Het grote BeyondGaming Dating topic

@kjell: dat was een grapje he, chou! Beeld u eens in dat sommige mensen hun tijd nemen om elkaar op persoonlijk vlak beter te leren kennen vooraleer ze uit de kleren gaan... De gruwel! 😘

@kjell: dat was een grapje he, chou! Beeld u eens in dat sommige mensen hun tijd nemen om elkaar op persoonlijk vlak beter te leren kennen vooraleer ze uit de kleren gaan... De gruwel! 😘

Mocht die dat vandaag nu voorstellen denk ik zelfs dat het voor mij niet meer moet dat daten met haar, eerlijk gezegd :)

Mijn probleem nu is helaas dat ik ga moeten kiezen tussen nooit opbiechten wat ik voel/haar nooit mee uit vragen en op die manier voor altijd de hemel voelen open gaan als Ik bij haar ben maar daar nooit de gevolgen van voelen moest ze toch ja zeggen.

Ik zat ooit in diezelfde situatie en heb het opgebiecht.
Het was niet wederzijds en vrienden proberen blijven maar het verliefd gevoel bleef waardoor het eigenlijk een hel werd.
Terug opgebiecht, zij contact verbroken omdat ik dat niet kon.
Dat was zo'n intense verliefdheid dat ik daar echt lang niet goed van ben geweest.

Nadien wel terug in contact gekomen waarna het beter ging (het feit dat ze niet meer op mannen viel hielp ook :D)
Uiteindelijk dan om andere redenen geen contact meer (andere leefwereld enz.)

Trust me, ga voor de mogelijke korte pijn en neem zeker een tijd voldoende afstand moest het niet wederzijds zijn.
Want anders ga je jaren "hopen" op iets dat toch niet komt en niet openstaan voor andere vrouwen.

Mijn probleem nu is helaas dat ik ga moeten kiezen tussen nooit opbiechten wat ik voel/haar nooit mee uit vragen en op die manier voor altijd de hemel voelen open gaan als Ik bij haar ben maar daar nooit de gevolgen van voelen moest ze toch ja zeggen.
Ik volg @Nemio in dit verhaal, en heb dat toen ook gewoon altijd awkwardly verteld en haar uit gevraagd. Niet alleen voor mezelf, maar deels ook omdat ik vaak ergens het idee had dat ik daar eerlijk in moest zijn naar haar toe ook?

Dat hangt natuurlijk voor een heel groot stuk af van hoe je met elkaar om gaat. Als dat amicaal en familiair is wel want dan gaat elke interactie een andere betekenis hebben, maar als dat iemand is waar je 's morgens gewoon dag tegen zegt en voorts niets, ja, dan is dat misschien niet nodig natuurlijk. 😛 Uiteindelijk waait alles wel over, het ene heeft alleen meer tijd nodig dan het andere.

Of opbiechten met de kans dat ik nu alles "breek" of dat het toch kan blijven zoals het is maar dat ze me gewoon af houd om "verder te gaan" maar dat Ik dan in een vriendschap zit waar ik altijd meer ga voelen of waar de aarde ooit onder me uit gaat zakken als ze dan ooit zegt dat ze iemand heeft leren kennen.

Nuja deze situatie is wel kut en zeker als iemand met borderline is dit niet waar je wilt zitten want de enige goede uitkomst voor mij is als ik mijn gevoelens opbiecht en ze dat positief onthaald, maar ik durf niet goed omdat ik het antwoord niet wil kennen.
Dat is altijd moeilijk om op voorhand te zeggen. Je gaat wel weten waar je staat en kan je er ergens op voorbereiden. Als je te lang alleen met dat idee zit ga je ook ergens een breekpunt bereiken. Beter korte pijn dan u nog lange tijd zitten af te vragen "what if", want dat is evenzeer een hell waar je doorheen kan gaan.

Of je daarna contact kan houden is voor ieder verschillend, en soms zelf iedere situatie. Contact verbreken is ook niet altijd een optie natuurlijk, zeker niet als je samen werkt. Ikzelf ben daar nogal gelaten in, ik kan er toch niets aan veranderen maar er zijn er zeker bij waar ik altijd een grotere affectie voor zal hebben dan anderen. Dat gaat niet weg, maar moet je leren een plaats geven. En met tijd lukt dat wel. Niet dat je daarom moet blijven zitten hopen dat het misschien ooit magischerwijze iets gaat kunnen worden, dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.

Maat beide andere "uitkomsten" zullen me weer voor maanden breken en dat terwijl ik eigenlijk nog niet eens actief op zoek was :sop:
Dat is altijd zo, het overkomt u op het moment dat je niet zoekt. 🙂 Soms draait het op iets uit, even vaak ook niet.

Laatst bewerkt:

Of opbiechten met de kans dat ik nu alles "breek" of dat het toch kan blijven zoals het is maar dat ze me gewoon af houd om "verder te gaan" maar dat Ik dan in een vriendschap zit waar ik altijd meer ga voelen of waar de aarde ooit onder me uit gaat zakken als ze dan ooit zegt dat ze iemand heeft leren kennen.

Maat beide andere "uitkomsten" zullen me weer voor maanden breken en dat terwijl ik eigenlijk nog niet eens actief op zoek was :sop:
Mijn God, je zit baldiep in de friendzone.

Eerst en vooral nooit iets opbiechten over je gevoelens bij een vrouw, dit komt ontzettend zwak over.
En vrouwen willen geen zwakke man.

Je hebt 2 keuzes.

A) Of je blijft vrienden spelen en zult dus moeten aanschouwen hoe ze met andere gasten zal uitgaan, kussen enz...
Wil je dat ?
Dat is de hel , daar wil je niet komen.

B) Is de optie waar je voor haar gaat.
Niet door iets "op te biechten" maar door haar uit te vragen en proberen haar te verleiden zodat ze je niet langer ziet als de brave, platonische vriend.
Optie B is de meest riskante, de kans is groot dat je haar voor altijd verliest anderzijds is het ook de enige manier om haar te winnen.
Je moet ten volle beseffen dat de kans enorm groot is dat je haar zult verliezen, dat risico moet je bereid zijn te nemen.

Uit ervaring kan ik je zeggen dat optie B de duizendmaal betere optie is.
Hoe langer je met haar omgaat zoals je nu met haar omgaat, hoe groter de pijn zal zijn als ze een ander heeft.

Da's al aan een stevig tempootje!

Maar vooral niet vergeten: als je tussen date 3 en 5 niet van bil gaat, ben je gefriendzoned. Of is zij frigide. Enige andere opties zijn uitgesloten! 😝🙈
Ge weet toch nie waarom hij zijn fingers crosst?
Misschien is da wel ne nieuwe techniek en is em u voor? (Ik ga da zo ook es proberen en zien wa ze zegt)

Eerst en vooral nooit iets opbiechten over je gevoelens bij een vrouw, dit komt ontzettend zwak over.
Niemand hier zegt dat hij een briefje moet sturen gelijk in de 3de leerjaar "Ik vind u leuk, jij mij ook? [ ] Ja [ ] neen (aanvinken wat past)".

Misschien wordt het eens hoog tijd dat je uit uw 5 centimeter groot wereldbeeld stapt van hoe mannen en vrouwen in elkaar zitten? Eigenlijk heb ik u in heel deze thread nog nooit eens iets nuttigs weten zeggen, buiten wat reddit red-pill gezever over dingen die in een volwassen wereld toch niet kloppen.

Laatst bewerkt:

Je hebt 2 keuzes.

A) Of je blijft vrienden spelen en zult dus moeten aanschouwen hoe ze met andere gasten zal uitgaan, kussen enz...
Wil je dat ?

Niet door iets "op te biechten" maar door haar uit te vragen en proberen haar te verleiden zodat ze je niet langer ziet als de brave, platonische vriend.
Optie B is de meest riskante, de kans is groot dat je haar voor altijd verliest anderzijds is het ook de enige manier om haar te winnen.
Je moet ten volle beseffen dat de kans enorm groot is dat je haar zult verliezen, dat risico moet je bereid zijn te nemen.

Hoe langer je met haar omgaat zoals je nu met haar omgaat, hoe groter de pijn zal zijn als ze een ander heeft.

Uw antwoorden klinken altijd alsof je van een of ander incel-forum komt gewaaid en hier komt roleplayen als de alfa male.

Ge weet toch nie waarom hij zijn fingers crosst?
Misschien is da wel ne nieuwe techniek en is em u voor? (Ik ga da zo ook es proberen en zien wa ze zegt)
Of hij gaat naar Wakanda Forever kijken en denkt dat hij zijn vingers moet kruisen ipv zijn armen? Ha, wat een n00b!

Kan je niet al lachend tijdens een gesprek eens 'een visje gooien' en kijken hoe ze reageert? Je kan misschien aan haar blik of reactie zien of er iets kan zijn tussen jullie?
Dan moet het geen officiële aanzoek zijn waarbij het na een afwijzing toch een beetje awkward blijft.
Heb ik al aan gedacht, het gaat af en toe wel eens over relaties en wat we beide willen of zoeken maar heb nog niet subtiel mezelf aangeprezen.
Hoe knap iemand is is zo subjectief dat dat eigenljk geen criterium zou mogen zijn in de zin van "ik zit hier boven of onder mijn niveau". De meeste mensen vallen voor een totaalplaatje. Als het dan een knappe is en het matcht verder ook, lucky you. Het enige wat telt is dat er (fysieke en mentale) aantrekking is, niet welke score iemand heeft.
Uiterlijk is inderdaad altijd subjectief, probleem is dat ik al heel mijn leven met emotionele schade zit en veel daar van komt door liefde ( of gebrek aan ) en na een tijd denk je dan van " als ik er dan toch goed uit zie " waarom zit ik dan met zoveel inwendige littekens van nooit "degene" te zijn die iemand zoekt.

Ik hoor wel vaak dat ik er wel mag zijn maar ik twijfel gewoon al jaren aan mezelf en dan krijg ik een slecht beeld van " ah shit ze ziet er wel beter uit dan ik "
Het is me wel niet duidelijk in welke context je die ziet? Een collega kan je bvb vragen: goesting om na het werk iets te gaan drinken/te gaan wandelen? Wat dan niet de geladenheid van een echte date heeft, maar toch wel meer is dan wat je met eender welke collega doet bvb.
Is niemand van werk , ik was iemand van haar werk :unsure:
Dan erna contact gekregen op whatsapp ( basic stuff als goedenacht/ochtend en hoe gaat het/ what you doing )
En nu aangezien we beide single zijn en nachtmensen zitten we soms eens samen met een drankje en babbelen we wat over vanalles.

Klinkt enorm droog en extreem friendzone i know, maar ik voel gewoon veel raakvlakken qua interesses en dingen wat we willen uit het leven en ja door gewoon haar lach en karakter en looks ben ik stilletjes aan het vallen voor haar, ook als we maar gewoon wat tijd omkrijgen samen.
Trust me, ga voor de mogelijke korte pijn en neem zeker een tijd voldoende afstand moest het niet wederzijds zijn.
Want anders ga je jaren "hopen" op iets dat toch niet komt en niet openstaan voor andere vrouwen.
True, ja ik wil ook geen maanden meer met dit gevoel zitten.
Klinkt stom maar zelfs nu zonder te weten waar ik sta denk ik soms al aan de slechte afloop moest ze me afwijzen en dat brengt me down terwijl dat nog niet nodig is dus ga het ook geen maanden meer zo laten hangen.

Laatste wat ik wil is spijt hebben omdat ik het nooit heb gewaagd, je zit in je hoofd met een mooi scenario en de kans daarop is zeker helemaal niet gegarandeerd maar wie weet.

Je hebt 2 keuzes.

Wil je dat ?

Like the honesty lol.
Optie B zal het dan worden, binnen een kleine 3 weken gaat ze voor 6 weken naar familie voor de feestdagen etc ( ze woont hier maar is niet van hier ) dus ergens ga ik dan de moed moeten vinden om het antwoord te aanvaarden.

Ik wil ook niet wachten tot ze terug hier is want wie weet wat in die 6 weken gebeurd.

Vriendschap is een uitstekende basis voor liefde. Niet te veel geloof hechten aan friendzone-fabels. Even grote kans dat ze het net apprecieert dat gij iemand zijt die misschien niet direct in haar broek probeert te zitten.

Denkt ge echt dat zij 0 idee heeft dat gij haar misschien wel leuk vindt? Vrouwen zijn over het algemeen wel vrij goed in het inschatten van dat soort dynamieken. Neemt ze zelf veel initiatief om af te spreken, om (digitaal) te communiceren, hoe verlopen de afspraakjes? Normaal gezien moet ge toch al veel kunnen afleiden tussen de regels door, lijkt mij?

Wel ambetant dat ze seffens 6 weken weg is. Niet onoverkomelijk, maar wel ambetant in uw situatie denk ik dan.

Ik en mijn vrouw waren 6 maanden gewoon vrienden voor we aan een relatie begonnen. Ik weet wel niet of zo "opbiechten" de manier is want dan stelt ge haar zo ineens voor een keuze zonder dat ze de kans heeft om wat vlinders te krijgen en verliefd te worden.

Wat ik had gedaan met mijn vrouw is eerst en vooral gewoon wat meer tijd met haar doorbrengen alleen met z'n tweetjes. Haar hier en daar ook als eens wat meer aanraken of wat dichter bij haar gaan zitten en dat soort zaken.

Dat was voor een deel ook om mezelf te beschermen aangezien ik al wat blauwtjes gelopen had en niet te hard van stapel wou lopen. Als ge dan op den duur herhaaldelijks tot 4 uur 's morgens bij elkaar zit weet ge het wel. Mijn uiteindelijk "move" naar haar toe was dan weer heel stuntelig maar tegen dan zat de vraag of ze misschien meer zag in mij ook al een tijdje in haar hoofd.

Als ge dat doet en ze houdt de boot af, dan hebt ge op die manier uw antwoord ook natuurlijk. Dan kan opbiechten een manier zijn voor uzelf om erover te geraken vooral.

Kort verslagje van mijn 4de date op 6 dagen.
Ben haar gaan oppikken thuis, nadat ik uiteraard eerst naar de carwash ben gereden. Ze woont overigens op nog geen 10 minuutjes wandelen, super handig.
Dan zijn we in het stad een koffietje gaan drinken. 1.5 uurtje daar gezeten en weer de hele tijd gelachen en geamuseerd. Dan richting de cinema.
Zij ging de tickets fiksen want ik had vorige keer ons uitje gedaan en ze vroeg of we de dubbele zeteltjes wilden. "Uiteraard" was het enige juiste antwoord langs mijn kant.

Nu goed, ze had al aangegeven in eerdere berichten dat ze wel graag geknuffeld wordt dus het was nu wel de moment schoot er de hele tijd door mijn hoofd.
Dus met een licht stresske naar die zaal, waar we als enige zaten. Geen beter moment denkt ne mens dan.
Alleen stond er 250 gram nacho's met kaassaus tussen ons in die ik gelijk ne gek ben beginnen opeten om die daar weg te krijgen.
Toen ik penspijn had heb ik gezegd die toch es weg te zetten en dan heb ik nog tot ver na de 2de helft van de film de hele tijd liggen nadenken hoe ik het ging aanpakken en gewacht op de juiste moment. We zaten al bijna tegen mekaar en schoven maar wat op naar mekaar maar we zaten nog te ver.
En ik durfde het echt niet om die op een of andere manier awkward vast te pakken zonder dat ik zeker wist dat het ok was, en wachten op het perfecte moment... Tja dat bestaat niet.

15 minuten voor het einde dan toch maar alle moed bij mekaar geraapt en gewoon gezegd "Wanneer komt ge nu es tegen mij zitten", waarop ze antwoordde dat ze daar al 1.5 uur op aan het wachten was. :unsure:
Dus dan heerlijk liggen knuffelen al had ik blijkbaar zweetpollekes van de stress maar kijk ja, het is wat het is :tongue:

Ondanks dat ik op de dates altijd zo vlot ben en dates zelf ook zo vlot geregeld heb is die stap naar fysiek contact toch wel echt spannender dan ik had gedacht. Gelukkig redt humor mij dan wel om daar nog wat mee te lachen, thank fucking God.

Na de film snel thuis geweest om de hond uit te laten en erna een cocktailtje gaan drinken en veel gebabbeld opnieuw. Nu natuurlijk wel wat opener over hoe we de dingen zien. Ik heb haar ook rechtuit gevraagd of ze geen bang had dat dit wat te snel was (langs mijne kant dan, zij is 1.5 jaar single). Die zorg is er wel langs beide kanten wat, het is tenslotte nog maar 1 maand geleden. Maar ik wilde wel die vraag echt stellen, omdat ik het wel belangrijk vond daar over te babbelen. Maar de conclusie was voor ons allebei wel dat het ook allemaal heel anders gelopen is (op positieve manier dan) dan we ons hadden voorgesteld. Al had ze wel ergens bang dat ik haar zou gebruiken om de tijd te vullen.
Wat voor mij dus zeker niet het geval is, ik heb er nog wel die mee op date willen. Maar zij is de eerste waar zo goed als alles langs mijn kant komt en ik voel me daar beter bij.
Ze was ook niet met hoge verwachten vorige week de eerste keer die koffie mee gaan drinken, eerder uit nieuwsgierigheid om het verhaal te kennen. We kennen mekaar van ziens een jaar of 5 en ze heeft met mijn ex op school gezeten, vandaar dus zeker de interesse op dat vlak. Maar die koffie-time uit interesse bleek dus wel echt een leuke klik langs beide kanten en sindsdien is alles maar beter geworden.

Na de cocktail heb ik haar dan thuis afgezet en vroeg ze of ik niet mee binnenkwam, daar had ik niet echt op gerekend dus ff stresske want mijn eerste reactie was "nee" zeggen gewoon omdat ik vond dat het wel een mooi einde en ik dacht "het zal toch niet waar zijn dat die nu al seks wil". Maar goed, toch "ja" gezegd om te zien wat er ging gebeuren. Maar dat was basically het leukste van heel de avond. Koffietje gedronken, nog 2 uurtjes op de zetel mekaar liggen vastpakken, babbelen en de eerste kus gegeven.
Ik weet dat dat allemaal maar gewoon chemische hormonale processen in mijn lichaam zijn maar fuck het is toch fijn se. Vanmorgen mijn hemd in de was gegooid dat helemaal naar haar rook en toch ook ff mezelf betrapt dat ik zwaar aan het wegdromen was.

We zien beiden wel hoe het loopt, maar het is een leuke start alvast. :)

Laatst bewerkt:
Kort verslagje van mijn 4de date op 6 dagen.
Ben haar gaan oppikken thuis, nadat ik uiteraard eerst naar de carwash ben gereden. Ze woont overigens op nog geen 10 minuutjes wandelen, super handig.
Dan zijn we in het stad een koffietje gaan drinken. 1.5 uurtje daar gezeten en weer de hele tijd gelachen en geamuseerd. Dan richting de cinema.
Zij ging de tickets fiksen want ik had vorige keer ons uitje gedaan en ze vroeg of we de dubbele zeteltjes wilden. "Uiteraard" was het enige juiste antwoord langs mijn kant.

Nu goed, ze had al aangegeven in eerdere berichten dat ze wel graag geknuffeld wordt dus het was nu wel de moment schoot er de hele tijd door mijn hoofd.
Dus met een licht stresske naar die zaal, waar we als enige zaten. Geen beter moment denkt ne mens dan.
Alleen stond er 250 gram nacho's met kaassaus tussen ons in die ik gelijk ne gek ben beginnen opeten om die daar weg te krijgen.
Toen ik penspijn had heb ik gezegd die toch es weg te zetten en dan heb ik nog tot ver na de 2de helft van de film de hele tijd liggen nadenken hoe ik het ging aanpakken en gewacht op de juiste moment. We zaten al bijna tegen mekaar en schoven maar wat op naar mekaar maar we zaten nog te ver.
En ik durfde het echt niet om die op een of andere manier awkward vast te pakken zonder dat ik zeker wist dat het ok was, en wachten op het perfecte moment... Tja dat bestaat niet.

15 minuten voor het einde dan toch maar alle moed bij mekaar geraapt en gewoon gezegd "Wanneer komt ge nu es tegen mij zitten", waarop ze antwoordde dat ze daar al 1.5 uur op aan het wachten was. :unsure:
Dus dan heerlijk liggen knuffelen al had ik blijkbaar zweetpollekes van de stress maar kijk ja, het is wat het is :tongue:

Ondanks dat ik op de dates altijd zo vlot ben en dates zelf ook zo vlot geregeld heb is die stap naar fysiek contact toch wel echt spannender dan ik had gedacht. Gelukkig red humor mij dan wel om daar nog wat mee te lachen, thank fucking God.

Na de film snel thuis geweest om de hond uit te laten en erna een cocktailtje gaan drinken en veel gebabbeld opnieuw. Nu natuurlijk wel wat opener over hoe we de dingen zien. Ik heb haar ook rechtuit gevraagd of ze geen bang had dat dit wat te snel was (langs mijne kant dan, zij is 1.5 jaar single). Die zorg is er wel langs beide kanten wat, het is tenslotte nog maar 1 maand geleden. Maar ik wilde wel die vraag echt stellen, omdat ik het wel belangrijk vond daar over te babbelen. Maar de conclusie was voor ons allebei wel dat het ook allemaal heel anders gelopen is (op positieve manier dan) dan we ons hadden voorgesteld. Al had ze wel ergens bang dat ik haar zou gebruiken om de tijd te vullen.
Wat voor mij dus zeker niet het geval is, ik heb er nog wel die mee op date willen. Maar zij is de eerste waar zo goed als alles langs mijn kant komt en ik voel me daar beter bij.
Ze was ook niet met hoge verwachten vorige week de eerste keer die koffie mee gaan drinken, eerder uit nieuwsgierigheid om het verhaal te kennen. We kennen mekaar van ziens een jaar of 5 en ze heeft met mijn ex op school gezeten, vandaar dus zeker de interesse op dat vlak. Maar die koffie-time uit interesse bleek dus wel echt een leuke klik langs beide kanten en sindsdien is alles maar beter geworden.

Na de cocktail heb ik haar dan thuis afgezet en vroeg ze of ik niet mee binnenkwam, daar had ik niet echt op gerekend dus ff stresske want mijn eerste reactie was "nee" zeggen gewoon omdat ik vond dat het wel een mooi einde en ik dacht "het zal toch niet waar zijn dat die nu al seks wil". Maar goed, toch "ja" gezegd om te zien wat er ging gebeuren. Maar dat was basically het leukste van heel de avond. Koffietje gedronken, nog 2 uurtjes op de zetel mekaar liggen vastpakken, babbelen en de eerste kus gegeven.
Ik weet dat dat allemaal maar gewoon chemische hormonale processen in mijn lichaam zijn maar fuck het is toch fijn se. Vanmorgen mijn hemd in de was gegooid dat helemaal naar haar rook en toch ook ff mezelf betrapt dat ik zwaar aan het wegdromen was.

We zien beiden wel hoe het loopt, maar het is een leuke start alvast. :)
Hier schoot maar 1 clipje te binnen toen ik dit las:

:p

Terug
Bovenaan