Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn schuifraam van het terras wil niet meer opengaan, die hendel heft het raam niet meer op. Damnit.

De mannen van de onroerende voorheffing zijn weer daar.
Meest onfaire belasting van ze allemaal. En dit jaar 10% duurder. Jeej.
Eén van de weinige belastingen op rijkdom, niet op inkomsten. Ik vind dit net één van de eerlijkste belastingen, want voor iedereen geldig.

Nu met het goede weer kunnen we niet anders dan de ramen in de slaapkamers open zetten 's nachts.
Dit zorgt voor al weken chronisch slaaptekort door de buurman zijn irritante *** haan.
Elke dag vanaf 4 uur begint het gekrijs, non stop.
Als je dan eindelijk thuis komt van een lange werkdag, en je denkt eindelijk rust te hebben, is er dan hun keffer die bij de minste beweging begint te keffen voor de hele buurt.
Hier ook lang last gehad van een haan die van niemand was maar wel altijd tussen de kiekens van de buren lawaai kwam maken.
Paar keer met ne katapult op geschoten maar na verloop van tijd kwam die rotzak gewoon terug.
Dan maar met de buren en een groot schepnet van mijn karpvissers verleden dat beest gevangen en gedumpt in het natuuropvangcentrum hier in de buurt.
Dat wordt echt onderschat hoeveel lawaai zo'n beest kan produceren.
Den deze kraaide zelfs om 01h 's nachts.
Nu nog een schepnet groot genoeg om die kinderen van hiernaast te vangen en ergens te dumpen.
Om 23h 's avonds met 4 man liggen krijsen in hun plastieken badkuip. Geduld is bijna op.

Ik ken iemand die regelmatig onderdak biedt aan Oekraïeners. Nu zie ik hem héél regelmatig reageren op posts van Oekraïense jonge vrouwen die in de UK een plaats zoeken. Genre: "als België nog een optie is, hoor ik het graag".

Komt een beetje needy over op die manier.

Onheilspellende weerberichten voor heel Vlaanderen op HLN, met hagelbollen tot 3cm!! Uiteindelijk een gematigd regentje, zelfs de buienradar zat er volledig naast hier. Weer voorspellen is nog nooit zo moeilijk geweest blijkbaar.

Nu met het goede weer kunnen we niet anders dan de ramen in de slaapkamers open zetten 's nachts.
Dit zorgt voor al weken chronisch slaaptekort door de buurman zijn irritante *** haan.
Elke dag vanaf 4 uur begint het gekrijs, non stop.
Als je dan eindelijk thuis komt van een lange werkdag, en je denkt eindelijk rust te hebben, is er dan hun keffer die bij de minste beweging begint te keffen voor de hele buurt.
Hier vroeger ook een tijd lasy van gehad.

Pa heeft op een keer, toen er niemand thuis was, zijn krachtige luchtbuks genomen en haan omgelegd. Buurman heeft t nooit geweten.

Onheilspellende weerberichten voor heel Vlaanderen op HLN, met hagelbollen tot 3cm!! Uiteindelijk een gematigd regentje, zelfs de buienradar zat er volledig naast hier. Weer voorspellen is nog nooit zo moeilijk geweest blijkbaar.
Jamaar, een scenario als in parijs kwa onweersbuien is hier ook mogelijk hoor volgens HLN.

BG’er overleeft ter nauwer nood kortstondige stortbui: een reconstructie
Vergeet geen geënsceneerde foto te laten nemen!
Klaar om hier te posten? 😎

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan