Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet mijn wijsheidstanden laten verwijderen. Ik kan er wel geen goed moment voor vinden de komende twee maanden. Bovendien blijkt dat het bij beide ondertanden wel dicht op die zenuw zit; bij die ene tand is het blijkbaar sowieso grote kans dat ze die raakt. Dan zegt de arts van 'Het kan dan zijn dat je een paar weken last hebt van een verdoofde lip, maar maak je geen zorgen je kan daar niets van zien.' Als ik dan online naar andere ervaringen kijk zijn er mensen die na maanden nog steeds een verdoofde lip hebben, en dat je het écht wel zelf opmerkt, ook tijdens het spreken. Heb er al helemaal geen zin meer in ...

Pro-tip: als je die tanden wilt houden moet je dat op voorhand zeggen. Mijn chirurg heeft ze gewoon weggegooid omdat ik er niet achter gevraagd had.

Netflix willen kijken op tv en pop up krijgen. "Netflix is bedoeld voor jou en en de mensen bij je wonen. Bevestig dat deze tv tot u huishouden behoort."

We zullen onze piratenhoed maar terug opzetten. Trok de laatste tijd toch op geen zak.
Ik snap die reflex niet eigenlijk, ik vind de content van Netflix eigenlijk nog altijd vrij ok, voor een relatief lage prijs. Als je al je eigen account hebt, waarom zou je dat dan wegdoen omdat men je vraagt of dit in je huishouden zit?

Ik snap die reflex niet eigenlijk, ik vind de content van Netflix eigenlijk nog altijd vrij ok, voor een relatief lage prijs. Als je al je eigen account hebt, waarom zou je dat dan wegdoen omdat men je vraagt of dit in je huishouden zit?
Het is duurder als alle andere streamingdiensten. Je betaalde al voor hoger abonnement zodat je met 4 kon kijken en nu nog is per persoon er nog een klets bijslagen. Basis is 8,99, 4 schermen is het 17,99/4= 4,49 wat al duurder is als prime. Er kijken al elk jaar minder en minder mensen Netflix met deze zet verliezen ze vele kijkers.

Het is duurder als alle andere streamingdiensten. Je betaalde al voor hoger abonnement zodat je met 4 kon kijken en nu nog is per persoon er nog een klets bijslagen. Basis is 8,99, 4 schermen is het 17,99/4= 4,49 wat al duurder is als prime. Er kijken al elk jaar minder en minder mensen Netflix met deze zet verliezen ze vele kijkers.
Gohja, ik heb ook Prime omdat het zo goedkoop is, maar op vlak van inhoud vind ik Netflix wel een pak beter. Met Disney+ kan ik niet vergelijken, maar dat zegt me ook maar weinig om eerlijk te zijn.

Gohja, ik heb ook Prime omdat het zo goedkoop is, maar op vlak van inhoud vind ik Netflix wel een pak beter. Met Disney+ kan ik niet vergelijken, maar dat zegt me ook maar weinig om eerlijk te zijn.
Ook jaren lange het tolereren zodat je u klantenbestand kunt uitbreiden en mensen er aan "verslaafd" zijn om dan ineens er extra voor te vragen.

Ook jaren lange het tolereren zodat je u klantenbestand kunt uitbreiden en mensen er aan "verslaafd" zijn om dan ineens er extra voor te vragen.
Is dat niet wat elk bedrijf doet? Of zou willen doen misschien.

Allezja, het leek me gewoon dat er voor jou niets veranderde maar je nu je abonnement zou opzeggen voor niets buiten een soort principe.

Is dat niet wat elk bedrijf doet? Of zou willen doen misschien.

Allezja, het leek me gewoon dat er voor jou niets veranderde maar je nu je abonnement zou opzeggen voor niets buiten een soort prprincipe.
Hoezo er veranderd niets voor mij we moeten vanaf deze maand 12euro bij betalen dat is bijna het dubbele.

Hoezo er veranderd niets voor mij we moeten vanaf deze maand 12euro bij betalen dat is bijna het dubbele.
Omdat ik dit:
Netflix willen kijken op tv en pop up krijgen. "Netflix is bedoeld voor jou en en de mensen bij je wonen. Bevestig dat deze tv tot u huishouden behoort."

We zullen onze piratenhoed maar terug opzetten. Trok de laatste tijd toch op geen zak.
interpreteerde alsof die tv gewoon bij het huishouden hoorde waarvoor je een abonnement hebt.

Dan maakt het toch nog steeds uit vroeger delen door 4 nu alleen betalen.
Maar je gebruikte een paswoord van iemand uit een ander huis?
En nu de tolerantie daarvoor afgelopen is, vind je het raar om 10 euro per maand te betalen voor de populairste streamingdienst?

Vind je dat je dat gratis moet krijgen dan? :-)

Dan maakt het toch nog steeds uit vroeger delen door 4 nu alleen betalen.
Ja dan snap ik je reactie dus nog altijd niet, is het abonnement van je huishouden of niet? Ik zeg dus dat ik dacht van wel, dan zeg je dat het niet uitmaak (ja dus?) en je meer moet betalen.

Waarom zou je dat willen houden?

Ik heb daar nooit bij stilgestaan, maar ik zou ze toch niet moeten hebben.
Ooit nog een stuk meniscus in een potje op sterk water meegekregen.

Ik snapte dat toen niet, en toen ik dat tegenkwam bij een opkuis een tijd geleden snapte ik het nog niet, en het ligt dus bij de vuilnis.

Mensen zijn raar :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan