Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik wist niet dat daar zelfs een app voor bestond. Eigenaardig dat er zo veel geile cuckold/cuckquean mensen zijn die elkaar willen uitwisselen… het toont dat waarden/normen van mensen in onze maatschappij soms fel verschillend zijn. Interessant…
Ik ken noch gebruik de lingo dus dat soort termen zeggen me helemaal niets. Maar de swinger scene is best uitgebreid en er loopt volk van allerlei slag rond: van heel normale mensen die gewoon 's niet conformistisch willen zijn tot seksmaniakken... Zoals in het echte leven dus. Ook in die scene moet je dus filteren.

Daten met andere koppels is niet voor iedereen weggelegd maar is anderzijds ook niks mis mee. Da's nu niet dat we continu met andere koppels daten. Enkele keren per jaar is voor ons meer als voldoende en het is ook lang niet altijd dat zo'n date intiem eindigt. Als open relaties nu zelfs al een verhaallijn in 'Thuis' zijn geworden dan is dat toch een stukje aan het normaliseren :)

Mijn vriendin is zelfs haar zus tegengekomen op zo'n een site. Lachen 😜

Bestaat er een app waar vrouwen zoeken naar nerds? Waar de nerds/maagden/nice guys populair zijn omdat het als kinky wordt beschouwd.. een beetje gelijk meesteres/slaaf genre. Dat is volgens mij een gat in de markt, want er zijn zo veel geile nerds op Tinder die geen match vinden omdat ze als needy/hopeloos overkomen.

Eventjes vermelden dat ik dit niet vraag voor mezelf, maar ik was benieuwd of zoiets bestond.
Ik weet dat ik je leeftijd al gevraagd heb, maar jij moet toch echt posts maken tussen de 50 min durende lesuren of wanneer "die van godsdienst" niet oplet.

Bestaat er een app waar vrouwen zoeken naar nerds? Waar de nerds/maagden/nice guys populair zijn omdat het als kinky wordt beschouwd.. een beetje gelijk meesteres/slaaf genre. Dat is volgens mij een gat in de markt, want er zijn zo veel geile nerds op Tinder die geen match vinden omdat ze als needy/hopeloos overkomen.

Eventjes vermelden dat ik dit niet vraag voor mezelf, maar ik was benieuwd of zoiets bestond.

Die apps bestaan zeker en de meeste nerds zitten daar dan ook al op.

Op het dating forum gaat het over godsdienst... Beetje afhankelijk van welke godsdienst maar doorgaans is godsdienst nu niet iets wat je moet aansnijden tijdens het fixen van een date.

"hey, leuk profiel heb je. Ik zie op die foto zowaar een laat romaanse kerk. Blij dat ik hier eindelijk 's iemand tegenkom die, net als ik, nostalgisch is naar de katholieke Vlaamse maatschappelijke waarden uit de eerste helft van de 20e eeuw. Heb je toevallig zondag om 10 u. al iets te doen? Ik wil je anders graag 's uitnodigen voor de communie in een leuke kathedraal".

Op het dating forum gaat het over godsdienst... Beetje afhankelijk van welke godsdienst maar doorgaans is godsdienst nu niet iets wat je moet aansnijden tijdens het fixen van een date.

"hey, leuk profiel heb je. Ik zie op die foto zowaar een laat romaanse kerk. Blij dat ik hier eindelijk 's iemand tegenkom die, net als ik, nostalgisch is naar de katholieke Vlaamse maatschappelijke waarden uit de eerste helft van de 20e eeuw. Heb je toevallig zondag om 10 u. al iets te doen? Ik wil je anders graag 's uitnodigen voor de communie in een leuke kathedraal".
Nochtans kom je dat wel eens tegen, waar mensen op hun dating profiel iets neerpennen over religie in de aard van “only muslims”, of anderen die echt op zoek zijn naar christenen. Wat ik nooit ben tegengekomen zijn Jehova’s getuigen, wat op zich logisch is denk ik.

Nochtans kom je dat wel eens tegen, waar mensen op hun dating profiel iets neerpennen over religie in de aard van “only muslims”, of anderen die echt op zoek zijn naar christenen. Wat ik nooit ben tegengekomen zijn Jehova’s getuigen, wat op zich logisch is denk ik.
Geen idee, het algoritme schotelde mij meer losbandige types voor 😜

Goh ja, als uw leven in het teken staat van dan kan ik da nog snappen.
Is er op Tinder bijvoorbeeld zo geen optie dat ik kan mensen die "woke" zijn kan wegfilteren? :unsure:

Maar waarom zou je in godsnaam nieuwsgierig zijn naar een dating-app als je in een relatie zit?

Ik ben getrouwd en gelukkig, het interesseert mij geen zak hoeveel likes (of matches, ik ken Tinder niet) ik zou hebben of wat daar allemaal rondloopt. Als mijn vrouw morgen afkomt dat ze graag Tinder eens zou willen verkennen uit nieuwsgierigheid, dan zou er bij mij toch een serieuze alarmbel afgaan.

Dat is kijken op de menukaart wat er te eten valt, maar dan niets bestellen. Dan denk ik toch dat je honger hebt.
Laat staan hoe je als partner tegenover uw omgeving overkomt als mensen binnen jullie netwerk dat opmerken :/…
Ik ben intertijd evenzeer vrienden/collega’s/kennissen op tinder tegengekomen waarvan ik maar al te goed wist dat ze op dat moment een relatie hadden of getrouwd waren. Ik heb daar niets over gezegd en stilzwijgend naar links geswipped, maar had er wel mijn bedenkingen bij en je gaat onder de andere vrienden daar al eens over spotten. Die koppels zijn effectief later uit elkaar gegaan. Je geeft eigenlijk al aan uw netwerk prijs dat niet zo goed gaat ;). Tenzij het een keuze is waar beide partners achter staan zoals in een open relatie.

Maar wederom, waarom springt gullie weer direct naar "peilen naar interesse van het andere geslacht"? Dat kan toch evengoed interesse zijn in wat dat juist is, hoe het werkt, en waarom de halve wereld erop springt?
Zo heb ik ook ooit een Tinder, TikTok, Minecraft, ... whatever account gemaakt om eens snel te zien "what all the fuss is about", zonder enige verdere intentie om dat verder te bekijken. Dat kan toch ook gewoon?
Ja, dat dus vooral. Heb dat ook eens geïnstalleerd, was toen absoluut niet op zoek. Maar iedereen heeft het over swipen en links swipen en rechts swipen en superlikes en ge moet dat eens gezien hebben hé. En dan houde u eens een avond bezig en zeg je "aja" en dan weet je wat het is.

Bestaat er geen app waar enkel chads en alpha players op staan? Kwestie dat ik het beu ben om 36000 keer naar rechts te klikken voordat ik iemand vind die ik seksueel aantrekkelijk vind :shy:

Bestaat er geen app waar enkel chads en alpha players op staan? Kwestie dat ik het beu ben om 36000 keer naar rechts te klikken voordat ik iemand vind die ik seksueel aantrekkelijk vind :shy:
Dat bestaat zelfs binnen Tinder.

Tinder seems to be operating a secretive, invite-only tier of its hugely popular dating app.

Tinder Select, a version of Tinder that a source described as exclusive to “celebrities and people who do really well on [regular] Tinder.” It’s not a completely separate app, but rather a separate layer of the core Tinder app that the chosen ones can toggle on and off at will.

TechCrunch says that the existing pool of users consists of “CEOs, super models, and other hyper-attractive/upwardly affluent types.
Artikel op The Verge uit 2017.

Ja, dat dus vooral. Heb dat ook eens geïnstalleerd, was toen absoluut niet op zoek. Maar iedereen heeft het over swipen en links swipen en rechts swipen en superlikes en ge moet dat eens gezien hebben hé. En dan houde u eens een avond bezig en zeg je "aja" en dan weet je wat het is.
Maar dan deïnstalleer je de app nadien toch weer, als je er enkel opzat om eens te zien waar iedereen het over heeft?

Terug
Bovenaan