Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar als hij de FWB aanneemt terwijl hij al iets meer voelde en zij zegt op een moment ‘ah, ik heb iemand op het oog voor serieus’ dan breekt zijn hart nog tien keer harder. Best dat hij deze beker idd laat voorbij gaan.euh, mocht ik single zijn en een aantrekkelijke vrouw stelt een FWB relatie met mij voor, dat zou precies toch niet aanvoelen als "deksel op de neus".
eerder "another day in paradise"
maar misschien begrijp ik FWB verkeerd.
euh, mocht ik single zijn en een aantrekkelijke vrouw stelt een FWB relatie met mij voor, dat zou precies toch niet aanvoelen als "deksel op de neus".
eerder "another day in paradise"
maar misschien begrijp ik FWB verkeerd.
Hangt toch van persoon tot persoon af. Een gebroken hart geneest wel over tijd. En in tussentijd heb je een goede tijd en achteraf fijn herinneringen.Ja maar als hij de FWB aanneemt terwijl hij al iets meer voelde en zij zegt op een moment ‘ah, ik heb iemand op het oog voor serieus’ dan breekt zijn hart nog tien keer harder. Best dat hij deze beker idd laat voorbij gaan.
Als uw levensdoel niet ‘zoveel mogelijk rondpoepen’ is dan kiest een mens waarschijnlijk eerder voor geen FWB en zo al het hartzeer vermijden.Hangt toch van persoon tot persoon af. Een gebroken hart geneest wel over tijd. En in tussentijd heb je een goede tijd en achteraf fijn herinneringen.
Tuurlijk het blijft iets persoonlijk. Het enige wat ik eigenlijk wil zeggen is dat er ook een ander uitgangspunt kan zijn dan hartzeer vermijden.Als uw levensdoel niet ‘zoveel mogelijk rondpoepen’ is dan kiest een mens waarschijnlijk eerder voor geen FWB en zo al het hartzeer vermijden.
Uiteraard, elk zijn eigen mening daarin. Maar ik zie wel niet goed in wat het voordeel is aan een FWB als het u hartzeer geeft. Al zijn er natuurlijk ook die vernederingen heel opwindend vindenTuurlijk het blijft iets persoonlijk. Het enige wat ik eigenlijk wil zeggen is dat er ook een ander uitgangspunt kan zijn dan hartzeer vermijden.

Eerder geniet zo lang het duurt ofzo...Uiteraard, elk zijn eigen mening daarin. Maar ik zie wel niet goed in wat het voordeel is aan een FWB als het u hartzeer geeft. Al zijn er natuurlijk ook die vernederingen heel opwindend vinden![]()
De benefits?Maar ik zie wel niet goed in wat het voordeel is aan een FWB
Voor mij persoonlijk ben ik het helemaal met u eens, maar ik ken (‘ken’ = weet van) toch ook wel mensen die serieus ‘heartsick’ zijn geweest op een niveau dat het hen fundamenteel als mens veranderde. Ik bedoel geen overdreven ‘slechterik origin story’, maar iets dat geknapt/uitgedoofd was en ik snap wel dat iemand zich daartegen wil beschermen. Maar het ís idd puur persoonlijk.Hangt toch van persoon tot persoon af. Een gebroken hart geneest wel over tijd. En in tussentijd heb je een goede tijd en achteraf fijn herinneringen.
Zou het niet zo goed kunnen zeggen. Ze is alleszins vrij progressief en zei me zeker niet te geloven in de katholieke en conservatieve waarden die ze thuis mee kreeg. Tegelijk, ik ben echt niet het type persoon om achter iemand aan te lopen. Als ik twee keer op verschillende momenten vraag om iets te doen en het is telkens nee en er komt geen alternatief voorstel van haar kant, dan is het voor mij wel klaar en is het tijd om verder te gaan zonder die persoon.En zij weet zeker dat jij meer wil? Goh enerzijds zou ik zeggen, gewoon doen waar je je het best bij voelt (FWB en elders je zoektocht naar een relatie verderzetten of gewoon breken).
Anderzijds, ik pretendeer hier niet om diepe inzichten te hebben in de zielenroerselen van Latina's, maar wat mij bij mijn vrouw en haar vriendinnen altijd opvalt is hoe die met relaties omgaan soms. En dat heeft denk ik wat de maken met de meer klassieke (ouderwetse?) interactie tussen man en vrouw in die landen. De man moet een beetje werken, tot op het punt dat het soms wat weg heeft van met de voeten spelen. Een relatie is enkel voor de fun als op een bepaald moment blijkt dat de man niet serieus genoeg is (en dat gaat dan over niet tijdig een of andere relatiemijlpaal halen).
Natuurlijk, iedereen is anders, maar ik zou wel eens vragen of zij goed beseft dat je meer wil.
Eh. Heb een paar FWB's dus daarvoor hoef ik het niet te doen. Ik weet gewoon van mezelf dat ik er niet mee zou kunnen omgaan moesten we elkaar nog zien wetende dat zij mogelijks andere mensen ziet. Dan hoeft het niet voor mij omdat ik net meer wil. Ah wel, ik houd er geen contact meer mee.Eerder geniet zo lang het duurt ofzo...
.Sex is communicatie. Heb je het er al eens met hem/haar over gehad?Iemand ooit een date gedumpt omdat de eerste keer seks dusdaning slecht was?
Zit nu in die situatie en betwijfel of het ooit nog beter wordt...
Maar ook niet alleen communicatie toch? Of dat het kan beteren, ook geen flauw idee.Sex is communicatie. Heb je het er al eens met hem/haar over gehad?
Ja, erna inderdaad gestopt daarom, 2 jaar later terug ermee begonnen en de seks was zoveel beter. Slechte seks, zeker de eerste keer, kan aan zoveel dingen liggen. Het kan dus absoluut nog beteren. Als al de rest klikt, en jullie staan open om er aan te werken, zou ik het niet direct weg gooien daarom.Iemand ooit een date gedumpt omdat de eerste keer seks dusdaning slecht was?
Seks is vooral met "ks".Sex is communicatie.
Zelf vind ik het te duur omdat je minimaal 6m een abonnement moet nemen en dan honderden euro's lichter bent.Heeft hier iemand ervaring met parship?
Wat was er juist slecht aan? Ik heb al eens een prille relatie stopgezet omdat de seks op niks trok en ik op die manier ook ontdekt had die gast wekenlang verborgen had dat hij een ongeneselijke ziekte heeft waardoor hij ook weinig fysieke uithouding heeft. Dus hij kon er wel niet echt aan doen maar goed. Een relatie was op die manier onmogelijk voor mij.Iemand ooit een date gedumpt omdat de eerste keer seks dusdaning slecht was?
geen idee, nog nooit echt slechte sex gehadIemand ooit een date gedumpt omdat de eerste keer seks dusdaning slecht was?