Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ergernis bij de huidige warme temperaturen, airco in de auto die het niet zo goed doet.
Ik hoop dat er enkele wat gas moet bijgevuld worden en dat er niet meer aan scheelt.

ge kunt nog bakken als een biefstuk in een airfryer, das volgens sommigen het ergste wat er kan zijn.
VID-20210501191010.gif

Tziet er niet uit maar twas ieg geen taaie lap. Kwam nog veel sap uit.

Heb m'n pensen voor maandag er ook maar ingesmeten
:fingerguns:

De jaarlijks weerkerende ergernis van arrogante baasjes die hun honden in natuurgebied niet aan de leiband houden waardoor je voor je eigen veiligheid een pauze moet inbouwen in je looptochtje wanneer dat beest op je afloopt, tot ze wél hun dier aangelijnd hebben, en als je daar dan iets van zegt, dan is het "bla, bla, bla, ...", eens zeer onvriendelijk mijn gedacht terug gezegd.

Ze zouden gewoon eens een politie-agent of twee moeten gaan laten joggen of fietsen daar 's morgens en boetes uitschrijven.

De jaarlijks weerkerende ergernis van arrogante baasjes die hun honden in natuurgebied niet aan de leiband houden waardoor je voor je eigen veiligheid een pauze moet inbouwen in je looptochtje wanneer dat beest op je afloopt, tot ze wél hun dier aangelijnd hebben, en als je daar dan iets van zegt, dan is het "bla, bla, bla, ...", eens zeer onvriendelijk mijn gedacht terug gezegd.

Ze zouden gewoon eens een politie-agent of twee moeten gaan laten joggen of fietsen daar 's morgens en boetes uitschrijven.
Ik krijg daar ook het schijt van. Wij hebben zo'n buren in de straat wonen. 's Avonds spelen die dan met hun grote hond in de straat en dat beest loopt naar iedereen die passeert. Ook de kinderen als ze aan 't spelen zijn.

Buurman: 'ge moet gene schrik hebben hoor, hij zal niets doen'.
Also him: 'iedereen in de straat is er bang van en ik begrijp echt niet waarom, 't is de flinksten hond dat ik ken'.

Kan allemaal goed zijn, maar niet iedereen is zot van honden of wil afgelikt worden door dat beest. De kinderen hebben door dat beest een schrik opgelopen van grote honden.

Volgende keer ik ga wandelen neem ik mijn kat mee. Iedereen dat ik tegenkom zal ik dat beest los in hun gezicht duwen. 'KIJK, MIJN POES, TIS EEN HELE LIEVE EN ZACHTE HE?! ZE DOET NIETS HOOR'.

Pakket via POSTNL heeft sinds 02/06 geen update meer.
Vandaag contact met de klantendienst (uiteraard enkel tijdens de kantooruren bereikbaar...).
Antwoord: er zijn vertragingen in het ganse POSTNL netwerk door de enorme aantallen pakketjes, die wij niet meer op een normale wijze kunnen verwerken. Dus 10 dagen geen update van uw pakketstatus is volstrekt normaal. Er zit niets anders op dan te wachten want wij kunnen niet zeggen wanneer er terug schot in de zaak zal komen voor uw pakket. De reden is dat iedereen maar van alles is beginnen bestellen nu ze hun vakantiegeld gaan krijgen. Wij hadden dat niet verwacht.

Dit is een OFFICIEEL antwoord van een PostNL medewerker.

Seriously??:fingerguns_r:
Ik dacht dat BPOST al erg was, maar het kan duidelijk nog veel slechter.

Pakketdiensten in het algemeen doen precies mee aan een wedstrijd "om er slechtst".

Pakket van >€150 dat met DPD moest toekomen; laatste status: "op het depot, inhoud gecontroleerd op beschadigingen", daarna nul communicatie naar de verzender of mij (de ontvanger). Grote kans dat de inhoud dus door hun lompheid beschadigd is in het depot - en dat ze de resterende inhoud dan maar zelf gehouden hebben, anders nemen ze toch contact op met de verzender of proberen ze toch nog de rest te leveren?

Ooit ook eens een pakket gehad dat al weken in het depot lag, ik kan me niet meer herinneren welke kloefkappers dat precies waren. Dan maar het nummer van dat depot opgezocht, gebeld en gezegd dat ik er zelf ging om komen. Op de duur zou een mens niets meer laten leveren en het zelf gaan ophalen om al dat gedoe te vermijden.

Fiets binnendoen.

Handrem is stuk. (Is zo'n pompgedoe met vloeistof in en wsl iets afgebroken.)

Soit, ikke bellen: "Hallo handremmetje stuk".

"Ja is goed breng maar binnen ... binnen 2 weken."

Aaahh.

Soit, is de rem van het voorwiel 'maar'. Die van het achterwiel werkt wel, dus ik kan wel verder.

Mieren die proberen binnen te geraken. Een spel van actie-reactie tussen Avondland met de siliconenspuit en een leger mieren dat zeer inventief is om een andere ingang te vinden. Wel respect voor die beestjes, maar ze mogen buiten blijven.

Lang geleden dat ik het gebruikt heb dus het kan al een tijdje zo zijn, maar Spotify op Windows is zo'n visuele diarree geworden zeg, zeker het navigeren door eigen playlists. En het "radiostation op basis van playlist" is er blijkbaar ook uit gesloopt en vervangen door "enhance playlist", dat spel smijt dan wat nummers in uw playlist.

Bleurgh.

Morgen mijn auto binnenbrengen voor een nieuwe bedrijfswagen.
Plichtsbewust mijn auto heel grondig proper gemaakt, vanbinnen en vanbuiten, twas alsof hij nieuw was.

Ik vermoed dat der een vogel zodanig hard verschoten is van de glans dat hij spontaan diarree gekregen heeft op mijn dak en de koffer :sop:

Lang geleden dat ik het gebruikt heb dus het kan al een tijdje zo zijn, maar Spotify op Windows is zo'n visuele diarree geworden zeg, zeker het navigeren door eigen playlists. En het "radiostation op basis van playlist" is er blijkbaar ook uit gesloopt en vervangen door "enhance playlist", dat spel smijt dan wat nummers in uw playlist.

Bleurgh.
Die nieuwe UI trekt idd op geen hol :(

Mieren die proberen binnen te geraken. Een spel van actie-reactie tussen Avondland met de siliconenspuit en een leger mieren dat zeer inventief is om een andere ingang te vinden. Wel respect voor die beestjes, maar ze mogen buiten blijven.
Probeer eens deodorant te spuiten.
Werkt hier heel goed, want ze volgen hun geurspoor en die wordt dan blijkbaar verstoord.

Rem pedelec sleept en hij moet sowieso onderhoud krijgen. Ik bel gisteren: eerstvolgende plek in de week van 13 juli. Balen!
Shit. De mijne (lease) moet voor eind deze maand op eerste controle.
Ik zal morgen maar al eens bellen.

Probeer eens deodorant te spuiten.
Werkt hier heel goed, want ze volgen hun geurspoor en die wordt dan blijkbaar verstoord.

Ik heb gehoord dat WD40 spuiten rondom op de buitenkant van je ramen en deuren enorm helpt om allerlei ongedierte tegen te houden. Ook bvb spinnenwebben hou je hiermee weg.

Gisteren "Gaan we ene drinken"
1 werd 2, 2 werd 3 en 3 werd 4

Exact even veel als het uren slaap ik nog had :cry: Ik wil men bed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan