Mulan
Well-known member
Hier is er volgens mijn timers +-2u per dag whatsapp bij gekomen.Dit tbh. Als iemand u echt interesseert dan gaat (zo goed als) elke dag sturen toch vanzelf ... toch bij mij![]()
(We bellen niet)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier is er volgens mijn timers +-2u per dag whatsapp bij gekomen.Dit tbh. Als iemand u echt interesseert dan gaat (zo goed als) elke dag sturen toch vanzelf ... toch bij mij![]()
Hier is er volgens mijn timers +-2u per dag whatsapp bij gekomen.
(We bellen niet)

Zolang je hier achteraf verslag komt uitbrengen hoe ze de date heeft gecanceld of hoe de date is verlopen is voor mij alles goedJa je hebt gelijk, maar wat als zij antwoordt dat ze dit weekend wil afspreken? Afhankelijk van haar antwoord zal ik ofwel dit weekend afspreken, ofwel alles zo laten.

En hoe zit het hiermee?Wat zit hier voor jou nog in behalve "als het toch iets wordt dan ben ik niet meer alleen"?
Ja ma zo dagelijks willen bellen terwijl ge elkaar nog maar 1 keer gezien hebt…Dit tbh. Als iemand u echt interesseert dan gaat (zo goed als) elke dag sturen toch vanzelf ... toch bij mij![]()
Bij mij maar 1u, wie is die andere man?Hier is er volgens mijn timers +-2u per dag whatsapp bij gekomen.
(We bellen niet)

Jouw collega die je laptop gebruikt?Bij mij maar 1u, wie is die andere man?![]()

Ge moogt hem hebben hoor, innige deelnemingJouw collega die je laptop gebruikt?![]()

Ja je hebt gelijk, maar wat als zij antwoordt dat ze dit weekend wil afspreken? Afhankelijk van haar antwoord zal ik ofwel dit weekend afspreken, ofwel alles zo laten.
Ze heeft geantwoord: “oke laten we vrijdag afspreken”. Tja nu heb ik er wel een dubbel gevoel bij, wetende dat ze me half heeft afgewezen “omdat we elkaar nog niet genoeg kennen en bla bla”. Hopelijk gaat het daar niet te awkward worden. Indien er iemand tips heeft, shoot.Zolang je hier achteraf verslag komt uitbrengen hoe ze de date heeft gecanceld of hoe de date is verlopen is voor mij alles goed![]()
Dat is dus ook wat me momenteel wakker houdt…En hoe zit het hiermee?
Nu wilt ze afspreken om u beter te leren kennen en nu is het nog niet goed. Wat verwacht je zelf dat ze u naakt zit op te wachten zodat je zeker bent van haar toewijding.Ze heeft geantwoord: “oke laten we vrijdag afspreken”. Tja nu heb ik er wel een dubbel gevoel bij, wetende dat ze me half heeft afgewezen “omdat we elkaar nog niet genoeg kennen en bla bla”. Hopelijk gaat het daar niet te awkward worden. Indien er iemand tips heeft, shoot.
Dat is dus ook wat me momenteel wakker houdt…
Ze heeft geantwoord: “oke laten we vrijdag afspreken”. Tja nu heb ik er wel een dubbel gevoel bij, wetende dat ze me half heeft afgewezen “omdat we elkaar nog niet genoeg kennen en bla bla”. Hopelijk gaat het daar niet te awkward worden. Indien er iemand tips heeft, shoot.
is dat letterlijk wat gij en zij sturen trouwens?Ik ben direct geweest met haar en het volgende gestuurd: “kijk, mijn bedoeling om af te spreken met u dit weekend, dat is dat wij al maanden praten en elkaar leren kennen… en geleidelijk aan ben ik gevoelens beginnen krijgen en ik denk dat wij goed kunnen overeenkomen. Ik zou willen weten wat er is tussen ons, omdat deze onduidelijkheid vermoeiend is voor mij, en ik had je graag in uw gezicht gevraagd hoe jij erover denkt. Ja, wij hebben maar 1 keer afgesproken, maar wij praten al maanden elke dag dus persoonlijk ken ik jou al genoeg om hier nog verder mee te gaan.”
Daarop heeft ze gezegd: “wij kunnen deze onderwerpen bespreken wanneer we afspreken in de toekomst. Ik wil geen relatie starten met iemand die ik niet genoeg ken en vertrouw. Ik wil niet overhaasten. Ik ben op dit vlak altijd zo geweest. Het zal enkel kunnen met de persoon die ik voldoende ken, voldoende vertrouw en waarvan ik nadien hou. En dit vergt tijd. Wij hebben elkaar nog maar pas leren kennen. Ik zou willen vermijden dat het een typische relatie wordt die snel begint maar dan ook snel eindigt. Of dat nu met jou is of met persoon X. Ik hou er ook van om met jou te praten, we brengen samen een leuke tijd door. Maar het is nog te vroeg om er iets op te plakken.”
Ik heb haar nadien dit gezegd: “oke dat snap ik… wil je dan nog steeds afspreken dit weekend of niet?”
Nog geen antwoord gekregen.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat het dit is.
ze heeft u toch niet afgewezen? ze heeft gezegd dat ge kalm moet zijn. Hie rkunt u dit vragen voor uwe kerst: https://www.spreadshirt.be/nl/shop/...VEHtqe3aY-f7NfrShg4L0Q1IGdHYDLU4aAsKJEALw_wcBZe heeft geantwoord: “oke laten we vrijdag afspreken”. Tja nu heb ik er wel een dubbel gevoel bij, wetende dat ze me half heeft afgewezen “omdat we elkaar nog niet genoeg kennen en bla bla”. Hopelijk gaat het daar niet te awkward worden. Indien er iemand tips heeft, shoot.
Als dat zo is hebben ze elkaar goed gevonden... Precies een conversatie tussen 2 AI's.is dat letterlijk wat gij en zij sturen trouwens?
Da's wèl buiten in de kou he flipo!Wees ook eens wat directer. Er zijn 101 verschillende kerstmarkten en lichtspektakels deze periode. In plaats van "wil je nog afspreken..." stuur eens gewoon "Ey, zaterdag is er een lichtstoet in <locatie>, goesting om mee te gaan?". En daar laat je het bij, niet nog verder zeveren van "en dan ergens iets gezellig drinken/eten/uno spelen. Laat dat gewoon eens wat natuurlijker vloeien.
Je zou bijna denken dat het erom gedaan is hé.@Spiderman blijft me verbazen met de aandacht die hij iedere keer krijgt voor zijn zeer vlakke leercurve.
Ja bellen kan ik me niet over uitspreken want das sws mijn dada niet. Mss dat mensen die dat graag doen wel zo is? Maar zou eerder gokken ook op ne keer of paar keer per week?Ja ma zo dagelijks willen bellen terwijl ge elkaar nog maar 1 keer gezien hebt…
Depends ook hoe het contact ervoor was en na de afspraak. Als je na het afspreken elkaar nog altijd leuk vindt dan denk ik dat ge mss meer gaat bellen. Nja hangt van persoon tot persoon af zeker.