Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lees dit eens:
Gij zit in aan het begin van die curve, wat imo makkelijk kan afglijden naar een nog veel slechtere en toxischere evolutie.
Het is omdat die quote van mij verder gaat in het hele incel en red pill community gedoe, wat (imo) echt nog een meer toxische evolutie is van de stereotype nice guys. Dus dat bedoelde ik met "het begin van die curve".Uzelf omschrijven als lief, leuk en grappig en op hetzelfde moment een meisje dat een date afzegt een bitch te noemen enkel daarom, lijkt mij bijna het prototype van een 'nice guy'. Het begin van de curve is al gepasseerd in een ver verleden.
... daarna daar nog wel af en toe een flauw grapje over gemaakt.

, dan verdien ik er tenminste nog iets aan.Zeg maar vrouwmeisje/vrouw (32, bijna 33)
Deze thread krijgt eigenlijk toch iets te vaak een negatieve draai, daar waar date-anekdotes soms ook gewoon leuk moet kunnen zijn. Als je hier sommige thread leest zou je bijna single willen blijven. Tijd voor nog eens te lachen met mijn avonturen in dateland.
Bijna letterlijke quote van een meisje/vrouw (32, bijna 33) waar ik deze week iets met ben gaan drinken: de lat lag duidelijk hoog (6 jaar single in haar woorden) bleek al uit een paar berichten (niets mis mee voor de duidelijkheid) en heb daar eigenlijk ook op doorgevraagd. Zowel over hoe ze kon zeggen dat ze ondanks dat ze in de 6 jaar single toch een jaar met iemand gedatet heeft maar zich als "alleen" omschreef ook in die periode, en stoute schoenen (eigenlijk iets wat je misschien niet vraagt op een eerste date): ook gepolst achter de reden waarom ze gescheiden was van haar man 6 jaar geleden: "het was meer een gezinswagen, en ik zocht een sportwagen." Waar ik normaal een spraakwaterval ben en luisteren iets is waar ik op moet focussen, ben ik toch meermaals sprakeloos geweest in dat gesprek, ook toen... dat moest je als man eens zo rechtuit zeggen denk ik dan... daarna daar nog wel af en toe een flauw grapje over gemaakt.
Maar goed, qua stomme uitspraken tijdens een date, zelf ook mijn duit in het zakje gedaan of toch achteraf beschouwd iets te verregaand gezegd op die date, maar 't was eruit voor ik het wist... het ging over sporten, ...
zij vond paardrijden tellen als sport en deed het ook héél wat uren per week (> 25h/week), ..
Waarop ik zei met een kwinkslag: "Ja, maar uiteindelijk zit ge daar wel op stil hé." (ik heb totààl géén idee hoe intensief paardrijden is eigenlijk).
Haar repliek: "Ge wilt mijn buikspieren niet voelen denk ik."
Het was laat en alcohol was in de man: "Op een eerste date is dat al wat vroeg ja, maar dat ik zou dat niet durven zeggen... zeg nooit nooit."
Normaliter ben ik eigenlijk niet het type dat snel een seksueel getint mopje zou maken, toch niet op een eerste date, maar ze kon er nog wel half mee lachen denk ik, maar daarna toch maar snel geswitched naar een ander onderwerp... hé, extra kans op vallende sterren vannacht...
(op haar aangeven, dus +1 wat mij betreft als wetenschapsliefhebber), zelf een gemiste kans achteraf beschouwd om niet verder in te gaan op de zaken waar je zou voor wensen, maar zij zei dat ze al alles had wat ze wou... ik ben ambitieuzer voor de toekomst, of eenvoudigweg nooit content
Nog niet digitaal gepolst achter een vervolgdate, wel een paar berichtjes terug heen en weer, maar het is duidelijk geen veelstuurster (veel tijd in werk/hobby natuurlijk) & ook een beetje een stille in het echt, weet het zelf eigenlijk nog niet of dat niet met mij zou botsen, ik heb wel een "klankbord" nodig. Oops, nu ben ik zelf vrouwen met hardware aan het vergelijken... Ik zou met een stille misschien de fout van met m'n ex herhalen, die voelde zich bij mij in discussies soms ook overdonderd door mij (inhoudelijk dan).
Op een spectrum tussen gezinswagen en sportwagen, denk ik ook wel dat ik meer de richting van die eerste uitga vrees ik, kunt daar moeilijk over liegen. Durf al wel wat avontuurlijke zottigheden ondernemen, maar ook een stevige nerdy kant en familiemens.
En zelfs in mijn stoutste ambities zou ik eerder een Toyota GR SUPRA willen zijn, en geen Ferrari of Porsche. Misschien een Ford Mustang, dus ja, ne "relatief" goedkope sportwagen en dan heb ik nog werk aan mezelf.
Vanaf volgende week bijna 6 maanden single intussen, waar kan ik geld inzetten dat @kay-gell terug een lief heeft voor ik, dan verdien ik er tenminste nog iets aan.
Ge kunt er achteraf nog altijd goei grote janten op zetten.Een sportwagen is leuk voor een paar keer en ge kunt er mee pronken maar ook high maintenance. Een gezinswagen is minder spannend maar op de lange termijn veel bruikbaarder. Het is maar wat je zoekt.
We zullen zien.
Alleszins gezins- of sportwagen daar zou ik niet te hard op focussen. Natuurlijk moet er fysiek een klik zijn.
Maar ik heb al wat sportwagens die me plots gecontacteerd hebben maar die ik ook liever laat voorbij rijden voor ik er zelf mee tegen ne boom mee rijd.
Ge moet niet denken. Ge moet weten. En hoe werkt dat dan juist: knap zijn maar vrouwen missen dat. Die zijn toch niet stekeblind?Ik denk dat ik een lieve, leuke, knappe en grappige jongen ben en dat veel vrouwen niet weten wat ze missen. Misschien straal ik dat niet uit, dat kan wel.
![]()
Wat daar mis mee is? Een robot is ook straightforward maar niet sexy. Het heeft weinig nut om te communiceren wat U interesseert als dat op zo'n formele manier gebeurt dat zij haar interesse in u verliest.Wat is daar mis mee, ik ben daar straightforward geweest zodat zij niet denkt dat ik geen interesse heb

Precies. Zie er verzorgd uit. Sta 3x per week onder de douche. Een beetje sporten geeft mensen ook een veel gezondere, actievere uitstraling.Het is misschien ook maar ne tip. Maar koop ook es nieuw kleren bijvoorbeeld.
Heb een deel nieuwe dingen gekocht en aan gedaan en voel me 10 keer zelfzekerder in een nieuwe outfit en ge straalt da ook uit he.

Bedankt voor de tip! Ik zal eens beginnen wat te pronken met mijn Garmin, ga er massa's dates mee scoren. "Kijk, ik heb een Garmin, dat wil zeggen dat ik sport en kan zeggen hoe lang ik heb geslapen en dat spel begint direct te trillen als je mij een bericht stuurt enal."Koop een stijlvol horloge ofzo. Vrouwen kijken naar dat soort details.
Vage communicatie, jep, da's de basis om een relatie op te bouwen.En misschien is het idee nog niet bij u opgekomen maar sommige vrouwen lezen misschien juist liever tussen de lijnen in plaats van straightforward berichten te ontvangen? Hou berichten dubbelzinnig. Zorg ervoor dat ze uw bericht 10 keer opnieuw leest en met u moet afspreken omdat ze het antwoord niet uit uw bericht kan opmaken en toch wil weten.
Als ik tegenover u zit, elleboog op de tafel en pols aan de kin/schouder of schouder bv., komt op hetzelfde neer als zwaaien. Bij mij is dat wel altijd een aandachtstrekker.Kheb nu echt nog nooit op een horloge gelet, tenzij ze het in mijn gezicht zwaaien natuurlijk

Niemand die dat hier stelt. Wel dat als uitstraling voor iemand een werkpunt is, hoe je dat kan verbeteren om je kansen te verhogen.Vooral mooi hoe sommigen denken, dat iemand versieren wetenschap is.
"Als dit of dat doet, ga je haar zeker kunnen versieren". Ja, want zo werkt het natuurlijk.
Mocht ik gereageerd hebben daarop zoals ik ECHT wou, hadden de mods me een muilkorf omgebonden, dus dank je wel!Bedankt voor de tip! Ik zal eens beginnen wat te pronken met mijn Garmin, ga er massa's dates mee scoren. "Kijk, ik heb een Garmin, dat wil zeggen dat ik sport en kan zeggen hoe lang ik heb geslapen en dat spel begint direct te trillen als je mij een bericht stuurt enal."
Vage communicatie, jep, da's de basis om een relatie op te bouwen.

En ook heel saai waarschijnlijk?Los daarvan, 't had wel interessant geweest mocht het een wetenschap zijn i.p.v. het vage gedoe.
Het is natuurlijk niet omdat je een motorjacket van Hell's angles draagt dat je een moto hebt, maar je gaat andere mensen die impressie wel geven.Bedankt voor de tip! Ik zal eens beginnen wat te pronken met mijn Garmin, ga er massa's dates mee scoren. "Kijk, ik heb een Garmin, dat wil zeggen dat ik sport en kan zeggen hoe lang ik heb geslapen en dat spel begint direct te trillen als je mij een bericht stuurt enal."
Alvorens een relatie kan starten moet er eerst verleiding zijn.Vage communicatie, jep, da's de basis om een relatie op te bouwen.