@KnightOfCydonia : ik zou gewoon niks meer sturen.
Ze is duidelijk geweest.
Ze is duidelijk geweest.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is niet domweg maar gewoon een eerlijk en goed berichtje imho, en ook een eerlijke reactie van haar.
Dat is wel een beetje domweg, je had het toch al gezegd en zij had al geantwoord.
Door te zeggen dat je het tof zou vinden mocht er nog tijd zijn in haar drukke schema om elkaar beter te leren kennen? Beetje tegenstrijdige info hier...
Ik snap je punt hier wel maar dat hangt ook af van de manier waarop en hoeveel berichten je zo stuurt tegenover hoeveel zij stuurt en haar antwoorden. Vragen naar iemands dag is niet direct gelijk aan needy nice guyAls zij een paar dagen na jouw laatste slaapwel nog niets zou gestuurd hebben zou ik toch eens sturen hoe X of Y gegaan is. Als ik mij (met deze info) in haar situatie zet dan zou ik dat totaal niet erg vinden.
Anyway, het is toch niet noodzakelijk al allemaal verpest? Als zij zegt dat uw bericht haar de indruk gaf dat je er teveel druk achter zette en jij hebt gezegd oei dat was niet de bedoeling, dan lijkt me dat toch meer dan ok. Daten is communicatie tussen twee mensen die elkaar meestal nog helemaal niet kennen, trust me dat gaat zelden (om niet te zeggen nooit) op een perfecte manier. Ze zegt ook eerlijk dat het heel druk gaat zijn dus je kan haar ook een beetje tijd geven (en niet 2x op een dag zeggen dat je wilt dat ze tijd maakt om jou te leren kennen) en zien hoe de verdere interactie loopt.
@KnightOfCydonia : ik zou gewoon niks meer sturen.
Ze is duidelijk geweest.
Zij is géén frequente stuurster en zit soms bijna een hele dag niet op WhatsApp ondanks dat ze vrij is (we hebben bieden die "last online" aanstaan), maar antwoordt wel altijd op mijn berichtjes/vragen.
Ze heeft niet gezegd dat ze geen interesse meer heeft hé, alleen dat ze het écht druk heeft (extra werk/opleiding) en dat het plannen van vervolgdates moeilijk zou gaan, maar dat ze dat wel zou willen (echte gesprek).
Ze heeft niet gezegd dat ze geen interesse meer heeft hé, alleen dat ze het écht druk heeft (extra werk/opleiding) en dat het plannen van vervolgdates moeilijk zou gaan, maar dat ze dat wel zou willen (echte gesprek).
Mijn fout was dat nog eens te herhalen in het digitale gesprek, waarover ik me hier beklaag, want doordat ik digitaal niet zo goed kan communiceren als in het echt, leg ik de druk onbedoeld te hoog.
Als ze duidelijk had gezegd dat ze geen interesse zou hebben in vervolgdates, was jouw advies uiteraard van toepassing, maar jij hebt duidelijk niet meer dan cursief gelezen.
Ik vind het wel wat creepy dat je dat zo in het oog houdt.(we hebben bieden die "last online" aanstaan), maar antwoordt wel altijd op mijn berichtjes/vragen.

Ah, ge zijt aan het experimenterenIk moet ook zien dat het niet allemaal té snel loopt plus zaterdag nog een andere date/wandeling met de hond, al heb ik daar minder het gevoel bij langs mijn kant dat dat ook iemand geschikt zou kunnen zijn. Maar who knows?
.Ik vind het wel wat creepy dat je dat zo in het oog houdt.
Zelfs al was ze online gekomen hoefde ze je toch niet meteen te antwoorden?
Maar ik vind het jammer: 2 leuke dates, mogelijks verpest door één berichtje te veel.

Mulan tochHet is alleszins iemand die niet met overdreven complimenten mijn inbox zit te spammen maar ook gewoon chill en relax de date geregeld zonder haast en dat initiatief kwam ook van mij.

).
Niemand heeft het zo druk dat ze geen berichtjes kunnen beantwoorden of nergens een datum kunnen vinden om eens af te spreken om iets te drinken of eten.Ik heb alles gelezen.
Ze heeft het druk, geen tijd (maar waarom date je dan?), en in een onbewaakt moment liet ze ontvallen dat je druk zet (het kwam zo over).
Ik maak er uit op: ze wil het je niet zeggen om je te kwetsen, maar ze stelt uit tot je het doorhebt.
Maar oke, bon chance.
Want een vrouw kan het niet even druk hebben? Fijne man ben jij, als het voornaamste is dat ze klaar moet staan op elk moment om met jou af te spreken.Niemand heeft het zo druk dat ze geen berichtjes kunnen beantwoorden of nergens een datum kunnen vinden om eens af te spreken om iets te drinken of eten.
Moest haar absolute droomman willen afspreken zou ze wel tijdmaken.
Lauwe/ vage antwoorden, lang nodig hebben om berichten te beantwoorden duiden in bijna alle gevallen op een gebrek aan echte interesse.
Je bent geen prioriteit, je bent hoogstens een optie voor eventueel ergens in de toekomst.
Ze werkt deeltijds omdat ze een jaar geleden uit een depressie kwam en haar lichaam een voltijdse werkweek niet aankan.Eén keer per 14 dagen = een goed gemiddelde? Was je date Florence van Blind Getrouwd ofzo?!
Wat is de reden waarom je andere date deeltijds werkt? Als ze bvb. nog een opleiding volgt o.i.d. zou mij dat niet storen, gezien het dan maar een tijdelijke situatie is
Eén keer per 14 dagen = een goed gemiddelde? Was je date Florence van Blind Getrouwd ofzo?!
Dat verklaart natuurlijk wel veel. Als je fysiek en mentaal snel uitgeput bent, staat je libido zelden torenhoog... Al dan niet extra onderdrukt door antidepressiva.... uit een depressie kwam en haar lichaam een voltijdse werkweek niet aankan.