Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Langs den andere kant, niet direct initiatief nemen om af te spreken met als motivatie dat je elkaar niet fysiek moet zien om elkaar te leren kennen, maar dan zeggen (na twee (?) maand dagelijks (?) sturen en bellen) dat ze u nog niet goed genoeg kent om we weten of ze iets meer wilt... Ik zou er 't mijne van denken. Maar goed, dat ligt idd voor iedereen anders.
Zij had mij in het begin gezegd dat zij niet snel vertrouwt omdat haar ex haar had bedrogen. Misschien dat dat een rol speelt.Ze heeft u niet half afgewezen, ze heeft gewoon aangegeven iemand te zijn die op vlak van relaties niet te vlug wilt gaan en iemand graag eerst echt fatsoenlijk wil leren kennen. En ja gij zijt nu iemand die vindt dat ge iemand ook al echt goed kunt kennen door enkel online contact te hebben (en dat is uw goed recht he en die visie is zeker niet verkeerd!), maar zij is nu eenmaal niét zo en ook met dié visie is niets verkeerd. Het feit dat ze morgen wil afspreken toont toch aan dat ze u alleszins wel beter wil leren kennen, anders had ze wel een uitvlucht gezocht om deze week niet te moeten afspreken, wetende dat ge dan wellicht de eer bij uzelf zou houden en er een punt achter zou zetten (van wat er ook is).
Voor een groot deel wel. Soms pas ik de taal wel een beetje aan om hier niet in whatsapp-taal een tekst neer te pennen en zodat het deftig overkomt.is dat letterlijk wat gij en zij sturen trouwens?
Ik heb haar geantwoord dat ik haar zal oppikken met de auto zodat ze niet in de kou moet zitten met het openbaar vervoer. Daarop zei ze: “ik hou er niet van dat je me zo met de auto oppikt en afzet.Ze heeft geantwoord: “oke laten we vrijdag afspreken”.
als het aan mij lag spraken we af wanneer het weer warmer wordt, zodat ik zelf kan komen.”Dat is net het punt eh. “Oh hebt ge het koud, ik zal u wat opwarmen se.”.Da's wèl buiten in de kou he flipo!
En dan een paniekerig kuikentje dat "aanranding!!!!" Gilt..Dat is net het punt eh. “Oh hebt ge het koud, ik zal u wat opwarmen se.”.
Daar zit allemaal een tactiek achter zalle!

. Maar weet dat er langs mijn kant geen kwaad kan gebeuren naar u toe, en bij mij zult ge veiliger zijn dan eendert waar.
Jezus, van alle 'doorzichtige excuses om niet te hoeven afspreken' die ik in mijn leven al (rechtstreeks of via derden) heb gehoord staat dat toch echt wel vrij hoog bovenaan. Alsof we hier in Siberië zitten in van die dorpen die 300 kilometer uit elkaar liggen en enkel bereikbaar zijn via sneeuwscooters.“welk mens met verstand spreekt af met dit koud weer? Ik snap dat niet. Dus het is niet omdat ik niet wil afspreken, begrijp me niet verkeerd. Gaat gij met plezier buiten met dit weer?”
Ik ben ook een koukleum eerste klas dus ik snap volledig dat je dat wil vermijden.Jezus, van alle 'doorzichtige excuses om niet te hoeven afspreken' die ik in mijn leven al (rechtstreeks of via derden) heb gehoord staat dat toch echt wel vrij hoog bovenaan. Alsof we hier in Siberië zitten in van die dorpen die 300 kilometer uit elkaar liggen en enkel bereikbaar zijn via sneeuwscooters.
Ik hoop dat zij de dagelijkse trektocht naar haar werk blijft overleven. Het is echt wel mooi om te zien hoe sommige mensen zich door zulke ontberingen kunnen knokken. Edmund Hillary is er niks tegen.
Ja, ik ken er nog zo hoor, en als ze ervoor al vlot was in het boeken van afspraken zou ik dat ook niet echt verdacht vinden, maar als dit zo blijft verder gaan dan denk ik dat we binnen twee weken zitten aan 'sorry, ik kan niet komen want de hond heeft mijn treinkaartje opgegeten'.Ik ben ook een koukleum eerste klas dus ik snap volledig dat je dat wil vermijden.
Ook ben ik achterdochtig dus dat "je moet mij niet komen halen" snap ik ook, ook al gezegd tegen iemand. Maar godverdomme, wees maar zeker dat ALS ik wil afspreken met iemand, ik oplossingen zal vinden en compromissen ga sluiten!
Als dat gebeurt, zakt mijn broek af recht door de aardkorst op Nieuw-Zeeland.Of het is een voorzet van haar zodat Spidey haar thuis zou oppikken en er na de date een moment komt met de vraag “rij je direct door of kom je nog graag even mee binnen een koffie drinken?”
The plot thickens.
Daar dient de chloroform voor!En dan een paniekerig kuikentje dat "aanranding!!!!" Gilt..![]()

#RedFlag! Wil hij niet bellen?Hier is er volgens mijn timers +-2u per dag whatsapp bij gekomen.
(We bellen niet)
Dit...Nu wilt ze afspreken om u beter te leren kennen en nu is het nog niet goed. Wat verwacht je zelf dat ze u naakt zit op te wachten zodat je zeker bent van haar toewijding.
Deftige gesprekkenSoms pas ik de taal wel een beetje aan om hier niet in whatsapp-taal een tekst neer te pennen en zodat het deftig overkomt.
bedankt.als je het niet aanvoelt dan spreken we niet af.
Je probeert haar steeds te pushen om niet af te spreken lijkt het wel. Door telkens zo te spreken hoop je er precies op dat ze simpel "ja we spreken niet af" zal antwoordden en je dan blij bent dat je het om die reden kan afbreken ...Als ge mij als “iemand anders” ziet en als je het niet ziet zitten, dan spreken we niet af, no hard feelings.”
Idd. Hoe moet ge anders afspreken in de winter? Wat voor antwoord is dat nu van haar. Der zijn toch zoveel mogelijkheden, ge gaat niet terplekke bevriezen als ge effkes buiten zijt en dan ga je ergens gezellig binnen iets doen ofzo.Ok maar, als het dus te koud is voor het OV en ze wil je auto niet in (begrijpelijk) hoe is het dan bevestigd dat ge gaat afspreken?
Bij haar thuis?![]()
Ik vind het net een heel goede aanpak en verwacht hier meer van dat.Ik heb na het lezen van de laatste pagina zin om mijn haar uit te trekken van plaatsvervangende frustratie.