Jullie 3 beste games van 2023

Het is weer zover, lijstjestijd!

Voor onze volgende podcast zouden we graag van zoveel mogelijk leden willen weten: wat zijn jullie 3 beste games van 2023?
Dan worden ze een voor een overlopen in onze podcast, vergezeld van een korte beoordeling door ons Podcast-team.

Wij danken jullie bij voorbaat en nodigen jullie graag dan nu al uit om onze Podcasts te beluisteren via:

 
Er zijn zoveel games die ...enfin

1 - Elden Ring
2 - Horizon Call of the Mountain ....eerste PSVR2 game die :oops: en een wow naliet
3 - GoW Ragnarok

Twijfelde om volgende in de top 3 te plaatsen
GT7/Callisto/Breathedge/Kayak VR en nog vergeet ik ... Twas een goed/druk jaar voor gaming
 
Ik heb maar 2 spellen fervent gespeeld dit jaar en ééntje is niet van 2023:

- Sniper elite 4,
- System Shock Remake

Resident evil 4 remake ligt hier wel maar nog niet aan begonnen.
 
Weer redelijk veel gespeeld dit jaar, maar niks van 2023 zelf.

Top 3 wat ik dit jaar gespeeld heb is waarschijnlijk (maar allemaal al veel eerder gespeeld):

1. CIV 6
2. AoE II: DE
3. Mass Effect: Legendary Edition

Van de games die ik dit jaar voor het eerst uitgespeeld heb:

1. Kohan II (al 20 jaar in mijn bezit ofzo maar gisteren voor het eerst de main campaign uitgespeeld :D)
2. Shadow of the Tomb Raider
3. Victoria III
 
Geen idee waarom men 2023 als één van de beste gamereleasejaren "ever" wordt beschouwd, want voor mij persoonlijk was het één van de magerste jaren (weinig interessante games en laagste game aankopen ooit).
Ik ga hier dan ook enkel een 3 games die effectief in 2023 gereleased zijn lijsten (geen backlog games).

- Star wars jedi knight survivor
- Starfield
- Hogwarts Legacy

Slechts 5 games aangekocht dit jaar (terwijl andere jaar +/_ 10)
 
Terug
Bovenaan