Het grote BeyondGaming Dating topic

Dan is het de kunst om er één te zoeken/vinden die zowel alfa, beta, als omega en plus daarnaast gamma is en ook een beetje delta en nog meer dingen die eindigen op een 'a'.
Allemaal in 1 vent hé, niet een stuk of 7 tegelijk.👀
Die van mij is van alles een beetje, denk zoals de meeste mansoorten.
Nee dat is nooit in dezelfde persoon. Helaas.

Dat klopt volledig. Tinder is trouwens de app om als vrouw op zoek te gaan naar de beste sekspartner (alpha) want het is heel gemakkelijk om snel een selectie te maken op basis van de symmetrie van de gezichten die je te zien krijgt. Bij een knap symmetrisch gezicht volstaat het om te kijken of de bio ook nog een "dik" diploma vermeld. Met als resultaat dat ik slechts in 5 procent van de gevallen naar rechts swipe. Bij een match moet de conversatie met de man mij kunnen overtuigen. Komt de man te braaf, te behoeftig of te aanklampend over dan unmatch ik al snel. Bij andere datingsites die meer gericht zijn op relaties zoals parship leg ik de lat voor een match een pak lager en begin ik vaak zelf de conversatie. Ik hanteer dus 2 verschillende strategieën afhankelijk van wat ik zoek en wat de man mij te bieden heeft, een kortetermijnsrelatie (met alfaman) of langetermijnsrelatie (met betaman). Idealiter heb je als vrouw zowel een alfa als een betaman in je leven die best niet van elkaar afweten :wink:
Als je goed rondneust op BG vind je nog enkele manskerels die in de jaren 50 zijn blijven steken met hun kijk op vrouwen.
Zou maar eens een match kunnen zijn…

En de "unicorn" die beide is. Laat me niet lachen. Iedereen is beide.
Ik zei er dan ook bij: 'hoewel, zo zeldzaam is dat toch niet...' Ironisch dus.

Ben het wel eens met je dat iedereen in het leven verschillende rollen opneemt en bepaalde facetten van een persoonlijkheid situationeel meer of minder worden uitgespeeld. Als we die verscheidenheid niet zien dan vervallen we in stereotypen.

Als je goed rondneust op BG vind je nog enkele manskerels die in de jaren 50 zijn blijven steken met hun kijk op vrouwen.
Zou maar eens een match kunnen zijn…
outsider heeft net een ban, maar binnenkort is hij weer beschikbaar!
Eerste date: samen pseudo-intellectuele inzichten spuien.

Ter referentie, voor er iemand zou beginnen denken dat er hier over serieuze begrippen gepraat wordt:

Alpha male and beta male, or simply put alpha and beta, are pseudoscientific terms for men derived from the designation for alpha and beta animals in ethology. The popularization of these terms to describe humans has been widely criticized by scientists.[1][2]

Both terms have been frequently used in internet memes.[3] The term beta is used as a pejorative self-identifier among members of the manosphere, particularly incels, who do not believe they are assertive or traditionally masculine, and feel overlooked by women.[4][5] It is also used to negatively describe other men who are not deemed to be assertive, particularly with women.[3][6]

Volgende discussie: volgens mij is het effect van een 200C homeopathisch middel sterker dan van een 12X!

Manmanman en ik me maar vasthouden aan "als hij humor, intelligentie en empathie heeft, is de rest bijzaak (als ik hem puur fysiek een 6/10 of meer geef) en hebben we al een mooie basis om mee te starten!" :unsure:

Natuurlijk hangt alles af van je vertrekpunt, iemand die enkel een wip wil scoren zal zich weinig aantrekken van die persoons gevoel voor humor.
En wie gewoon een stabiele partner wil om een financieel stabiele toekomst mee te kunnen hebben (zo zijn er ook en ook dat is verstaanbaar soms) om toch maar niet alleen alles te moeten dragen, zal zich weinig aantrekken van "kunnen we op een gelijkwaardig niveau over politiek praten".

Mocht een partner vinden "one size fits all zijn" zou het zo complex niet zijn. Maar misschien ook minder bevredigend als je denkt wél een match te vinden?

Een alfa en een beta die het niet van elkaar weten uiteraard
Sluit aan bij een ander geval van Flair-psychologie dat ik eens las: de succesvolste relaties waren die waar de vrouw slimmer was dan de man, op voorwaarde dat de man dacht dat het omgekeerd was. Volgens mij hebben we de beginselen van een unificatietheorie: zolang beide partners denken de alfa te zijn, botert het!

Snel submitten in "The International Journal of Pseudo and Meme Psychology"!

Manmanman en ik me maar vasthouden aan "als hij humor, intelligentie en empathie heeft, is de rest bijzaak (als ik hem puur fysiek een 6/10 of meer geef) en hebben we al een mooie basis om mee te starten!" :unsure:
Als dat soort mannen blijkbaar zo moeilijk te vinden zijn dan is er nog hoop voor mij eens ik mij op de datingmarkt begeef 🥳

(ik mag mijzelf al eens een complimentje geven in deze donkere tijden)

Specifiek fysica nerds? :unsure:
Ja. Ik weet niet waarom. Ik heb al 2 lieven gehad die afgestudeerd waren in natuurkunde (de huidige en Mark, by the way). In het 2de middelbaar was ik verliefd op de leraar fysica. En een paar jaar geleden had ik een superlieve leuke klant (met de leukste krulletjes ooit) en die was ook natuurkundige.

Ik krijg nu een beeld van iemand die een verzameling aanlegt van fysica nerds, zo in een glazen kast of onder zo'n kaasstolp :thinking:
🤫

Dat is dan wel een heel beperkte vijver om in te vissen. Hoeveel masters fysica studeren er hier zo gemiddeld af per jaar? Een stuk of 10 à 20 gok ik?
Over de jaren heen zijn er genoeg afgestudeerd hoor, 't is niet dat elk jaar 30 nieuwe nodig heb, zo rap ga ik er niet door 😂

Vorig weekend vraag ik een vriendin van vroeger waarmee ik jaren niet heb gesproken om eens samen te gaan wandelen. Ze zegt dat ze zeer graag wil meekomen maar kan niet wegens werk. Ze klinkt wel heel enthousiast en stelt voor om komend weekend af te spreken (dus dit weekend). Wij hadden enkele dagen wat ge-sms’t en ze klonk geïnteresseerd, veel smileys, haha’s, nam initiatief waarbij ze vragen stelt, … en wij hadden vastgelegd om morgen af te spreken. Nu, sinds eergisteren en gisteren begon ze opeens korte/droge antwoorden te geven, eigenlijk totaal 180 graden verschillend dan daarvoor. Dus heb ik vanavond eens gevraagd hoe het met haar gaat en of ze morgen nog steeds kan afspreken. Ze antwoordt dat het goed gaat (en vraagt me zelfs niet hoe het met mij gaat) en zegt dat er iets is tussengekomen en vraagt of we volgende week kunnen afspreken. Ik heb daar dan op gezegd dat ik volgend weekend volzet ben (wat ook zo is), dus “we zien wel een andere keer”. Ze antwoordt daar een droge “ok” op.

Wat een bitch… het lijkt alsof ze met opzet heeft gefaket om af te spreken om het nadien af te breken. Haar gedrag waarbij ze opeens 180 graden verandert hield ook geen steek.

Of er is iets gebeurd in haar leven waardoor ze even geen zin heeft om veel te sturen en enthousiast te zijn, en geen zin heeft om dat aan uw neus te hangen.

Want ja, dat is wel iets dan mensen doen natuurlijk. Iemand die ze jaren niet hebben gezien even aan het lijntje houden om af te spreken om dan op het laatste moment af te zeggen.

Laatst bewerkt:
Of er is iets gebeurd in haar leven waardoor ze even geen zin heeft om veel te sturen en enthousiast te zijn, en geen zin heeft om dat aan uw neus te hangen.

Want ja, dat is wel iets dan mensen doen natuurlijk. Iemand die ze jaren niet hebben gezien even aan het lijntje houden om af te spreken om dan op het laatste moment af te spreken.
Dan heb ik wel zo’n ongeluk dat het juist gebeurt wanneer wij zouden afspreken..het kan gebeuren, maar wat zijn de kansen… ik denk dat het universum me haat…

Of misschien zijn het enkel de vrouwen. Al eens geprobeerd om voor het andere team te spelen? Ik heb gehoord dat er hier op het forum net een niet slecht uitziende, bodybuildende influencer is vrijgekomen op de markt.

Well well.

Making the same mistakes as before mate.
Tja, ik ga er verder niet over denken hoor, enkel dat het een bitch is en dat ik er geen tijd meer in steek. On to the next one.

Of misschien zijn het enkel de vrouwen. Al eens geprobeerd om voor het andere team te spelen? Ik heb gehoord dat er hier op het forum net een niet slecht uitziende, bodybuildende influencer is vrijgekomen op de markt.
Haha nee nee, ik ben zo straight als het maar kan zijn. 😅

Terug
Bovenaan