Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op dit moment kan ik alleen maar hopen dat het snel weer naar een normale temperatuur gaat. Dat zou zaterdag al moeten zijn. De buien neem ik er wel bij.

Het is bakken en braden onder zo'n plat dak en om 5 uur wakker worden omdat de dochter zich niet lekker voelt was ook geen pretje. Maar hey, alles voor de kleine meid he.

Hier is het de seniele haan van de buren.

Kraait om middernacht, 2 uur, 3 uur, 4 uur, 5 uur en dan wacht hij tot +- 7:45 voordat hij opnieuw kraait dus je kan er eens niet op rekenen buiten miserie en ongepast lawaai :cry:
Je moet de klok even vervangen in het hok, lijkt alsof dat defect is 🙈.

On-topic, best wel irritant zo een beest dat de ochtend niet respecteert

Hangjongeren die het fijn vinden om om middernacht in te breken in het schooltje hiertegenover om wat te gaan basketten op de speelplaats (met zo'n ring waarvan het net vervangen is door metalen kettingen). Dan maar opgelost met passief geweld: een 2000Lm LED-lamp los op hun gezicht vanuit mijn slaapkamerraam, ze waren binnen de 2 minuten weg.

Hangjongeren die het fijn vinden om om middernacht in te breken in het schooltje hiertegenover om wat te gaan basketten op de speelplaats (met zo'n ring waarvan het net vervangen is door metalen kettingen). Dan maar opgelost met passief geweld: een 2000Lm LED-lamp los op hun gezicht vanuit mijn slaapkamerraam, ze waren binnen de 2 minuten weg.

Het is nog beter als ik mij voorstel dat dat de vrouw in uw avatar is die dit zegt en doet.

Als ik nog zou verhuizen naar het buitenland, dan daar waar het altijd koud is.
Op een bergtop in een houten chalet. Enkel stromend water en stroom nodig.
Geen internet, tv of gsm. En een grote Sint-bernard.

't Is bewolkt... aan de ene kant is dat goed, want dan sta je niet direct in die kernfusie-straalkachel die in de hemel aan het branden is... anderzijds, dan is het zo drukkend warm...

Deze morgen het gras beginnen afrijden want het was bewolkt en dus nog ok van temperatuur, uiteraard amper 1 strook gedaan als de zon doorbreekt, zucht...

Hier ondertussen al weer brandende zon! 😒

Sinds kort eindelijk airco in huis. Geen goedkope, maar wel o zo deugddoende investering! Vorige jaren zaten we altijd in een donker kot op zulke dagen omdat we dan de rolluiken constant naar beneden lieten om de hitte tegen te houden, maar na 2 of 3 van die warme dagen hielp dat ook nog amper en zat de hitte toch binnen.

Van Ronaldo geloof ik nog dat het hem echt voor de boodschap te doen is. Die gast ademt gezond leven uit. De twee andere zijn uiteraard gewoon aanddachtzoekers. En ik denk ook niet dat Coca-Cola dit gaat blijven aanvaarden. Vrij onrespectvol wel naar de sponsor toe.

Van Ronaldo geloof ik nog dat het hem echt voor de boodschap te doen is. Die gast ademt gezond leven uit. De twee andere zijn uiteraard gewoon aanddachtzoekers. En ik denk ook niet dat Coca-Cola dit gaat blijven aanvaarden. Vrij onrespectvol wel naar de sponsor toe.
Beetje dubbel, ik snap dat het een sponsor is maar die staan haaks op de prestaties van spelers. Bij de olympische spelen hetzelfde met McDonald's.

Konden ze dat dan zien, zo een lampje van 2000 lumen? :unsure:

Net boodschappen gedaan én ze zijn de rekken aan het vullen. Gevolg : helft van de gangen geblokkeerd met karren.

Ik moest juist superveel hebben dus ik zet mijn kar op kant vlakbij waarbij mijn vrouw staat en ik ga over en weer om alles direct in het groot te nemen en in de kar te gooien.

Ik had natuurlijk niet gezien dat een vrouw met best wel wat trekken als die van mij (zelfde leeftijd, lengte, postuur, haarkleur én ook met een bril op) die van ons wat zit op te jagen om op kant te gaan en mijn vrouw verzet zich 5 meter en die andere vrouw neemt de plek in waar mijn madam stond.

ik kom dus af, armen vol boodschappen en terwijl ik mij buk om alles in mijn kar te leggen, gniffelt ze me toe: "verkeerde vrouw!".
Compleet in shock kijk ik op, om vast te stellen dat ze gelijk heeft: verkeerde vrouw 🤷🏼‍♀️.
Die natuurlijk plat van het lachen, en mijn madam 5m verderop zich excuseren naar die vrouw toe.

Ik stond eerst keihard achter de boodschap van Ronaldo. Ondertussen heb ik gezien dat hij wel reclame maakt voor KFC, dus vind ik de actie extreem hypocriet. :wtf:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan