij slapen nu met het raam open, met een ventilator tegen die opening om 's nacht wat frisse lucht binnen te pompen. Maar meestal wordt je dan wel vroeg wakker door geluid en licht. De nacht van zaterdag op zondag zelfs om 4u, omdat er iets gaande was bij een buur, met mensen die riepen om de politie te bellen, om dan een half uur later de politie een kerel tegen de grond te zien werken. Normaal met alles dicht zou ik dat niet eens gemerkt hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan