Het grote BeyondGaming Dating topic

Daar gaat je imago van Alfa! 😁
Eerlijk: het doet deugd dat te lezen van een man, al helemaal eentje zoals jij, want dat "ik heb tijd nodig om all the way te gaan"- imago lijkt bijna uitsluitend gelinkt te worden aan onzekere vrouwen. :support:

Nah, ik kan me echt niet geven als ik geen klik of gevoel erbij heb. En dat weet ik na een paar uurtjes samen gewoon niet genoeg. Ik wil dat ook gewoon niet.
Also: ik weet niet hoe dat bij andere mannen is. Maar ik heb voel dan toch wel wat (zelfopgelegde) druk om het de eerste keer toch allemaal goed te doen en niets verkeerd te doen en te zien dat ze geniet. Ik vind dat eerlijk gezegd toch allemaal stresserend als ge elkaar niet echt kent op dat vlak.

Also: ik weet niet hoe dat bij andere mannen is. Maar ik heb voel dan toch wel wat (zelfopgelegde) druk om het de eerste keer toch allemaal goed te doen en niets verkeerd te doen en te zien dat ze geniet. Ik vind dat eerlijk gezegd toch allemaal stresserend als ge elkaar niet echt kent op dat vlak.
Haha, mocht ik als vrouw de eerste keer al zwaar van mijn sokken geblazen zijn, zou ik net prestatieangst krijgen voor de volgende keren, denkende: fuck, wat verwacht die dan wel niet de volgende keren als dit al is wanneer je elkaars voorkeuren nog niet kent? 🙈

De eerste keer sukkelseks hebben stoort me niet, zolang er maar over gepraat en vooral gelachen kan worden!
Mocht er daarna een genante stilte volgen en "Bon... Ik ben dan eens door zeker?" Dan is dat iets anders... 😬

Dunno, werkt niet in mijn hoofd om dat "snel" te doen zelfs als die aantrekking er overduidelijk is.
Nah, ik kan me echt niet geven als ik geen klik of gevoel erbij heb. En dat weet ik na een paar uurtjes samen gewoon niet genoeg. Ik wil dat ook gewoon niet.
Ge moet u daar geen zorgen in maken, er zijn genoeg mannen die zo in elkaar zitten (me!). Dat beeld dat mannen een aan/uit knop hebben en vrouwen een console met 1000 knoppen is ook zo cliché en mag wat mij betreft de vuilbak in. Ik ben van het principe zien hoe alles loopt en eraan beginnen wanneer het voor allebei goed voelt, is dat op date 1 of op date 50, who cares. Fuck alle "verplichte" regeltjes daarover, je bent aan niemand verantwoording verschuldigd.

En wat sukkelen in bed, wat maakt dat uit? In het begin is dat sowieso uitzoeken. Zelfs na vele jaren kan er wel eens een potje sukkelseks voorvallen. Als je afgerekend wordt op een eerste (of volgende) keer die niet perfect is dan zit er meer mis dan alleen de seks hoor.

Het is al heel positief dat jullie er open over kunnen praten. Dat is véél belangrijker dan constant perfecte vrijpartijen. Ik kan u veel verhalen vertellen over hoe het allemaal loopt als je met uw partner niet open kan praten over seks, het is geen aanrader.

Volgende week vrijdag 😊
Het is geannuleerd. Gisterenavond zei ze dat ze zich niet goed voelt, dat ze denkt dat ze verkouden is. Ik zei daarop “veel beterschap, take care! Als ik iets kan doen, laat maar weten”. Daarop heeft ze me bedankt en gezegd dat ze het heel koud heeft. Ik maakte daarop een grapje: “ik zal je morgen verwarmen.. als we nog afspreken.” Ik vroeg of ze morgen (dus vandaag) van plan is om te gaan werken. Ze zei dat ze niet zal gaan werken als ze zich niet beter voelt. En daarop zei ik: “ik hoop dat je beter wordt, ik keek ernaar uit om je te zien”. Ze antwoordde met “ik ook”.

Deze ochtend vroeg ik hoe het met haar gaat, of ze zich beter voelt. Ze zei dat ze niet naar het werk is gegaan en ‘s avonds naar de dokter zal gaan. Ik zei daarop “je hebt het beste gedaan, rust goed uit, je gezondheid is het belangrijkste”. Nadien zei ik nog: “ik heb onze reservatie van vanavond geannuleerd.” (We hadden ergens iets gereserveerd om vanavond elkaar te ontmoeten).

Nadien heeft ze een “☹️“ sadface gestuurd en het volgende gezegd: “ik had een belangrijke meeting vandaag, ik ben op het werk nu.” Ik zei daarop: “dus je bent toch gegaan…”. Daarna heeft ze gezegd: “ja…en hoe gaat het met u”

Ik vond het wel raar dat ze opeens wel op het werk is nadat ik haar zeg dat ik onze reservatie heb geannuleerd. Maar hier zijn we dan. Dus geen date voor mij vandaag.

Het is geannuleerd. Gisterenavond zei ze dat ze zich niet goed voelt, dat ze denkt dat ze verkouden is. Ik zei daarop “veel beterschap, take care! Als ik iets kan doen, laat maar weten”. Daarop heeft ze me bedankt en gezegd dat ze het heel koud heeft. Ik maakte daarop een grapje: “ik zal je morgen verwarmen.. als we nog afspreken.” Ik vroeg of ze morgen (dus vandaag) van plan is om te gaan werken. Ze zei dat ze niet zal gaan werken als ze zich niet beter voelt. En daarop zei ik: “ik hoop dat je beter wordt, ik keek ernaar uit om je te zien”. Ze antwoordde met “ik ook”.

Deze ochtend vroeg ik hoe het met haar gaat, of ze zich beter voelt. Ze zei dat ze niet naar het werk is gegaan en ‘s avonds naar de dokter zal gaan. Ik zei daarop “je hebt het beste gedaan, rust goed uit, je gezondheid is het belangrijkste”. Nadien zei ik nog: “ik heb onze reservatie van vanavond geannuleerd.” (We hadden ergens iets gereserveerd om vanavond elkaar te ontmoeten).

Nadien heeft ze een “☹️“ sadface gestuurd en het volgende gezegd: “ik had een belangrijke meeting vandaag, ik ben op het werk nu.” Ik zei daarop: “dus je bent toch gegaan…”. Daarna heeft ze gezegd: “ja…en hoe gaat het met u”

Ik vond het wel raar dat ze opeens wel op het werk is nadat ik haar zeg dat ik onze reservatie heb geannuleerd. Maar hier zijn we dan. Dus geen date voor mij vandaag.
Mensen worden ziek, mensen gaan toch werken voor die en belangrijke meeting want oh oh, ze zijn niet vervangbaar. Zoek er niet teveel achter kerel en wacht gewoon tot ze beter is. Dat zou jij ook willen als je je niet lekker voelt.

Mensen worden ziek, mensen gaan toch werken voor die en belangrijke meeting want oh oh, ze zijn niet vervangbaar. Zoek er niet teveel achter kerel en wacht gewoon tot ze beter is. Dat zou jij ook willen als je je niet lekker voelt.
Ja, dat is wat ik ga doen… het kan misschien ook zijn dat ze haar regels heeft maar ze durft het niet direct te zeggen. Ik zal afwachten tot ze beter is. Ik heb haar wel voorgesteld dat als ze zin heeft in iets lekkers, ik het haar kan komen brengen vanavond na het werk.

Ja, dat is wat ik ga doen… het kan misschien ook zijn dat ze haar regels heeft maar ze durft het niet direct te zeggen. Ik zal afwachten tot ze beter is. Ik heb haar wel voorgesteld dat als ze zin heeft in iets lekkers, ik het haar kan komen brengen vanavond na het werk.
WTF. Maar echt... en dan nog iets erbij gooien waarvan ik niet weet of ik het toxische commentaar moet noemen, of totale onwetendheid.

Het kan ook zijn dat het is wat ze zegt, en dat ze ziek is. Stop met controleren en manipuleren.

Ja, tzullen haar regels zijn :wtf:

Heb je haar eigenlijk gevraagd of ze het nog zag zitten om af te spreken? Want dat mis ik precies in uw relaas.

Garantie dat die haar regels heeft. Ze schaamt zich daar inderdaad voor (hoe zou ge zelf zijn als ge 3 dagen bloedt zonder te sterven).

De beste strategie is haar te confronteren ermee:
  1. Aan haar deur gaan staan met een doos maandverband.
  2. Op de vrouw af te zeggen "hier, gelieve dat aan uw flamoes te leggen"
  3. Zeggen dat ge het begrijpt, maar dat ze zich wel niet zo moet aanstellen aub
Great success ! 💪

WTF. Maar echt... en dan nog iets erbij gooien waarvan ik niet weet of ik het toxische commentaar moet noemen, of totale onwetendheid.

Het kan ook zijn dat het is wat ze zegt, en dat ze ziek is. Stop met controleren en manipuleren.
Ik snap niet wat er toxisch is… ik heb niet ontkend dat ze ziek is. Het kan zijn dat ze haar regels heeft maar dit niet direct wil zeggen. Of het kan ook een verkoudheid zijn. Op zich maakt dat niet uit, want ik heb er geen wantrouwen in dat ze ziek is. Ik vind dat dat op zich al een vooruitgang in de goede richting is voor mij. Ik geloof dat ze ziek is. Maar als ik het goed begrijp wil je zeggen dat ik wat zij zegt letterlijk moet overnemen en aanvaarden zonder verdere gedachten. OK, dat is iets waaraan ik nog moet werken. Maar zoals ik zei, zitten mijn gedachten momenteel in de goede richting dacht ik.

Ik doe toch ook goede zaken? Ik stel voor om haar iets lekkers te brengen vanavond, dat is toch goed? Ik toon haar dat ik om haar geef.

Heb je haar eigenlijk gevraagd of ze het nog zag zitten om af te spreken?
Nee… ze zei dat ze vanavond naar de dokter gaat, dus ik ging ervan uit dat onze date niet zal doorgaan en heb zonder haar te vragen de reservatie geannuleerd.

Laatst bewerkt:
Garantie dat die haar regels heeft. Ze schaamt zich daar inderdaad voor (hoe zou ge zelf zijn als ge 3 dagen bloedt zonder te sterven).

De beste strategie is haar te confronteren ermee:
  1. Aan haar deur gaan staan met een doos maandverband.
  2. Op de vrouw af te zeggen "hier, gelieve dat aan uw flamoes te leggen"
  3. Zeggen dat ge het begrijpt, maar dat ze zich wel niet zo moet aanstellen aub
Great success ! 💪
3a. Want als volwassene kan je je ook wel even inhouden als je moet plassen, dus hoe moeilijk kan het zijn!

Ik denk dat haar vriendin die komt testen of je geen wijntjes gaat drinken met andere vrouwen tot je date arriveert ziek is gevallen. Vandaar dat je date wel naar het werk is geweest.

Nee… ze zei dat ze vanavond naar de dokter gaat, dus ik ging ervan uit dat onze date niet zal doorgaan en heb zonder haar te vragen de reservatie geannuleerd.

Ma lol jij annuleert de date zelf :rofl:

Ze is op het werk dus die date had waarschijnlijk wel plaatsgevonden had jij niet geannuleerd.

Ma lol jij annuleert de date zelf :rofl:

Ze is op het werk dus die date had waarschijnlijk wel plaatsgevonden had jij niet geannuleerd.
Dat dus hé, ze laat weten dat ze wat ziek is, kwestie dat ge niet uit de lucht komt vallen als ze dan toch moet afzeggen. Niet om op een rare manier te zeggen dat de date niet doorgaat.
Kzou het ook wat raar vinden om dan opeens 'ok, alles is geannuleerd' te krijgen (maar ook niet per se onverstaanbaar, check dat gewoon eerst af met elkaar).

Voorstellen om iets te komen brengen is ook wel nog ok voor mij. Tis meer de manier van communiceren en de sprongen in gedachten.

Terug
Bovenaan