Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
31,6° binnen op het appartement beneden.. durf zelfs boven niet gaan (dakappartement, geen raam boven, soort grote hoge mezzanine)
Ik ben hier niet voor gemaakt.

Man ik was zondagochtend voos.

Zaterdag gaan eten. Begonnen met aperol spritz, dan op Duvel overgeschakeld. Bij het hoofdgerecht met mijne maat bijna elk een fles rood binnengegoten. Dan nog een poussecafé, en als afsluiter nog 2 Cornet's.
Vervolgens een café gaan afsluiten met pintjes.

En dan nog met die fiets naar huis.

Mottig man, ik zweer het.

Ik fiets nooit meer!
IMG-4556.webp

Ik moet binnen in de dagkliniek. Wanneer? "Ergens tussen 7u30 en 's middags, we bellen het uur een dag op voorhand door." En wanneer mag ik weer naar huis? Geen idee.

Ha ja, want ik moet én mijn kinders op school krijgen én mijzelf in het ziekenhuis (mag zelf niet terugrijden i.v.m. verdoving) én mijn jongse van school halen én mijzelf terug thuis krijgen. En afhankelijk van het uur wordt dat dus scenario 1 - 99.

Ik versta het wel hé dat die planningen geen weken op voorhand kunnen gebeuren maar tis wel getsjool. K zou nog met de fiets naar het ziekenhuis gaan maar die moet naar de fietsenmaker want er is een stuk kapot 🙃

Ik moet binnen in de dagkliniek. Wanneer? "Ergens tussen 7u30 en 's middags, we bellen het uur een dag op voorhand door." En wanneer mag ik weer naar huis? Geen idee.

Ha ja, want ik moet én mijn kinders op school krijgen én mijzelf in het ziekenhuis (mag zelf niet terugrijden i.v.m. verdoving) én mijn jongse van school halen én mijzelf terug thuis krijgen. En afhankelijk van het uur wordt dat dus scenario 1 - 99.

Ik versta het wel hé dat die planningen geen weken op voorhand kunnen gebeuren maar tis wel getsjool. K zou nog met de fiets naar het ziekenhuis gaan maar die moet naar de fietsenmaker want er is een stuk kapot 🙃
Is OV geen optie?

Man ik was zondagochtend voos.

Zaterdag gaan eten. Begonnen met aperol spritz, dan op Duvel overgeschakeld. Bij het hoofdgerecht met mijne maat bijna elk een fles rood binnengegoten. Dan nog een poussecafé, en als afsluiter nog 2 Cornet's.
Vervolgens een café gaan afsluiten met pintjes.

En dan nog met die fiets naar huis.

Mottig man, ik zweer het.

Ik fiets nooit meer!
Waarschijnlijk een slecht getapte pint.

Toeme toch.

Een weekje verlof genomen, en weeral prijs, altijd bij mij, deze keer een kopvalling, neus die drupt en hoofdpijn van het snutten... FML

er is blijkbaar een nationale actie-dag, waar de mensen aan IVAGO aan deelnemen.
laten ze deze middag weten. nadat mijn vuilzak al sinds gisteren avond in de vlakke zon staat, bij deze temperaturen.

ze mogen het toch vergeten dat ik die nog terug binnen neem nu. ze moeten er morgen maar achter komen.

Dat is idd ook één van de scenario's. Anderhalf uur en 3 bussen 🥳 Met de fiets ben ik er dubbel zo snel.
A propos, nog wat zitten uitzoeken. Met de bus is het zelfs sneller van enkel de eerst bus te nemen, een aantal haltes vroeger uit te stappen en dan een 3tal km te stappen naar het ziekenhuis 🤪

Schijnt als je je laatste dagen stress hebt voor je verlof dat de kans groot is dat je ziek zal zijn in je verlof.
Dat zou wel eens kunnen kloppen.

Ik heb altijd veel stress enkele weken/maanden voor het verlof. Heel druk op 't werk en ook thuis wil ik nog vanalles geregeld krijgen.
Eens op reis valt alles van de schouders en is het precies of ik m'n dekking laat zakken en het op mij slaat. Ik ben 2 dagen ontspannen en word ziek.

29° op de thermostaat, koelkast die overuren draait, en ik die bak als een biefstuk in de pan.
Veel slechter dan dit kan het gewoon meer niet worden.

Pakket via POSTNL heeft sinds 02/06 geen update meer.
Vandaag contact met de klantendienst (uiteraard enkel tijdens de kantooruren bereikbaar...).
Antwoord: er zijn vertragingen in het ganse POSTNL netwerk door de enorme aantallen pakketjes, die wij niet meer op een normale wijze kunnen verwerken. Dus 10 dagen geen update van uw pakketstatus is volstrekt normaal. Er zit niets anders op dan te wachten want wij kunnen niet zeggen wanneer er terug schot in de zaak zal komen voor uw pakket. De reden is dat iedereen maar van alles is beginnen bestellen nu ze hun vakantiegeld gaan krijgen. Wij hadden dat niet verwacht.

Dit is een OFFICIEEL antwoord van een PostNL medewerker.

Seriously??:fingerguns_r:
Ik dacht dat BPOST al erg was, maar het kan duidelijk nog veel slechter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan