Green Mamba
Well-known member
Hij is nog opgeblazen dus het gaatje is nog gevuldUw swingers flamingo?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is nog opgeblazen dus het gaatje is nog gevuldUw swingers flamingo?

Maak juni niet?grasmaaien weer te lang uitgesteld, nu om 21u gaat het nog steeds 29 graden zijn. gaat zweten worden.
oh ja hoor, nu ga ik het 3 weken niet meer moeten aanraken, vermoed ik.Maak juni niet?
Mijn gras is toch al ros dus ga het gewoon laten tot over een maand (ben toch 3 weken in verlof vanaf volgende week)
hier hetzelfde. meestal wel goed vermoeid na zo een dag buiten; dus slapen zal geen probleem zijnLap , 't is weer gebeurt. Schouders , nek en rug serieus verbrand.(zon)
Middagje op het terras bezig geweest. Wat planten verpotten , tuinset poetsen , etc...
Geen erg in en niets gemerkt , tot ik me omdraaide in de douche.
Chance dat er nog een tube Flammazine in de frigo stak.
Gelukkig ben ik buikslaper.

Tijd voor een andere vriendin ?Ik had een paar jaar geleden het geweldige idee om naar Dubai te gaan in Augustus.
Sindsdien klaag ik niet meer dat het hier warm is (ik mag ook niemeer van mijn vriendin)
Fake news: Te weinig dt-fouten. Dit komt niet van een conspiracy theorist.Dit !!!!
Doe, jullie, eigen, ONDERZOEK !!!
Open je ogen!!!!
De dieren klagen niet hè, het is dan ook mensDOM en dierenRIJK. Het is tijd om je eigen onderzoek te doen, verder te kijken dan de oppervlakte en de waarheid te onthullen.
De gevestigde orde wil niet dat je de waarheid ontdekt. Ze proberen je in het duister te houden met hun manipulatieve agenda. Maar jij hebt de kracht om je eigen weg te vinden, om de verborgen waarheden van de 12e dimensie te onthullen en je los te maken van de ketens van de leugens.
Het is tijd om je eigen onderzoek te doen, de puzzelstukjes samen te voegen en de waarheid te vinden die ze voor je verborgen houden. Word wakker, wees kritisch en laat je niet langer misleiden. Het is jouw verantwoordelijkheid om de waarheid te onthullen en anderen bewust te maken van de duistere machten die ons willen onderdrukken.
Ga verder dan wat je verteld wordt, graaf dieper en laat je niet langer beperken door de opgelegde grenzen van het systeem. Jij hebt de sleutel tot de waarheid in handen. Doe je eigen onderzoek en laat de waarheid aan het licht komen!
Dat heb ik eigenlijk nog niet durven vragen.Tijd voor een andere vriendin ?
... of mag ook dat niet van uw vriendin ?

gn probleem.Dat heb ik eigenlijk nog niet durven vragen.![]()
Al kan ik haar ook geen ongelijk geven, dat was echt warm daar![]()

Plus, het font is geen comic-sans.Fake news: Te weinig dt-fouten. Dit komt niet van een conspiracy theorist.
Gisterenavond/nacht in de tuin gezeten in de schaduw, wat veel aangenamer was dan binnen, maar op een bepaald moment ook in mijn ogen gewreven om een kwartier later met ogen als een intensieve druggebruiker naar de badkamer te gaan om ze uit te spoelen.Rottige hitte, rottige hooikoorts. Airco aan en niet buitenkomen vandaag.
En blijkbaar leeft ING nog in de middeleeuwen. Als je op zondag geld gaat storten staat dat blijkbaar niet meteen op uw rekening, wtf.
Gisterenavond/nacht in de tuin gezeten in de schaduw, wat veel aangenamer was dan binnen, maar op een bepaald moment ook in mijn ogen gewreven om een kwartier later met ogen als een intensieve druggebruiker naar de badkamer te gaan om ze uit te spoelen.
Mja, het mag toch wel weer wat wisselvalliger worden voor mij.
Wordt zij dan TE heet?Ik had een paar jaar geleden het geweldige idee om naar Dubai te gaan in Augustus.
Sindsdien klaag ik niet meer dat het hier warm is (ik mag ook niemeer van mijn vriendin)

De schuur schiet spontaan in brand maar het is te warm om te blussenWordt zij dan TE heet?![]()
Bij de show van Wouter Deprez onlangs vroeg hij zélf aan iemand die aan het filmen was om daarmee te stoppen.Vandaag in de Stadsschouwburg van Antwerpen naar een voorstelling gaan kijken. Wat een slechte stoelen. Ook 3 man voor me dat de voorstelling verschillende malen zat te filmen met hun smartphone. Lekker irritant. Uiteraard kneep de security en het zaalpersoneel een oogje toe![]()

Ivm slechte stoelen op concerten. Zo zijn we nog geweest naar 2cellos in Paleis 12 te Brussel (31 mei 2022). Ik heb nog nooit in mijn leven op zulke slechte stoelen gezeten. Gewoon krakkemikkige stoelen van metaal, zonder enige bescherming.Vandaag in de Stadsschouwburg van Antwerpen naar een voorstelling gaan kijken. Wat een slechte stoelen. Ook 3 man voor me dat de voorstelling verschillende malen zat te filmen met hun smartphone. Lekker irritant. Uiteraard kneep de security en het zaalpersoneel een oogje toe![]()