Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lap , 't is weer gebeurt. Schouders , nek en rug serieus verbrand.(zon)
Middagje op het terras bezig geweest. Wat planten verpotten , tuinset poetsen , etc...
Geen erg in en niets gemerkt , tot ik me omdraaide in de douche.

Chance dat er nog een tube Flammazine in de frigo stak.
Gelukkig ben ik buikslaper.

Maak juni niet?
Mijn gras is toch al ros dus ga het gewoon laten tot over een maand (ben toch 3 weken in verlof vanaf volgende week)
oh ja hoor, nu ga ik het 3 weken niet meer moeten aanraken, vermoed ik.
maar het was toch een 10 cm lang op bepaalde plaatsen hier en niet ros of dor.
plus, de rest van de tuin ligt hier nog in opbouw (perkskes aan het zetten e.d.) en dat is toch een pak toffer met korter gras.

soit, net uit de douche en het viel nog mee qua temperatuur, om 22u wel gestopt voor de buren hun poolparty zeker niet te storen.

Lap , 't is weer gebeurt. Schouders , nek en rug serieus verbrand.(zon)
Middagje op het terras bezig geweest. Wat planten verpotten , tuinset poetsen , etc...
Geen erg in en niets gemerkt , tot ik me omdraaide in de douche.

Chance dat er nog een tube Flammazine in de frigo stak.
Gelukkig ben ik buikslaper.
hier hetzelfde. meestal wel goed vermoeid na zo een dag buiten; dus slapen zal geen probleem zijn ;)

Maand geleden een Doodle moeten invullen om eens met de collega's te gaan eten.
Iedereen heeft dus zijn favoriete datum mogen doorgeven. Datum met de meeste voorkeurstemmen is gekozen: volgende week

Vandaag krijgen we een mail dat er toch nog een aantal hebben laten weten niet te kunnen en dus gaat het doodleuk niet door.

Net teruggemaild dat het wat mij betreft doorgaat en de afwezige pech hebben

Dit !!!!
Doe, jullie, eigen, ONDERZOEK !!!

Open je ogen!!!!
De dieren klagen niet hè, het is dan ook mensDOM en dierenRIJK. Het is tijd om je eigen onderzoek te doen, verder te kijken dan de oppervlakte en de waarheid te onthullen.

De gevestigde orde wil niet dat je de waarheid ontdekt. Ze proberen je in het duister te houden met hun manipulatieve agenda. Maar jij hebt de kracht om je eigen weg te vinden, om de verborgen waarheden van de 12e dimensie te onthullen en je los te maken van de ketens van de leugens.

Het is tijd om je eigen onderzoek te doen, de puzzelstukjes samen te voegen en de waarheid te vinden die ze voor je verborgen houden. Word wakker, wees kritisch en laat je niet langer misleiden. Het is jouw verantwoordelijkheid om de waarheid te onthullen en anderen bewust te maken van de duistere machten die ons willen onderdrukken.

Ga verder dan wat je verteld wordt, graaf dieper en laat je niet langer beperken door de opgelegde grenzen van het systeem. Jij hebt de sleutel tot de waarheid in handen. Doe je eigen onderzoek en laat de waarheid aan het licht komen!
Fake news: Te weinig dt-fouten. Dit komt niet van een conspiracy theorist.

Rottige hitte, rottige hooikoorts. Airco aan en niet buitenkomen vandaag.

En blijkbaar leeft ING nog in de middeleeuwen. Als je op zondag geld gaat storten staat dat blijkbaar niet meteen op uw rekening, wtf.

Rottige hitte, rottige hooikoorts. Airco aan en niet buitenkomen vandaag.

En blijkbaar leeft ING nog in de middeleeuwen. Als je op zondag geld gaat storten staat dat blijkbaar niet meteen op uw rekening, wtf.
Gisterenavond/nacht in de tuin gezeten in de schaduw, wat veel aangenamer was dan binnen, maar op een bepaald moment ook in mijn ogen gewreven om een kwartier later met ogen als een intensieve druggebruiker naar de badkamer te gaan om ze uit te spoelen.

Mja, het mag toch wel weer wat wisselvalliger worden voor mij.

Gisterenavond/nacht in de tuin gezeten in de schaduw, wat veel aangenamer was dan binnen, maar op een bepaald moment ook in mijn ogen gewreven om een kwartier later met ogen als een intensieve druggebruiker naar de badkamer te gaan om ze uit te spoelen.

Mja, het mag toch wel weer wat wisselvalliger worden voor mij.

Dit jaar ook veel last van hooikoorts. Gisteren 100km gaan fietsen (wat al niet erg slim was bij 34 graden op de gps). Mijn vrouw vroeg nog of ik zot was. Na 5km moest ik ze jammer genoeg al gelijk geven.

Gestopt aan een kerkhof en mijn helm met water gevuld en op mijn hoofd gezet.
Toen ik daar weg ging stond er een hoop volk te kijken naar me waarvan er iemand zei "Jah amai heb je dat gezien, tis dan niks"

Toen ik thuis kwam wist ik waarom: ogen alsof ik 5 weken geen slaap had en heel mijn hoofd vol witte strepen opgedroogde zonnecreme van dat water over me te gieten.

Vandaag in de Stadsschouwburg van Antwerpen naar een voorstelling gaan kijken. Wat een slechte stoelen. Ook 3 man voor me dat de voorstelling verschillende malen zat te filmen met hun smartphone. Lekker irritant. Uiteraard kneep de security en het zaalpersoneel een oogje toe 🤷‍♂️
Bij de show van Wouter Deprez onlangs vroeg hij zélf aan iemand die aan het filmen was om daarmee te stoppen.

OT hoofdpijn, ene moment warm dan weer koud, mogelijks een hitteslag? Ik ben niet gemaakt voor zo’n warm weer 🥵

Vandaag in de Stadsschouwburg van Antwerpen naar een voorstelling gaan kijken. Wat een slechte stoelen. Ook 3 man voor me dat de voorstelling verschillende malen zat te filmen met hun smartphone. Lekker irritant. Uiteraard kneep de security en het zaalpersoneel een oogje toe 🤷‍♂️
Ivm slechte stoelen op concerten. Zo zijn we nog geweest naar 2cellos in Paleis 12 te Brussel (31 mei 2022). Ik heb nog nooit in mijn leven op zulke slechte stoelen gezeten. Gewoon krakkemikkige stoelen van metaal, zonder enige bescherming.

Ongeveer dit type stoel (de exacte stoel kan ik niet meteen vinden) en na uren op zo ne stoel zitten is het echt niet prettig meer.

Die stoelen waren dan ook nog veel te dicht op elkaar gezet (om extra tickets te kunnen verkopen zeker?) en waren ook aan elkaar gebonden zodat je deze niet kon verplaatsen. :shutup:

Dit is jammer genoeg geen Makila "overdreven" grap - en dan betaal je daar dus 190€ voor (2 kaartjes)

Nu goed het concert was wel heel goed en daarvoor moet je dan maar PIJN lijden zeker? :unsure:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan