Mulan
Well-known member
en hij de mijne!!!Ze heeft mijn toxische psycho narcist kant nog niet ontdekt![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en hij de mijne!!!Ze heeft mijn toxische psycho narcist kant nog niet ontdekt![]()
Dan passen we bij mekaaren hij de mijne!!!

Spijtig genoeg wel. Ik weet dat ze fout zijn, maar toch..Dat heb je met bad boys hé.
Laat de rust wederkeren.Goed, we weten het nu wel. Back to zwam you guys.
Hier ook iets in de trant hoor. Op een online forum () wat PMs over en weer gestuurd. Het klikt precies wel, op date geweest, 5 uur die voorbij zijn gevlogen. Tis nog geen relatie, we zien wel hoe het evolueert, maar die verkenningsfase is ook leuk
![]()
Spiderman, tis weer aan u!Laat de rust wederkeren.
Ja, zeg het hem maar, na 1 date niet te hard van stapel lopenSpiderman, tis weer aan u!

FTFYJa, zeg het hem maar, na 1 date niet te hardvan stapel lopen![]()
Raar genoeg hebben wij wél al een babbel gehad om te zien of de neuzen wel dezelde kant op staan.Ja, zeg het hem maar, na 1 date niet te hard van stapel lopen![]()

Is dat nu serieus van V en Mulan?
Indien ja, succes!
Indien neen, ook succes!

We zijn effectief aan het "daten" om er een term op te plakken.Is dat nu serieus van V en Mulan?
Indien ja, succes!
Indien neen, ook succes!
De afgelopen twee weken nul matches op Bumble, Tinder en Badoo...
Misschien moet ik toch eens beginnen betalen voor de app, want zo gaat het ook niet vooruit.
Deze begrijp ik niet.Haha, heb voor de fun nog is bumble opgestart, om de 5 voorgestelde matches komt daar een advertentie voor te upgraden, waardoor ik app moet afsluiten (want ge kunt niks doen), waarom betalen voor iets dat zijn nut nog niet heeft bewezen... Wat een klucht is dat. Dat zal hier snel van de gsm vliegen mijn gedacht!
Bwa.Goed, we weten het nu wel. Back to zwam you guys.

Eerste keer dit jaar?2(e) keer![]()

In absolute getallen: ja.We kunnen dus besluiten dat het dating-topic een lage succesratio heeft.