Hoe plassen jullie wild?

Nog iemand die enkel maar kan plassen tegen politiecombi's? En niet enkel tijdens het wildplassen, maar ook gewoon thuis kan ik ook niet zonder combi. Elke dag moet ik mij een nieuwe combi zoeken als ik wil plassen.

En dan heb ik het nog niet over kakken. Dan moet het echt op een agent zijn kop zijn.
 
Dat is volgens mij echt zo. Het valt mij de laatste tijd op dat als men hier iets post waarover een artikel geschreven kan worden dan staat daar héél toevallig nét diezelfde dag of de dag erna een nieuw artikel klaar op HLN
Het is alsof ze bij radio 1 hier meelezen.
Vandaag wereld van Sofie over wildplassen.

Radio 1 ook al?
Hebben die wel door dat Zwam om te zeveren is?
 
Warning - This is a horrifying picture!

694
 
Nog iemand die enkel maar kan plassen tegen politiecombi's? En niet enkel tijdens het wildplassen, maar ook gewoon thuis kan ik ook niet zonder combi. Elke dag moet ik mij een nieuwe combi zoeken als ik wil plassen.

En dan heb ik het nog niet over kakken. Dan moet het echt op een agent zijn kop zijn.
Ik ga meestal tegen de muur van de Quick van Borne, en als ik op luchtgitaar-niveau zit sneak ik de keuken binnen en zeik ik tussen de hamburgers, de mensen proeven het verschil toch niet.
 
Bij hert stroomt het er uit, bij everwijn met horten en stoten
Fazant is het ergste dan vliegt het alle richtingen uit en heb ik er geen controle over
 
Terug
Bovenaan