Hoe plassen jullie wild?

Green Mamba

Well-known member
Doen jullie dat met veel obsceniteit of is dat heel rustig?

Hier meestal zo:

v3lLOF.gif
 
Bij mij is dat afhankelijk van hoeveel vrienden mee zijn, kledijkleur en of er combi's aanwezig zijn
 
mijn voorkeur zijn brievenbussen. vereist best wat precisie dus niet al te wild. Bij voorkeur brievenbussen in een voordeur, dat maakt het extra spannend.
 
mijn voorkeur zijn brievenbussen. vereist best wat precisie dus niet al te wild. Bij voorkeur brievenbussen in een voordeur, dat maakt het extra spannend.
En achter de deur een opvangbakje om een leuke verrassing in te deponeren voor de ochtend :unsure:
 
In de bak van een broodautomaat (het type dat brood “gaat halen” uit een kast en het dan in een centrale bak laat vallen die dan kortstondig open gaat). Vereist wel enige concentratie en coördinatie om op het juiste moment te “gaan” zonder over je eigen brood te plassen en toch voor de bak terug sluit. Meestal is echter dergelijke concentratie niet compatibel met de vertroebelde geestestoestand die vereist is om de poging te wagen.
 
Ik slik eerst gekleurde krijtjes in. Als ik een wandeling maak dan plas ik op enkele bomen zodat ik mijn weg terug vind.
 
Enkel met kerst want dan schieten ze ook wild, dus verdien ik er nog wat aan. Wel enkel konijnen want een everzwijn blijft altijd steken.
 
Enkel met kerst want dan schieten ze ook wild, dus verdien ik er nog wat aan. Wel enkel konijnen want een everzwijn blijft altijd steken.
Ik mag er niet aan denken dat het binnen 4 maanden al terug kerst is en berekoud.
Meestal kom ik dan zelfs niet aan de letter W want de straal bevriest onmiddellijk (en het materiaal krimpt bij koude ook helaas wat).
 
Gelijk een hond. Eerst snuffelen, dan been omhoog en laten gaan.
Dan gaan lopen van de madam tegen wiens been ik heb gepist.
 
Meestal plas ik JUSTICE FOR QUICKIE in de tuin van iemand die een verjaardagsfeestje met te luide muziek geeft. Dat is een lange combi qua letters dus eerst een paar mokken koffie drinken en een uur of twee plas ophouden, anders kom ik niet toe. Als ik echt wild ga speel ik intussen wat luchtgitaar.
 
Laatst bewerkt:
Meestal plas ik JUSTICE FOR QUICKIE in de tuin van iemand die een verjaardagsfeestje met te luide muziek geeft. Dat is een lange combi qua letters dus eerst een paar mokken koffie drinken en een uur of twee plas ophouden, anders kom ik niet toe. Als ik echt wild ga speel ik intussen wat luchtgitaar.
Gij deed dat dan al voor het plas incident? :unsure:
 
Terug
Bovenaan