Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ivm slechte stoelen op concerten. Zo zijn we nog geweest naar 2cellos in Paleis 12 te Brussel (31 mei 2022). Ik heb nog nooit in mijn leven op zulke slechte stoelen gezeten. Gewoon krakkemikkige stoelen van metaal, zonder enige bescherming.

Ongeveer dit type stoel (de exacte stoel kan ik niet meteen vinden) en na uren op zo ne stoel zitten is het echt niet prettig meer.

Die stoelen waren dan ook nog veel te dicht op elkaar gezet (om extra tickets te kunnen verkopen zeker?) en waren ook aan elkaar gebonden zodat je deze niet kon verplaatsen. :shutup:

Dit is jammer genoeg geen Makila "overdreven" grap - en dan betaal je daar dus 190€ voor (2 kaartjes)

Nu goed het concert was wel heel goed en daarvoor moet je dan maar PIJN lijden zeker? :unsure:
stoel-plooibaar-samsonite.jpg

waarschijnlijk de deze: dat is zowat de standaard bij verhuur van klapstoelen, want die stapelen goed. kunt inderdaad best een kussentje mee hebben :p In verband met het feit dat ze vastzitten: dat is gewoon een plastieken clips tussen de twee stoelen (aan de poten). Ge kunt die stoelen daar redelijk gemakkelijk uit klikken. Of de organisator daar content mee gaat zijn of degene die achter u zit, dat is dan wel een andere vraag.

Aan het wachten in de kamer om geopereerd te worden. Fucking hell, ik haat ziekenhuizen
Vorig jaar

Meneer we gaan u in slaap doen, tel tot 3 OK?
Ik: 1, 2, zzzzzzzz
Meneer de operaties zijn gelukt, bent u al terug wakker?
(3 dubbele hernia operatie + besnijdenis)

Je ziet er OK uit meneer, je mag over een uurtje naar huis :unsure:

Ik ben niet zeker, maar ik denk een Aziatische hoornaar gezien te hebben in de tuin. Straks toch maar eens een rondje doen om te zien of er geen nest is. Vorig jaar een wespennest in de gasmeterkast met de grootte van een strandbal.

Sorry die operaties waren in 2021.

Neen ik had al mijn levenlang jaar last vanonder, en ik had dit al veel eerder moeten gedaan hebben, die besnijdenis heb ik laten doen omdat ze mij toch al moesten opereren en dan was ik daar ook meteen vanaf.

Ergernis is dat ik met veel pijn, helemaal gedrogeerd 'asap' naar huis moest gaan. Want je bed moet snel weer vrij komen voor de volgende.
(Alle ja ze kwamen mij wel oppikken met de wagen maar dan nog). Ze hadden mij daar toch iets langer mogen houden vind ik.

Maar goed, er zijn gewoon overal bedden te kort, dus ergens is dit wel begrijpbaar.

Laatst bewerkt:
Vorig jaar

Meneer we gaan u in slaap doen, tel tot 3 OK?
Ik: 1, 2, zzzzzzzz
Meneer de operaties zijn gelukt, bent u al terug wakker?
(3 dubbele hernia operatie + besnijdenis)

Je ziet er OK uit meneer, je mag over een uurtje naar huis :unsure:
Hier da wachten man, aangekomen om 6u40, ondertussen nog altijd aant wachten. Alsof ik nog ni zenuwachtig genoeg ben. De mooie verpleegster die mijn schortje kwam aandoen maakt wel iets goed 😍

Ik ben niet zeker, maar ik denk een Aziatische hoornaar gezien te hebben in de tuin. Straks toch maar eens een rondje doen om te zien of er geen nest is. Vorig jaar een wespennest in de gasmeterkast met de grootte van een strandbal.
Vorig jaar heb ik 3 wespennesten moeten laten weghalen

Een Europese hoornaar kan je snel onderscheiden omdat een groot stuk van het onderlijf geel is, een Aziatische hoornaar is opmerkelijk donkerder. Vorige week een Europese gezien en toch wel onder de indruk hoe groot zo'n insect is.
Europse hebben ook een roodbruin stuk in het midden .... Aziatische zijn echt geel zwart met idd een donkere zwarte body, en een klein tikje kleiner.

Vorig jaar een Europese hoornaar koningin gespot in het bos. Foto genomen, want ze landde nabij me in het gras. Was wel 4cm denk ik (ferme wesp), en die komen uit in april de koninginnen (was april toen en al warm), de rest later... En later die zomer een nest. Zag gatje in een dode afgebroken boom op 4m hoog nabij het wandelpad, met veel aanvliegen en vertrekken van hoornaars ... Europese hoornaars zijn idd rustiger (nabij mensen), want zag er af en toe wel ene vliegen en bij die boom constant dus bijna overdag. Maar nooit last gehad. Kzou nu wel niet op die stam beginnen bonken ofzo.

Laatst bewerkt:
Een Europese hoornaar kan je snel onderscheiden omdat een groot stuk van het onderlijf geel is, een Aziatische hoornaar is opmerkelijk donkerder. Vorige week een Europese gezien en toch wel onder de indruk hoe groot zo'n insect is.
Dit wist ik niet:

De Europese hoornaar blijft (in tegenstelling tot gewone wespen) doorgaans uit de buurt van mensen en heeft het voornamelijk gemunt op andere wespen en vliegen. In die zin is het een bondgenoot voor wie een zomerse barbecue organiseert.
Verklaart wel waarom en vorig jaar zo'n Europese in een zelfgemaakte wespenval vloog, daar een hoop dode wespen zat op te vreten en dan er nog terug uit ontsnapte en wegvloog.

A-D aan het innemen na gebeurtenissen (beschreven paar pagina's geleden) maar nu weer last van rusteloze benen. Iemand tips ervoor. We zitten nu al paar dagen op effectieve slaap van 2u en diepe slaap 30-45 mins. Help.

A-D aan het innemen na gebeurtenissen (beschreven paar pagina's geleden) maar nu weer last van rusteloze benen. Iemand tips ervoor. We zitten nu al paar dagen op effectieve slaap van 2u en diepe slaap 30-45 mins. Help.
WEER omdat het een gekend iets is bij jou? Of kan het gewoon een nevenwerking zijn van de medicatie? Dan is er een kans dat dat na enkele weken vanzelf terug wegtrekt ook.

Ivm slaap misschien de arts nog eens contacteren om daarvoor iets te nemen?
Zelf geen fan van echte slaapmiddelen omdat ik me daar zwaar zombie door voel maar Nestrolan is er eentje die heel lang goed werkte bij mij. Maar dat vooral met je arts bespreken en niet wachten daarmee! :support:

WEER omdat het een gekend iets is bij jou? Of kan het gewoon een nevenwerking zijn van de medicatie? Dan is er een kans dat dat na enkele weken vanzelf terug wegtrekt ook.

Ivm slaap misschien de arts nog eens contacteren om daarvoor iets te nemen?
Zelf geen fan van echte slaapmiddelen omdat ik me daar zwaar zombie door voel maar Nestrolan is er eentje die heel lang goed werkte bij mij. Maar dat vooral met je arts bespreken en niet wachten daarmee! :support:
Nene is gekend probleem, altijd bij hitte. Misschien proberen wat meer stappen voor ik ga slapen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan