Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik snap de commotie over de uitspraak van @Spiderman niet. Hij geeft toch aan dat als ze dit wil doen dat het voor hem niet meer hoeft. Bekrompen, ja maar imo legt hij de ander toch zijn wil niet op.

Neen, maar ik heb bepaalde waarden en principes die ik belangrijk vind. Als ik rondom mij kijk en gelukkig getrouwde koppels zie, dan zie ik ze niet in een discotheek. Die koppels houden zich met andere zaken bezig in ‘t leven. Voor de meesten zou dat ook een bron van ruzie zijn. Ik ben eigenlijk verrast dat de meerderheid van de users hier zo over denkt. Ben ik te streng? Ik weet het niet, aangezien dit allemaal me zo vanzelfsprekend leek. Het blijkt dat het toch niet zo is.
Grappig genoeg had ik deze zomer een huwelijk van 2 mensen die geregeld naar een discotheek gaan. Vroeger vaak samen, nu eerder apart omdat ze een kind hebben.
Ja, maar bijvoorbeeld: de waarschijnlijkheid dat er scheefgepoept wordt in een discotheek is hoger vergeleken met scheefpoepen op het werk. Ik bedoel daarmee, de locatie en setting heeft een invloed daarop. Uiteindelijk is het wel zo dat als iemand wil scheefpoepen, dat ie het kan doen waar en wanneer ie wil, daarover zijn we het eens.
En volgende zomer moet ik naar een huwelijk van 2 mensen die elkaar hebben leren kennen op het werk, zijn beginnen aanpappen en hun partner hebben laten zitten voor elkaar...

Om maar te zeggen he.... Ik denk persoonlijk dat een discotheek gewoon een vorm van amusement is... En single mensen zullen daar natuurlijk rondkijken of ze niemand kunnen versieren maar dat ga je ook hebben in de sportclub, op het werk of op een trouwfeest.

Dit snap ik volkomen. Vandaar dat ik ook had vermeld dat als zij zo ingesteld staat, dat ik liever verder zoek naar een potentiële partner.
Op zich was dat niet mijn punt maar als je er niet mee overweg kunt moet je er idd niks mee beginnen want dat gaat enkel eindigen in drama.

Het enige recht dat je hier zou hebben is dat je voor uzelf mag uitmaken of je een relatie wil aan gaan met iemand die naar discotheken gaat met vriendinnen. Eens je in die relatie zit heb je eigenlijk toegegeven dat dat iets is waar je mee om kan. En in u geval zou ik toch ook stillaan opteren voor een hond, die mag je legaal aan de ketting leggen en die zal nooit het huis verlaten zonder u.

Het is toch net dat wat hij juist ging doen? Vragen of ze dat dan ook ging doen moesten ze een relatie hebben, en daar dan zijn conclusies uit trekken.

Eigenlijk een hele belachelijke affaire hier. @MisterV noemt hem hier express om het wat uit te lokken. Waar hij dan op reageert en weer een shitload aan zever krijgt en woorden in de mond gelegd wordt tot 10x toe hetzelfde om wat likes te kunnen verzamelen.

Er mogen er hier een heel deel ook wat strafpunten krijgen. Troll of niet aangezien hij hier nu niet plots uit zichzelf aan het posten was.

Troll of niet, ik vind het toch wat spijtig. Ik lees hier nog niet lang mee maar had gevoelens gekregen voor de verhalen van spiderman. Nu moet ik op zoek naar iemand anders en Netflix is duur en Thuis en Familie komen nooit zo verrassend uit de hoek. :(

Het is toch net dat wat hij juist ging doen? Vragen of ze dat dan ook ging doen moesten ze een relatie hebben, en daar dan zijn conclusies uit trekken.

Eigenlijk een hele belachelijke affaire hier. @MisterV noemt hem hier express om het wat uit te lokken. Waar hij dan op reageert en weer een shitload aan zever krijgt en woorden in de mond gelegd wordt tot 10x toe hetzelfde om wat likes te kunnen verzamelen.

Er mogen er hier een heel deel ook wat strafpunten krijgen. Troll of niet aangezien hij hier nu niet plots uit zichzelf aan het posten was.
Hij is een troll, dat betekent niet dat hij ontoelaatbare uitspraken deed. Dan had hij wel veel vlugger warns verzameld. Dus van uitlokken is geen sprake. Deze troll verzon controversiële situaties voor aandacht. En verdeed zo de tijd van goedbedoelende en vriendelijke forumgebruikers. En kreeg ook aandacht van stoutere gebruikers die hem wat wilden uitlokken. Daarvoor gaan we geen medelijden hebben als we weten dat het geen oprecht account is.

En daar zijn we zeker van door vorige posts over ik heb de plannen veranderd en moet nu buiten wachten , de instagramstalking en pas nog de ik ben verblind door haar schoonheid. Kunnen we misschien ineens doorspoelen naar "dodged a bullet met deze toxische manipulatrice" en dan komt het volgende verzinsel.

Maar dit hoort eerder in Feedback of in de pm van een mod als je het verder wilt bespreken.

Je komt me nogal over als een simp.
In een vaste relatie kan/moet je wel degelijk vaste en duidelijke grenzen trekken.
Niet zomaar alles toestaan omdat hij/zij zomaar vanalles wil.
Zeker als je je als man gedraagt als een dweil zal dit je aantrekkelijkheid in snel tempo doen kelderen.
Sorry, maar dit is debiel gezever en heeft enkel nut als je regelmatig date met achterlijke wijven die houden van achterlijke mensapen.

Ik ben nu al 10 jaar samen met een prachtige vrouw en ik leg die juist niets op. Die mag uitgaan zonder mij, die mag op citytrips met vriendinnen zonder mij enzovoort. Als je in een relatie zit waar je bang moet zijn voor wat de ander doet als die uitgaat, dan ben je gewoon niet in een gezonde relatie of je vertrouwt de ander helemaal niet. Misschien terecht, misschien onterecht. We hebben het hier natuurlijk nu wel niet over een weekendje weggaan met de collega waar allemaal geruchten rond circuleren ofzo. Dat zijn andere dingen.

Maar je moet wel echt een slappe snul zijn om je vriendin te 'verbieden' uit te gaan ofzo omdat jouw waarde als alfa man zo laag is dat je daardoor denkt dat ze elke paal gaat schuren zodra ze uit je gezichtsveld verdwijnt. Je kan je bedenkingen hebben en dan kan je daar samen over praten, maar onschuldige dingen resoluut verbieden is echt een smol pp move.

Echt dieptriest, dat is het type denken waardoor je samen een gezamenlijke Facebook account opent gelijk een bende marginalen.

Laatst bewerkt:
Je komt me nogal over als een simp.
In een vaste relatie kan/moet je wel degelijk vaste en duidelijke grenzen trekken.
Niet zomaar alles toestaan omdat hij/zij zomaar vanalles wil.
Zeker als je je als man gedraagt als een dweil zal dit je aantrekkelijkheid in snel tempo doen kelderen.

Andrew Tate, ben jij het?

Sorry, maar dit is debiel gezever en heeft enkel nut als je regelmatig date met achterlijke wijven die houden van achterlijke mensapen.

Ik ben nu al 10 jaar samen met een prachtige vrouw en ik leg die juist niets op. Die mag uitgaan zonder mij, die mag op citytrips met vriendinnen zonder mij enzovoort. Als je in een relatie zit waar je bang moet zijn voor wat de ander doet als die uitgaat, dan ben je gewoon niet in een gezonde relatie of je vertrouwt de ander helemaal niet. Misschien terecht, misschien onterecht. We hebben het hier natuurlijk nu wel niet over een weekendje weggaan met de collega waar allemaal geruchten rond circuleren ofzo. Dat zijn andere dingen.

Maar je moet wel echt een slappe snul zijn om je vriendin te 'verbieden' uit te gaan ofzo omdat jouw waarde als alfa man zo laag is dat je daardoor denkt dat ze elke paal gaat schuren zodra ze uit je gezichtsveld verdwijnt. Je kan je bedenkingen hebben en dan kan je daar samen over praten, maar onschuldige dingen resoluut verbieden is echt een smol pp move.

Echt dieptriest, dat is het type denken waardoor je samen een gezamenlijke Facebook account opent gelijk een bende marginalen.

Helemaal akkoord, alleen dat bodyshamen over iets waar veel mannen zich onzeker over voelen moet niet.

Helemaal akkoord, alleen dat bodyshamen over iets waar veel mannen zich onzeker over voelen moet niet.
Bij jou nu efkes geen idee of je het meent of als het humor was. 🙈
Maar bon, met die "kleine lul-move" bedoelde hij vooral een specifiek soort gedrag van onzekere mannen, los van of die nu een micropenis hebben of eentje van 15cm.

Bij jou nu efkes geen idee of je het meent of als het humor was. 🙈
Maar bon, met die "kleine lul-move" bedoelde hij vooral een specifiek soort gedrag van onzekere mannen, los van of die nu een micropenis hebben of eentje van 15cm.

Ben serieus se.
Gezien we overal om de oren worden geslaan met body positivity en aanvaarding vind ik dat we niet zomaar negatieve kenmerken moeten toekennen aan een body-probleem waar veel mannen zware problemen mee hebben en waar sowieso al een stigma op rust.

Ben serieus se.
Gezien we overal om de oren worden geslaan met body positivity en aanvaarding vind ik dat we niet zomaar negatieve kenmerken moeten toekennen aan een body-probleem waar veel mannen zware problemen mee hebben en waar sowieso al een stigma op rust.

Vinden vrouwen de penislengte belangrijk?​

Veel mannen maken zich zorgen over wat hun partner vindt van hun geslacht. Ook dit aspect is onderzocht. Goed nieuws voor de heren: de meeste vrouwen liggen er niet echt wakker van.
  1. Zo’n 67% van de ondervraagden vindt de grootte van de penis slechts ‘een beetje belangrijk’.
  2. Ruim 21% vond het zelfs helemaal geen rol spelen.
  3. Slechts 11% maakte zich erg druk over de lengte van de piemel.
Vrouwen vinden zaken als intimiteit en een verzorgd uiterlijk blijkbaar belangrijker wanneer het gaat om seks.

Deze drop ik hier met VEEL plezier!

Vinden vrouwen de penislengte belangrijk?​

Veel mannen maken zich zorgen over wat hun partner vindt van hun geslacht. Ook dit aspect is onderzocht. Goed nieuws voor de heren: de meeste vrouwen liggen er niet echt wakker van.
  1. Zo’n 67% van de ondervraagden vindt de grootte van de penis slechts ‘een beetje belangrijk’.
  2. Ruim 21% vond het zelfs helemaal geen rol spelen.
  3. Slechts 11% maakte zich erg druk over de lengte van de piemel.
Vrouwen vinden zaken als intimiteit en een verzorgd uiterlijk blijkbaar belangrijker wanneer het gaat om seks.

Deze drop ik hier met VEEL plezier!
Dat heeft weinig te maken met wat Kay bedoelt. Kleine piemel = gebrek aan mannelijkheid is een stigma op basis van fysieke kenmerken. Het is een uitdrukking, en op zich is het dus wel te verklaren waarom het zo gezegd wordt, maar dat blijft wel een verwijzing en het normaliseren van een soort bodyshaming.

Ben serieus se.
Genen big dick energy voor u!

Ik stel voor dat we zo'n zever inderdaad achterwege laten, positief of negatief. Alsof de grootte van iemands geslachtsdelen (of borsten) eender wat bepaalt.

Dat heeft weinig te maken met wat Kay bedoelt. Kleine piemel = gebrek aan mannelijkheid is een stigma op basis van fysieke kenmerken. Het is een uitdrukking, en op zich is het dus wel te verklaren waarom het zo gezegd wordt, maar dat blijft wel een verwijzing en het normaliseren van een soort bodyshaming.
Ik zag die specifiek post niet als "gebrek aan mannelijkheid" maar als gebrek aan zelfvertrouwen, al dan niet terecht.
In die context zag ik Kay-gell zijn opmerking als grappig.
Waarschijnlijk ook omdat ik absoluut geen waarde hecht aan de grootte van piemels an sich. 🤷🏼

Tis hier ineens zo stil :unsure:
Wie aan het daten is, is meer bezig met z'n lief en laat ons eerlijk zijn, voor de mensen die geen lief hebben maar er wel eentje willen, is dit absoluut een kakperiode he...
Wacht tot in het voorjaar als de lente terug in het land is, dan zullen de ervaringen wel terug gepost worden! 😇

Wie aan het daten is, is meer bezig met z'n lief en laat ons eerlijk zijn, voor de mensen die geen lief hebben maar er wel eentje willen, is dit absoluut een kakperiode he...
Wacht tot in het voorjaar als de lente terug in het land is, dan zullen de ervaringen wel terug gepost worden! 😇

Hu net niet de beste periode is net achter de rug :)

Bedoelde eigenlijk vooral nu Spidey weg was :')

Terug
Bovenaan