Mr.Anderson
Well-known member
Godverdomme Recipe, niet bijten!Wacht… dus ge deelt een hotelkamer en uw vriendin haar zus en die kerel hebben daar liggen poepen?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Godverdomme Recipe, niet bijten!Wacht… dus ge deelt een hotelkamer en uw vriendin haar zus en die kerel hebben daar liggen poepen?![]()
Zonder zwans, zo ben ik nu ook beginnen daten.Dit weekend nog getuige geweest van een goede ouderwetse kennismaking. Offline daten kan je het ook noemen. De single zus van mijn vriendin is iemand tegengekomen op een fuif. Gewoon praten, flirten en kussen. Zo kan het dus ook![]()
Meegedaan niet, dat zouden wij zelfs te awkward vinden.Het is @ThomasMore, er is een kans dat ze gewoon meegedaan hebben.![]()

Hier ook iets in de trant hoor. Op een online forum (Zonder zwans, zo ben ik nu ook beginnen daten.
) wat PMs over en weer gestuurd. Het klikt precies wel, op date geweest, 5 uur die voorbij zijn gevlogen. Tis nog geen relatie, we zien wel hoe het evolueert, maar die verkenningsfase is ook leuk 
Laat maar weten wie de gelukkige is als het wat serieuzer wordt, dan kan ik mijn Excel sheet bijwerkenHier ook iets in de trant hoor. Op een online forum () wat PMs over en weer gestuurd. Het klikt precies wel, op date geweest, 5 uur die voorbij zijn gevlogen. Tis nog geen relatie, we zien wel hoe het evolueert, maar die verkenningsfase is ook leuk
![]()
Enfin, de gedeelde sheet he.Die in de cloud eh? Gotcha...Laat maar weten wie de gelukkige is als het wat serieuzer wordt, dan kan ik mijn Excel sheet bijwerkenEnfin, de gedeelde sheet he.
We hadden nochtans afgesproken er over te zwijgen!Hier ook iets in de trant hoor. Op een online forum () wat PMs over en weer gestuurd. Het klikt precies wel, op date geweest, 5 uur die voorbij zijn gevlogen. Tis nog geen relatie, we zien wel hoe het evolueert, maar die verkenningsfase is ook leuk
![]()

Dat heb je met bad boys hé.We hadden nochtans afgesproken er over te zwijgen!
Haha, heb voor de fun nog is bumble opgestart, om de 5 voorgestelde matches komt daar een advertentie voor te upgraden, waardoor ik app moet afsluiten (want ge kunt niks doen), waarom betalen voor iets dat zijn nut nog niet heeft bewezen... Wat een klucht is dat. Dat zal hier snel van de gsm vliegen mijn gedacht!Als je niet meewerkt aan het verdienmodel mag je er ook niet teveel van verwachten he.
Die had ik dus niet zien aankomen...
Voor zowel @Mulan als @MisterV of bedoel je dan man en vrouw (en sluit je X uit)?Single mannen willen hun toxische gewoontes afleren, toont studie naar datingtrends voor 2023
![]()
Single mannen willen hun toxische gewoontes afleren, toont studie naar datingtrends voor 2023
Het nieuwe jaar nadert en dat doet singles verlangen naar een nieuwe wederhelft. Mannen zijn zelfs bereid om zichzelf daarvoor een tikkeltje te veranderen, toont een grootschalige survey van datingapp Bumble. En zo koesteren datende singles nog wel meer goede liefdesvoornemens.www.hln.be
Positieve evoluties om het (dating) jaar mee af te sluiten!
(Voor zowel M als V!)
Ach. Zolang hij jouw Li Shang maar is.Wat ik ook antwoord, het zal verkeerd zijn.![]()
Ge valt echt compleet uit de lucht héDie had ik dus niet zien aankomen...