Het grote BeyondGaming Dating topic

Dit weekend nog getuige geweest van een goede ouderwetse kennismaking. Offline daten kan je het ook noemen. De single zus van mijn vriendin is iemand tegengekomen op een fuif. Gewoon praten, flirten en kussen. Zo kan het dus ook :)
Zonder zwans, zo ben ik nu ook beginnen daten.
Aangesproken door een meisje "Zijt gij single?" "Ja" "Zij ook!" en die heeft haar vriendin in mijn richting geduwd... En dan dus ook praten, dansen, kussen. Kind in kwestie bleek de enige single te zijn in een groep van 10 vrouwen op een vrijgezellenavond dus ze had stevige wing(wo)men bij. Dat die mij uitgekozen hebben zegt vrees ik meer over de rest vd aanwezigen op dat festival maar bon, twas wel plezant.
Achteraf ook nummers uitgewisseld (wel beiden apart naar huis) en sindsdien spreken wij geregeld af.

Old school FTW! (al moet ik wel bekennen dat mijn vorige relatie gewoon door Tinder was hoor)

Hier ook iets in de trant hoor. Op een online forum ( :oi22: ) wat PMs over en weer gestuurd. Het klikt precies wel, op date geweest, 5 uur die voorbij zijn gevlogen. Tis nog geen relatie, we zien wel hoe het evolueert, maar die verkenningsfase is ook leuk 😁
Laat maar weten wie de gelukkige is als het wat serieuzer wordt, dan kan ik mijn Excel sheet bijwerken :unsure: Enfin, de gedeelde sheet he.

Hier ook iets in de trant hoor. Op een online forum ( :oi22: ) wat PMs over en weer gestuurd. Het klikt precies wel, op date geweest, 5 uur die voorbij zijn gevlogen. Tis nog geen relatie, we zien wel hoe het evolueert, maar die verkenningsfase is ook leuk 😁
We hadden nochtans afgesproken er over te zwijgen!

Single mannen willen hun toxische gewoontes afleren, toont studie naar datingtrends voor 2023

Positieve evoluties om het (dating) jaar mee af te sluiten! 🥳

(Voor zowel M als V!)

Als je niet meewerkt aan het verdienmodel mag je er ook niet teveel van verwachten he.
Haha, heb voor de fun nog is bumble opgestart, om de 5 voorgestelde matches komt daar een advertentie voor te upgraden, waardoor ik app moet afsluiten (want ge kunt niks doen), waarom betalen voor iets dat zijn nut nog niet heeft bewezen... Wat een klucht is dat. Dat zal hier snel van de gsm vliegen mijn gedacht!

Single mannen willen hun toxische gewoontes afleren, toont studie naar datingtrends voor 2023

Positieve evoluties om het (dating) jaar mee af te sluiten! 🥳

(Voor zowel M als V!)
Voor zowel @Mulan als @MisterV of bedoel je dan man en vrouw (en sluit je X uit)?

Terug
Bovenaan