Tonerider
Well-known member
Ivm slechte stoelen op concerten. Zo zijn we nog geweest naar 2cellos in Paleis 12 te Brussel (31 mei 2022). Ik heb nog nooit in mijn leven op zulke slechte stoelen gezeten. Gewoon krakkemikkige stoelen van metaal, zonder enige bescherming.
Ongeveer dit type stoel (de exacte stoel kan ik niet meteen vinden) en na uren op zo ne stoel zitten is het echt niet prettig meer.
![]()
Klapstoel Tess Zwart | Kwantum
Klapstoel Tess Zwart kopen? Bestel eenvoudig online of kom naar één van onze winkels. Kwantum, hoe leuk is dat?www.kwantum.be
Die stoelen waren dan ook nog veel te dicht op elkaar gezet (om extra tickets te kunnen verkopen zeker?) en waren ook aan elkaar gebonden zodat je deze niet kon verplaatsen.
Dit is jammer genoeg geen Makila "overdreven" grap - en dan betaal je daar dus 190€ voor (2 kaartjes)
Nu goed het concert was wel heel goed en daarvoor moet je dan maar PIJN lijden zeker?![]()
waarschijnlijk de deze: dat is zowat de standaard bij verhuur van klapstoelen, want die stapelen goed. kunt inderdaad best een kussentje mee hebben
In verband met het feit dat ze vastzitten: dat is gewoon een plastieken clips tussen de twee stoelen (aan de poten). Ge kunt die stoelen daar redelijk gemakkelijk uit klikken. Of de organisator daar content mee gaat zijn of degene die achter u zit, dat is dan wel een andere vraag.