515
Well-known member
Ideale oplossing: Golden Retriever.
Lijkt me handiger voor het transport.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ideale oplossing: Golden Retriever.
Business is business
En hoe voelt het om even als gekleurde mens door het leven te gaan?Spel lichtjes ‘overdyed’ en bijgevolg ben ik nu ook donkergrijs tot zwart.
Heel herkenbaarIk sta graag in het leven met veel generositeit te geven, opdat je ook veel generositeit zou terugkrijgen. Vooral mentale generositeit bedoel ik dan. Dat principe geeft mij energie.
1 gezeik, 2 gezeiks.Waarom webshops DPD nog gebruiken he gvd.
Hier komen zoveel pakketjes aan, nooit problemen. Behalve als het DPD is. Élke keer gezeiks. Ofwel klopt de tracking voor geen meter, of bellen die idioten niet aan als je toch thuis bent en droppen het in een obscuur drop-off point hier kilometers vandaan..
Fuck you DPD
Nee, hier is het gewoon gezeiks. Valt niet veel aan te corrigeren bij dit soort taalgebruik tbh..1 gezeik, 2 gezeiks.

Mij stoort het gewoon enorm dat half Wallonië weggespoeld is en als warmste week neemt men dat dan niet als thema. Onbegrijpelijk. Temeer omdat die mensen van de overheid ook (zo goed als) geen steun krijgen.Heb ook afgehaakt voor de warmste week, vond het vorige concept beter (met de verschillende vzw's). En nu is het hier de tijdloze countdown, dus t.e.m. oudjaar geen herhalingen van liedjes en deftige muziek(ofwel word ik echt oud
)
Als je ziet hoe het er in o.a. Pepinster nog aan toe gaat zou dat volgens mij ook een beter te verdedigen keuze zijn. Ik denk dat je mensen ook meer gemotiveerd krijgt om aan één belangrijk doel te doneren.Mij stoort het gewoon enorm dat half Wallonië weggespoeld is en als warmste week neemt men dat dan niet als thema. Onbegrijpelijk. Temeer omdat die mensen van de overheid ook (zo goed als) geen steun krijgen.
Dat vind ik nu wel gewoon algemeen redelijk ongemakkelijk. Ik weet nog toen ik moest rondbellen voor stielmannen, dat dit kennelijk ook de standaard was.Bellen met Fransen, de echten, uit Frankrijk. Die nemen de telefoon op met enkel allô waardoor je al niet 100% zeker bent of je op 't juiste adres terecht bent.
Hopelijk nie iemand van hierNet buiten iemand tegengekomen die ik overduidelijk zou moeten kennen.
5 minuten mee gebabbeld zonder een idee te hebben wie het is.
En dan de hele tijd die angst dat ge betrapt wordt dat ge die niet kent.
Maar het is me gelukt, denk niet dat em iets gemerkt heeft. Nu kan ik weer 2 weken mij gaan afvragen wie dat was.

Herkenbaar. Ik heb zo een pakketje 8 km verderop moeten halen in een obscuur winkeltje waar ze gsm-hoesjes verkopen.Waarom webshops DPD nog gebruiken he gvd.
Hier komen zoveel pakketjes aan, nooit problemen. Behalve als het DPD is. Élke keer gezeiks. Ofwel klopt de tracking voor geen meter, of bellen die idioten niet aan als je toch thuis bent en droppen het in een obscuur drop-off point hier kilometers vandaan..
Fuck you DPD
Wie weet denkt die mens nu exact hetzelfde als u.Net buiten iemand tegengekomen die ik overduidelijk zou moeten kennen.
5 minuten mee gebabbeld zonder een idee te hebben wie het is.
En dan de hele tijd die angst dat ge betrapt wordt dat ge die niet kent.
Maar het is me gelukt, denk niet dat em iets gemerkt heeft. Nu kan ik weer 2 weken mij gaan afvragen wie dat was.

Wie weet denkt die mens nu exact hetzelfde als u.![]()