Het grote BeyondGaming Dating topic

Hu net niet de beste periode is net achter de rug :)
Met de winterdepressies enerzijds en de wanhopige "ik moet een lief scoren als nieuwjaarsvoornemen"- daters anderzijds vind ik het voorjaar/zomer toch veel plezanter!

Laatst bewerkt:
Met de winterdepressies enerzijds en de wanhopige "ik moet een lief scoren als nieuwjaarsvoornemen"- daters anderzijds vind ik het voorjaar/zomer toch veel plezanter!

Voor mij waren de voorbije weken wel plezant :P
Geen tijd om droevig te zijn :rofl:

Wie aan het daten is, is meer bezig met z'n lief en laat ons eerlijk zijn, voor de mensen die geen lief hebben maar er wel eentje willen, is dit absoluut een kakperiode he...
Wacht tot in het voorjaar als de lente terug in het land is, dan zullen de ervaringen wel terug gepost worden! 😇
Ja hier was het toch weer een vrij eenzame periode, op kerstavond dan na :unsure:
Laat de lente maar komen!

Er is natuurlijk wel een verschil tussen daten voor een relatie en daten voor het plezier. 😬

Maar voor mij waren de voorbije weken ook plezant hoor! 😁

Ik date sowieso voor een relatie maar ik zie niet in waarom je in de weg daar naartoe geen fun zou mogen hebben?

Ik date sowieso voor een relatie maar ik zie niet in waarom je in de weg daar naartoe geen fun zou mogen hebben?

Ik vind dat losse seksuele contacten voor de fun uzelf degraderen tot een tijdelijke fun-object.
Enfin, ik ben helemaal niet into die hook-up culture waar wat rond gepoept wordt voor de "fun".
Ook fijn als ge ergens binnenkomt en ne hoop volk heeft daar al seks met u gehad.

Ik heb nu 3 vrouwen gehad in heel mijn leven en ben er 37. Ik zie de fun er niet van in mochten dat er 20 of 30 geweest zijn. Mijn lichaam/seksuele beleving vind ik iets privé wat ik niet zomaar met iedereen ga delen waar ik ne klik mee heb of me wat goed mee voel voor de fun.

Ik zeg niet dat dat in uw geval zo is. Maar als ik zie hoe er tegenwoordig bij veel mensen los omgegaan wordt met seksuele contacten, waarbij 20 bedpartners voor velen een normaal getal is...
Dat zijn echt ver-van-mijn-bed zaken waar ik het moeilijk mee heb.

Ieder zijn ding hé, maar dat ga ik toch niet snel verstaan. Voor mij gaan liefde en seks toch nog altijd samen.
Ik zou mezelf ook niet helemaal kunnen zijn als dat er niet is (of toch een echt goeie band).
En waarom zou ik dan wat slechte seks hebben met iemand die ik amper ken of degelijk wil leren kennen en mij moeten inhouden?

Ook naar andere partners toe vind ik dat geen fijn signaal: "goh ja, ik heb er 30 gehad voor u".
Voelt ook maar aan alsof ge eentje in de rij van de zoveel zijt. Voor mij mag het toch allemaal wat specialer blijven.
Maar goed, blijkbaar ben ik daar tegenwoordig erg ouderwets in en de laatste maanden zijn op dat vlak mijn ogen helaas wat geopend.

Laatst bewerkt:
Ieder zijn ding hé, maar dat ga ik toch niet snel verstaan. Voor mij gaan liefde en seks toch nog altijd samen.
Ik zou mezelf ook niet helemaal kunnen zijn als dat er niet is (of toch een echt goeie band).
En waarom zou ik dan wat slechte seks hebben met iemand die ik amper ken of degelijk wil leren kennen en mij moeten inhouden?

De seks hoeft echt niet slecht te zijn ze :)

En uit zo'n dingen zijn al relaties gevloeid want ja je weet echt wel dat je elkaar ziet zitten ;)

En uit zo'n dingen zijn al relaties gevloeid want ja je weet echt wel dat je elkaar ziet zitten ;)
Je weet op 1 vlak dan al zeker of het matcht of niet. En dat is zeker een belangrijk vlak! Niemand wordt gelukkig van een slecht seksleven in een relatie.

Maar net als @kay-gell wil ik liever eerst een match op andere vlakken vooraleer die uit te testen. Desalniettemin wijk ik niet drastisch af van de BG-norm qua tempo, als er de eerste/tweede date goed gebabbeld kan worden, goed gelachen kan worden ga ik het ook niet rekken puur uit principe.
Maar dat zijn dan geen dates van 1-2u zoals eerder al gehint werd dat dat "lang genoeg" was...

Goh ja.

Dat weet ik niet, hoor. Als ik nu vergelijk hoe ik seks heb in het begin van een relatie of als we een heel tijdje verder zijn...

Ik vind dat een enorm verschil omdat er toch zaken zijn die ge niet zomaar doet of u bij op uw gemak voelt.
Vergeleken met seks verderop in een relatie vind ik "begin-seks" maar ondermaats hoor. Het is toch pas echt als ge mekaar leert kennen, weet wat de andere graag heeft en echt op uw gemak zijt dat ge ten volle kunt genieten. Enfin zo zie ik dat.

Dat kan, maar opnieuw. Dat vind ik geen goede start van een relatie. Ik zal alleen iets met iemand beginnen als die oprecht geïnteresseerd is om met mij iets uit te bouwen en niet begint als een los seksueel contact. Ik vind, eerlijk gezegd, dat ik wel wat meer te bieden hebben dan puur lichamelijk vertier. En als iemand de moeite niet wil nemen om dat in te zien of tijd in te steken dan steek ik daar ook geen tijd in.

Als ik later kinderen heb wil ik nog altijd een mooi verhaal kunnen vertellen tegen mijn kinderen waar toch wat hogere moraliteit in zit dan: "papa en mama hebben mekaar leren kennen op Tinder. We waren friends met benefits, papa was de 30ste van mama. En in het begin hebben papa en mama nog wat seks gehad met andere mensen want ja ge moet toch eens alles testen ondertussen. Waaronder Stephanie van de fitness en Kristof de papa van uw beste vriendje. Maar kijk uiteindelijk hebben we de liefde gevonden en ben jij er".

Goh ja.

Dat weet ik niet, hoor. Als ik nu vergelijk hoe ik seks heb in het begin van een relatie of als we een heel tijdje verder zijn...

Ik vind dat een enorm verschil omdat er toch zaken zijn die ge niet zomaar doet of u bij op uw gemak voelt.
Vergeleken met seks verderop in een relatie vind ik "begin-seks" maar ondermaats hoor. Het is toch pas echt als ge mekaar leert kennen, weet wat de andere graag heeft en echt op uw gemak zijt dat ge ten volle kunt genieten. Enfin zo zie ik dat.

Oei je begrijpt mij verkeerd ik heb geen ONSs he.
Ik heb alleen nog maar FWBs gehad, ik ben helemaal niet into ONS.

Dat kan, maar opnieuw. Dat vind ik geen goede start van een relatie. Ik zal alleen iets met iemand beginnen als die oprecht geïnteresseerd is om met mij iets uit te bouwen en niet begint als een los seksueel contact. Ik vind, eerlijk gezegd, dat ik wel wat meer te bieden hebben dan puur lichamelijk vertier. En als iemand de moeite niet wil nemen om dat in te zien of tijd in te steken dan steek ik daar ook geen tijd in.

Als ik later kinderen heb wil ik nog altijd een mooi verhaal kunnen vertellen tegen mijn kinderen waar toch wat hogere moraliteit in zit dan: "papa en mama hebben mekaar leren kennen op Tinder. We waren friends met benefits, papa was de 30ste van mama. En in het begin hebben papa en mama nog wat seks gehad met andere mensen want ja ge moet toch eens alles testen ondertussen. Waaronder Stephanie van de fitness en Kristof de papa van uw beste vriendje. Maar kijk uiteindelijk hebben we de liefde gevonden en ben jij er".

Goh ik vind het omgekeerde eigenlijk als jij de uitverkorenene bent uit 30 kandidaten vind ik dat meer waard dan van ja ik ben dan maar met de 3de gesetteld :)

Die andere persoon met die veel meer ervaring weet denk ik veel beter wat die wel en niet wil :)

Of ge kunt gewoon inzien dat niet iedereen hetzelfde is en voor een grote groep mensen seks gewoon plezant is en dat perfect kan zonder een sterke emotionele binding.
Dat hoeft dan helemaal niet te gaan over testen, of niet meer te bieden hebben, maar is gewoon een andere manier van tegen seksualiteit aankijken. En zolang beide partijen op dezelfde lijn zitten en eerlijk zijn over hun intenties is daar ook niks mis mee.

Alsof mensen die als vrijgezel ook hun seksualiteit op een vrije manier beleven, met andere mensen die daar op dezelfde manier naar kijken, in een relatie niet op zoek zouden zijn naar een diepere connectie.
En uiteraard zal dat gebeuren dat een los seksueel contact uiteindelijk toch leidt naar een vriendschap en een verliefdheid en daar een relatie uit groeit. Maar dan is die relatie niet gestoeld op dat puur lichamelijk vertier, maar wel op de diepere band die daarnaast gegroeid is.

Dat dat niks voor jou is, is perfect ok. De kortzichtigheid en veroordelende toon van uw berichten daarentegen, had ik eerlijk gezegd niet van jou verwacht.

En zolang beide partijen op dezelfde lijn zitten en eerlijk zijn over hun intenties is daar ook niks mis mee. 1
In mijn ervaring ontbreekt de communicatie daarin wel wat. Te snel gaan we er van uit dat de ander dat wel op dezelfde manier zal zien.

Alsof mensen die als vrijgezel ook hun seksualiteit op een vrije manier beleven, met andere mensen die daar op dezelfde manier naar kijken, in een relatie niet op zoek zouden zijn naar een diepere connectie.
Helemaal mee eens! Alleen de volgorde van uitvissen wat hoort te matchen is dan anders, daarom zijn de standaarden niet automatisch minder.
Dat dat niks voor jou is, is perfect ok. De kortzichtigheid en veroordelende toon van uw berichten daarentegen, had ik eerlijk gezegd niet van jou verwacht.
De laatste alinea is zeker "scherp", maar zo veroordelend vind ik Kjell zijn visie toch niet. Hij zegt toch nergens dat wie de fysieke klik eerst wil uitzoeken allemaal oppervlakkige sletten zijn of zo?

Ikzelf heb geen enkel probleem met ONS of FWB, het is alleen niet aan mij besteed op dit moment, noch in het verleden.

Of ge kunt gewoon inzien dat niet iedereen hetzelfde is en voor een grote groep mensen seks gewoon plezant is en dat perfect kan zonder een sterke emotionele binding.

Ja, dat heb ik ook gezegd denk ik?
Ze mogen dat doen, ik vind het maar niks.

Dat hoeft dan helemaal niet te gaan over testen, of niet meer te bieden hebben, maar is gewoon een andere manier van tegen seksualiteit aankijken. En zolang beide partijen op dezelfde lijn zitten en eerlijk zijn over hun intenties is daar ook niks mis mee.

Nee, zoals ik zei. Ze doen maar.

Ik zeg niet dat dat zo is. Ik zie er alleszins niet de fun van in om wat fun te hebben en ondertussen rond te poepen met losse seksuele contacten goed wetende dat daar niets verder van komt.

Genoeg vrouwen die ik ken die snel "overstag" gaan (ook door hun eigen wensen/driften) en waar het dan moeilijk blijkt om een serieuze relatie uit te bouwen met één van de vele losse contacten.
Als je natuurlijk als los contact begint met mannen die enkel geïnteresseerd zijn op wat je seksueel kan bieden en niet om de persoon die je bent, dan wordt het moeilijk. (omgekeerd ook, hoor)

En uiteraard zal dat gebeuren dat een los seksueel contact uiteindelijk toch leidt naar een vriendschap en een verliefdheid en daar een relatie uit groeit. Maar dan is die relatie niet gestoeld op dat puur lichamelijk vertier, maar wel op de diepere band die daarnaast gegroeid is.

Nee, dan versta je me eerlijk gezegd verkeerd.
Ze doen maar, het is hun leven en mensen doen wat ze willen zolang ze maar onderling elkaars toestemming hebben. Maar het is niet het soort leven dat ik voor ogen zie.
En zoals ik zei: ik besef maar al te goed dat veel mensen zo niet denken.

Maar ik zou nog graag in stad rondlopen met mijn vriendin zonder dat ik elke keer een deel vrouwen tegenkom waar ik seks mee gehad heb. No thanks.

Eerder deze week had ik het nog met een kennis daarover in de gym die zo fier was dat hij de tel kwijt was en meer dan 100 vrouwen gehad had.
Ik vind dat alleszins niets om trots op te zijn.

Ik snap beide kanten wel een beetje. Maar uiteindelijk moet iedereen doen waar hij/zij zich beste bij voelt.

Ikzelf heb nog nooit een relatie gehad dus moest ik de ene kant volgen dan was ik nu nog altijd maagd (waar niks mis mee is als je dat wil). Maar enkele jaren geleden toch er voor gekozen om te experimenteren op seksueel vlak (mijn mindere ervaring op mijn 19de nu niet meegerekend). Ik heb nu ondertussen paar ervaringen achter de rug en heb daar geen spijt van, ja daar zaten ook mindere ervaringen bij of dingen die ik achteraf gezien beter toch niet had gedaan. Maar dan moet ik daar maar uit leren zeker?

Uiteindelijk voor mij moet het klikken met iemand voor ik me er toe kan aanzetten. Bijvoorbeeld iedere maand een ander is niks voor mij. Een FWB is iets wat ik tot nu toe het leukste vond omdat dat ook langduriger is en je elkaar wat beter leert kennen ook. Een ONS hoeft niet meer voor mij (en de meeste daarvan was van mijn kant uit niet de bedoeling om er een ONS van te maken maarja 🤪). Maar een partner is op dat vlak wel het ultieme denk ik.

Ik vind dat losse seksuele contacten voor de fun uzelf degraderen tot een tijdelijke fun-object.

Oei, ik had blijkbaar fout begrepen dat jezelf degraderen tot een fun-object respectvol en open-minded bedoeld was.

Ge kunt nog 1000 keer herhalen "ze doen maar", maar uit als je andere opmerkingen erover, klinkt een enorme minachting.

Ze doen maar, het is hun leven en mensen doen wat ze willen zolang ze maar onderling elkaars toestemming hebben. Maar het is niet het soort leven dat ik voor ogen zie.
Ik interpreteerde het ook fout dan uiteindelijk.

Want weest nu eerlijk. Je bent hier al weken aan het posten over hoe goed alles gaat in u relatie en hoe goed de klik is en noem maar op. Had je ook voor dat meisje gegaan had je, bij manier van spreken, nummer 35 geweest? En dan bedoel ik met hetzelfde verloop als nu he... Dat het iemand is die perfect sex kan hebben zonder gevoelens als de klik er enkel lichamelijk en oppervlakkig is mar ook graag wat langer wacht en je beter leert kennen als de klik dieper gaat dan dat?
Bij mij komt het over alsof je dat niet zou doen omdat zo'n persoon te min is, en dan had je, hypothetisch gezien, misschien u droomvrouw gemist :)
Correct me if I'm wrong he

Eerder deze week had ik het nog met een kennis daarover in de gym die zo fier was dat hij de tel kwijt was en meer dan 100 vrouwen gehad had.
Ik vind dat alleszins niets om trots op te zijn.
Trots hoef je daar idd niet op te zijn, maar u daarover schamen is imo ook voor niks nodig.

Uw geluk is u trouwens van harte gegund he :)

Oei, ik had blijkbaar fout begrepen dat jezelf degraderen tot een fun-object respectvol en open-minded bedoeld was.

Ge kunt nog 1000 keer herhalen "ze doen maar", maar uit als je andere opmerkingen erover, klinkt een enorme minachting.

Tja, ik vind dat nog altijd ja. Ik vind dat nog altijd minderwaardig dan een diepe band met iemand opbouwen. Omdat ik inderdaad vind dat er veel meer is dan dat lichamelijke.

Ik interpreteerde het ook fout dan uiteindelijk.

Want weest nu eerlijk. Je bent hier al weken aan het posten over hoe goed alles gaat in u relatie en hoe goed de klik is en noem maar op. Had je ook voor dat meisje gegaan had je, bij manier van spreken, nummer 35 geweest? En dan bedoel ik met hetzelfde verloop als nu he... Dat het iemand is die perfect sex kan hebben zonder gevoelens als de klik er enkel lichamelijk en oppervlakkig is mar ook graag wat langer wacht en je beter leert kennen als de klik dieper gaat dan dat?
Bij mij komt het over alsof je dat niet zou doen omdat zo'n persoon te min is, en dan had je, hypothetisch gezien, misschien u droomvrouw gemist :)
Correct me if I'm wrong he

Trots hoef je daar idd niet op te zijn, maar u daarover schamen is imo ook voor niks nodig.

Uw geluk is u trouwens van harte gegund he :)

Tuurlijk zou ik me daarover kunnen zetten.
Het zou niet makkelijk zijn, maar ik zou daar echt werk van maken. Nobody is perfect.
Ik heb ook al dingen gedaan waar ik achteraf gezien niet trots op ben of een nieuwe partner het moeilijk mee zou hebben.

Overigens denk ik dat dat "risico" er altijd is want ge gaat ook niemand op de 2de date vragen hoeveel hij/zij er al gehad heeft. Denk dat als je daar een eerlijk antwoord op wil je toch al even verder moet zijn.
Maar als beiden met dezelfde intenties erin stappen lijkt me dat niet onoverkomelijk. Mensen veranderen ook en het verleden wil niet altijd iets zeggen over het heden.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan