Hoe durven ze veralgemenende uitspraken over mannen maken! Ik eis dat ze enkel veralgemenende uitspraken over niet-blanke mannen maken!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Danku, eindelijk 1 die het snapt!!Hoe durven ze veralgemenende uitspraken over mannen maken! Ik eis dat ze enkel veralgemenende uitspraken over niet-blanke mannen maken!
) ja als vrouwen nu al dingen beginnen eisen is t hek wel helemaal van de dam.Hoe durven ze veralgemenende uitspraken over mannen maken! Ik eis dat ze enkel veralgemenende uitspraken over niet-blanke mannen maken!
Uitspraken != artikelsHoe durven ze veralgemenende uitspraken over mannen maken! Ik eis dat ze enkel veralgemenende uitspraken over niet-blanke mannen maken!

Artikel in Het Nieuwsblad vandaag.
![]()
Man was 4 uur langer thuis door coronacrisis, maar hielp amper 6 minuten extra in het huishouden
Mannen waren tijdens de lockdown gemiddeld vier uur langer thuis, en toch waren ze in die periode maar 2 uur en 48 minuten per dag bezig met het huishouden. Dat is welgeteld zes minuten meer dan in 2013 toen Statbel onze tijdsbesteding onder de loep nam. Er is dus verbazend weinig veranderd. En...www.nieuwsblad.be
Qua stereotypering naar de man toe kan dit weeral tellen. Ik vraag me echt af in hoeveel (jongere) gezinnen het effectief zo is dat de man niets doet en de vrouw alles doet in het huishouden. Zowel bij mij, als bij vele andere koppels die ik ken doet de man evenveel in het huishouden. Vooral bij die met kinderen zijn die taken mooi evenredig verdeeld, ik ken zelfs gezinnen waar de vader altijd kook en de boodschappen doet.
Ik vind dit een verschrikkelijk artikel.
En dan die foto er bij... Waarom kan men daar nu plots een blank koppel afbeelden? Waar is de overdreven representatie van gekleurde/gemengde modelgezinnen nu naartoe waarmee je ze anders doodsmijten in de media en in de reclame? Hadden ze daar een foto gezet van een moslimkoppel, dat zou pas representatief geweest zijn.
![]()
Schrijf zo een artikel over eender welke andere groep dan de blanke hetero man, en je zou nogal wat horen...

Da's voor de gemiddelde mens 2.5 maandlonen, alleen om geen kou te hebben en niet in het donker te zitten... Ik ben blij dat ik niet meer alleenstaande ben, want ik zag het 7 jaar geleden al niet meer zitten. Ik heb echt compassie met alleenstaanden vandaag. En dan gaan ze nog eens warmtepompen en verplicht isoleren door de strot rammen ook.Dat is toch waanzin? Net geen 4000 euro aan gas en elektriciteit...
![]()
Mijn zijn lip aan ene kant omhoog ook altijd. Hij wil er een tough guy uitzien maar hij ziet er uit alsof hij een beroerte heeft gehad (no offense aan mensen die een beroerte hebben gehad).Diene Salt Bae begint ook op mijn zenuwen te werken.
1000€ voor ne steak en waarom, omdat er wat goud aan hangt dat ge toch niet proeft en hij der wat zeezout op strooit vanop zijnen elleboog?
Ik zou er nog niet willen gaan zelfs al moest ik niet betalen, exact het belachelijk pocherig gedoe waar ik echt een hekel aan heb. En die voetballers maar meedoen op Instagram, bende oppervlakkige losers zeg.![]()
Heb je het artikel ook gelezen?Uitspraken != artikels
Trouwens alweer zo een dooddoende reactie, aan de likers merk ik ook meteen waar de klepel hangt.
Dat is gelijkheid tussen man en vrouw.
Mannen konden vroeger geen eten koken en zelfs geen bord in de microgolf steken. Awel dan hebben de vrouwen dat recht ook.
Maar wees blij, de kotgenote die bij mij was meegegaan op erasmus had nog nooit gehoord van puree die je maakte van aardappelen. Puree voor haar was : https://www.ah.be/producten/product/wi161563/ah-aardappelpuree
Een aardappel schillen was iets wat ze nog nooit gedaan had. :mindblown:
Spreek me gerust tegen indien ik je woorden in de mond leg, maar ik wil mijn probleem met je post benoemen:Uitspraken != artikels
Trouwens alweer zo een dooddoende reactie, aan de likers merk ik ook meteen waar de klepel hangt.
Leggings kopenWaarom zijn nylonkousen zo’n brol? Da’s zo vaak dat ik die maar 1x kan dragen. Áls ik ze al kan dragen en er al geen ladders intrekken bij het aandoen. Daarnet een paar dat ik toch al voor de 2e maal aanhad, blijft een stukje van de baby z’n jasje toch niet hangen, hop kapot
En dat maakt nu eens geen verschil, dure kousen of goedkope![]()

In mijn vriendenkring (allemaal peuters en kleuters rondlopen thuis)is er niemand van de mannen die meer dan 20% bijdraagt. Al de rest is voor de vrouwen.Artikel in Het Nieuwsblad vandaag.
![]()
Man was 4 uur langer thuis door coronacrisis, maar hielp amper 6 minuten extra in het huishouden
Mannen waren tijdens de lockdown gemiddeld vier uur langer thuis, en toch waren ze in die periode maar 2 uur en 48 minuten per dag bezig met het huishouden. Dat is welgeteld zes minuten meer dan in 2013 toen Statbel onze tijdsbesteding onder de loep nam. Er is dus verbazend weinig veranderd. En...www.nieuwsblad.be
Qua stereotypering naar de man toe kan dit weeral tellen. Ik vraag me echt af in hoeveel (jongere) gezinnen het effectief zo is dat de man niets doet en de vrouw alles doet in het huishouden. Zowel bij mij, als bij vele andere koppels die ik ken doet de man evenveel in het huishouden. Vooral bij die met kinderen zijn die taken mooi evenredig verdeeld, ik ken zelfs gezinnen waar de vader altijd kook en de boodschappen doet.

De mannen werken niet voltijds of de vrouwen?In mijn vriendenkring (allemaal peuters en kleuters rondlopen thuis)is er niemand van de mannen die meer dan 20% bijdraagt. Al de rest is voor de vrouwen.
Die werken niet voltijds, 50% of 4/5de en allemaal wel vrouwen die graag hebben dat het op HUN manier gebeurt![]()
Fishnets.Waarom zijn nylonkousen zo’n brol? Da’s zo vaak dat ik die maar 1x kan dragen. Áls ik ze al kan dragen en er al geen ladders intrekken bij het aandoen. Daarnet een paar dat ik toch al voor de 2e maal aanhad, blijft een stukje van de baby z’n jasje toch niet hangen, hop kapot

De mannen wel, de vrouwen niet.De mannen werken niet voltijds of de vrouwen?
Hoe ben jij uit de keuken geraakt?Hoe durven ze veralgemenende uitspraken over mannen maken! Ik eis dat ze enkel veralgemenende uitspraken over niet-blanke mannen maken!
Is dat de keuze van de vrouwen dat ze niet voltijds werken? Of in samenspraak met partner of partner die dat heeft beslist?In mijn vriendenkring (allemaal peuters en kleuters rondlopen thuis)is er niemand van de mannen die meer dan 20% bijdraagt. Al de rest is voor de vrouwen.
Die werken niet voltijds, 50% of 4/5de en allemaal wel vrouwen die graag hebben dat het op HUN manier gebeurt![]()
Dan zal het toch liggen aan de vriendenkring.In mijn vriendenkring (allemaal peuters en kleuters rondlopen thuis)is er niemand van de mannen die meer dan 20% bijdraagt. Al de rest is voor de vrouwen.
Mijn zwarte winter nylons altijd van de Action. 40/60/80 den is misschien niet het meest sexy maar aan €1.89 tot €2.49 en makkelijk meerdere keren te dragen… ideaal.Waarom zijn nylonkousen zo’n brol? Da’s zo vaak dat ik die maar 1x kan dragen. Áls ik ze al kan dragen en er al geen ladders intrekken bij het aandoen. Daarnet een paar dat ik toch al voor de 2e maal aanhad, blijft een stukje van de baby z’n jasje toch niet hangen, hop kapot