Jullie 3 beste games van 2024

Het jaar loopt weer op zijn einde, tijd om een wederkerende vraag op jullie los te laten: wat zijn jullie 3 beste games van 2024?

In de volgende podcast, vrijdag 27/12, zullen ons hosts jullie lijstjes overlopen.
We nodigen jullie alvast uit aanwezig te zijn tijdens de podcast, die live uitgezonden zal worden op YouTube en Twitch.

De mannen van de podcast danken jullie bij voorbaat 😘

Indiana Jones, Astro Bot, Prince of Persia: The Lost Crown

Is dit niet hetzelfde als deze thread?

Indiana Jones, Astro Bot, Prince of Persia: The Lost Crown

Is dit niet hetzelfde als deze thread?
Het loopt inderdaad wat parallel, maar een keertje meer kan geen kwaad 😄

De leukste games die ik dit jaar heb gespeeld zijn nog niet officieel gelanceerd, waarvan eentje nog onder NDA, dus da's een moeilijke :tongue: Maar als early access telt: News Tower, veelbelovende tower sim met hopen sfeer, nog eens een goeie tycoon game waar ik al lang nood aan had. En in ontwikkeling bij onze noorderburen.

Van games die in 2024 gereleased zijn, heb ik denk ik alleen Skull and Bones en Shadows of Doubt gespeeld, beide met heel leuke elementen maar beide ook met een karrenvracht aan problemen.

1) Silent Hill 2 Remake: Een meesterlijke herwerking van een tijdloze klassieker met diepe emotie, sfeer, en een vernieuwde gameplay-ervaring.
2) Helldivers 2: Intense coöperatieve actie met strategische gameplay, humor, en spectaculaire gevechten!
3) Astro Bot: Charmante platforming met innovatieve gameplay en perfect eerbetoon aan playstation.

Terug
Bovenaan