Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze zouden iets moeten uitvinden dat u kan helpen om bij te houden welke dag het is. Ik zou het de dagbijhouder noemen.

Pffff. Hoe dealen jullie met zelfstandigen?

Bijvoorbeeld:
Ik laat in februari prijs maken bij een elentrieker. Half maart nog niks van offerte ontvangen, dus ik stuur een mailtje. Geen repliek. Vandaag komt er een andere prijs maken en krijg ik ineens een offerte van de eerste in mijn mailbox, een maand en enkele dagen nadat die komen kijken is.

Vorig jaar iets anders laten maken door klusjesman, of toch een poging gedaan. Laat er 1 prijs maken, we spreken dag en uur af om werken aan te vatten. Komt niet opdagen en pakt een week zijn GSM niet op. Laat een andere prijs maken, spreken dag en uur af, en die belt 1 uur op voorhand gewoon af. uiteindelijk is een derde het komen doen :S:S:S

Of op mijn werk. We werken samen met een zelfstandige verdelerer/verkoper/tech support persoon van een nogal niche product, waarvan hij de enige verdeler is in de Benelux. Die bolt het dus geregeld int midden van meetings af omdat een andere klant belt hé. Waanzin. Ik word er knettergek van. Buiten de loodgieter en die gast die de beerput komt leegzuigen kan ik echt op niemand rekenen hé.
Nog even volhouden.
De dagbijhouder is in volle ontwikkeling. Het enige jammerlijke aan de zaak is dat de ....

brb iemand belt mij

Ze zouden iets moeten uitvinden dat u kan helpen om bij te houden welke dag het is. Ik zou het de dagbijhouder noemen.
We hebben snel kunnen schakelen en brengen vandaag de dagbijhouder 1.0 uit!
Ons prototype is wel nog in het engels, want we vinden de instellingen voor nederlands niet.

Op dat uur? Dan had hij misschien eerst moeten bellen om te vragen wat uur het is, zodat hij wist dat het te laat was om te bellen om te vragen welke dag het is.

Weer zo een week dat ik mij constant van dag vergis hé.
Sommige weken loopt da dinsdag ofzo mis en dan denk ik dat 't woensdag is.
En dan denk ik ook dat m'n afspreken en zo van donderdag vandaag zijn.
Kan da zelfs ni uit leggen, maar loop dan een heel week ne dag voor precies
Idd, vroeger in pré-coronatijden had je nog wat structuur in je dagen, maar met thuiswerk lijken alle dagen eender.

Ik heb het geluk gehad dat ik net aan het gebouw langszij parking had.
Ben wel 5x moeten rondrijden en serieus wat automobilisten op hun zenuwen gewerkt.
Er is daar ondergrondse ook, stond daar al voor de slagboom toen die bewaker me zei dat het daar enkel voor personeel was 😡
Is inderdaad een ondergrondse maar mag je niet parkeren nee :)
De andere WTC er tegenover had ook een parking maar die toren zijn ze nu aan het afbreken

Ik vroeg me eigenlijk af of dat ook ambtenaren waren bij Selor.
Zou wel weer een signaal zijn natuurlijk. Thuiswerk verplicht tenzij niet anders kan, maar voor een gesprek dat via teams kan gaan ze toch naar kantoor.

De dochter is keigrote fan van 1 april....

help.
35-E7628-D-48-C4-4129-AA41-3-E5-DA4-F9-CA39.jpg

Is inderdaad een ondergrondse maar mag je niet parkeren nee :)
De andere WTC er tegenover had ook een parking maar die toren zijn ze nu aan het afbreken

Ik vroeg me eigenlijk af of dat ook ambtenaren waren bij Selor.
Zou wel weer een signaal zijn natuurlijk. Thuiswerk verplicht tenzij niet anders kan, maar voor een gesprek dat via teams kan gaan ze toch naar kantoor.
In de Koning Albertlaan is toch altijd plaats.

Ooit geparkeerd in die andere WTC? Redelijk doolhof. Ik heb daar ooit een half uur gezocht naar de ingang van die parking om mijn auto terug op te halen.

Nu al een week niet meer buitengekomen, doe niet anders dan zitten en liggen, met als resultaat spierpijn aan mijn poep?? spieren die ik dus nog nooit echt gevoeld heb, zijn nu precies overwerkt als na een 10m meter sprint.

Straks toch eens een lange wandeling doen als het niet te warm is buiten.

Ooit geparkeerd in die andere WTC? Redelijk doolhof. Ik heb daar ooit een half uur gezocht naar de ingang van die parking om mijn auto terug op te halen.
Ik vond het al een huzarenstukje dat ik in een stuk daar ben geraakt met de auto. Laat staan dat ik mijn auto dan nog eerst ergens anders moet parkeren en zien terug te vinden

Die andere WTC toren zijn ze aan het renoveren/afbreken, dus de parking daar is dicht momenteel.

Als de auto echt de enige optie is en je zoekt een parkeergarage, dan kan je altijd terecht in de Inno winkelgalerij. Dan is het wel nog 15min wandelen naar de verste WTC-toren, maar je auto staat tenminste niet op straat.

Die andere WTC toren zijn ze aan het renoveren/afbreken, dus de parking daar is dicht momenteel.

Als de auto echt de enige optie is en je zoekt een parkeergarage, dan kan je altijd terecht in de Inno winkelgalerij. Dan is het wel nog 15min wandelen naar de verste WTC-toren, maar je auto staat tenminste niet op straat.
Of in de Aarschotstraat. Daar is veel sociale controle :-)

Reacties van gepensioneerden/ouderen op FB, HLN, enz... steekt ferm tegen.
godmiljaar ik kan me daar in frustreren :wallbash:

Reacties van gepensioneerden/ouderen op FB, HLN, enz... steekt ferm tegen.
godmiljaar ik kan me daar in frustreren :wallbash:
Mijn nicht heeft Miss Belgium gewonnen gisteren. Van Ethiopische afkomst, denk zo'n 14 jaar geleden geadopteerd en ze heeft zich zeer snel kunnen aanpassen. Lees ik dan reacties online à la "BLM te ver doorgeschoten" of "tmocht geen blanke zijn" of "allez da's toch geen belg". Doet toch wel iets met u als het gaat om iemand die ge zelf kent en familie is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan