Spiderman
Banned
Alle twee opties zijn toch niet positief? Bij de eerste optie toont ze dat zij niet voldoende geïnteresseerd is, want ik had initieel voorgesteld om ‘s avonds te bellen. Zij kwam af met het voorstel dat we ook de volgende dag kunnen bellen. En daarna begint ze met “het maakt me niet uit”.Ik lees het allebei.
Ik lees:
- ik kom jou tegemoet, kies maar, het maakt me echt niet uit!
Maar kan evengoed zijn:
- I just don't f*cking care!
Ik had dat gestuurd wanneer ze thuis was aangekomen en nog met haar vriendin sprak.Maar als iemand de vaste nacht heeft en de ander stuurt: "maak het niet te laat, probeer wat te rusten" zou een kribbige "ja, ma!" Door mijn hoofd schieten.![]()
Ja, ik besef dat. Daarom heb ik op het einde de knoop doorgehakt en gezegd dat we dan best morgen praten. De discussie “zeg maar wat jij wil” is eigenlijk ontstaan door haar, want ik had haar al gezegd wat ik wil en dat was ‘s avonds bellen met haar. Zij is afgekomen met de mogelijkheid om de volgende dag te bellen. En aangezien zij de late shift werkt en moe kan zijn, wou ik niet te veel aandringen en de keuze aan haar overlaten.Ik zie vooral een zeer vermoeiend gesprek van 2 communicatief minder vaardige personen.
Basically is jullie gesprek "zeg maar wat jij wil... " en dat 10 keer over en weer.
Zeg de volgende keer gewoon eens "ik wil liefst A of B".
Dat is waaraan ik me soms erger. Wij hebben het een tijdje geleden hier ook over gehad, dat zij soms als een emotieloze plant is zonder enthousiasme. En zij gaf aan dat haar karakter zo is en dat bepaalde gevoelens pas na een tijdje kunnen komen, en dat zij momenteel geen gevoelens heeft voor mij, maar zij wil me wel leren kennen.Ze klinkt alleszins niet echt enthousiast.
Ik zou haar een dagje gerust laten en wachten op haar initiatief.
Ja, om me te leren kennen doe je ook niet veel moeite hoor… En we krijgen dan soms van die gesprekken zoals hierboven met “het maakt me niet uit”. Dat geeft geen positief signaal naar de andere persoon.
Nu, wij hebben gisteren eenmaal afgesproken om vandaag dan maar te bellen dus dat gaan we ook doen. Daarna laat ik het over aan haar initiatief. Probleem in dat geval is, aangezien zij geen poot uitsteekt, bestaat de kans dat wij verder van elkaar verwijderd zullen worden omdat ik minder contact zal houden met haar. Maar dat is dan misschien het risico dat ik moet nemen. Als zij me wil, dan zal ze naar me toekomen hoe je het draait of keert. Als zij zelf niet voorstelt om te bellen of tijd door te brengen, dan was het al van in het begin een verloren zaak en is het beter dat wij dit vroeger inzien dan later, want al wat het doet is mij schaden omdat ik waarde hecht aan haar en mezelf hierin investeer.
Ik ben blij (of eigenlijk niet) dat ik niet de enige ben die er zo over denkt en dat mijn vermoedens misschien wel juist kunnen zijn. Zij was aan het bellen met haar vriendin en tegelijk sms’en met mij. En als ik haar zou zeggen dat we best ‘s avonds bellen dan zou ze opgehangen hebben met haar vriendin. Maar dat lijkt me dan wat geforceerd en te enthousiast tegenover iemand die “het maakt me niet uit” zegt, dus dat wou ik haar niet gunnen. Maar langs de andere kant, stelt ze voor om te bellen en tijd door te brengen tijdens haar dagje verlof. Dus ik ben dan belangrijk genoeg om haar dagje verlof op te offeren voor mij (?)Mensen lief dit is vermoeiend en lijkt me ook totaal geen interesse te hebben.
Als je echt verliefd bent of geïnteresseerd bent dan kan je 2 tekst gesprekken tegelijk met u vriendin en u toekomstige vriend... En als ze echt ma echt geïnteresseerd is zal ze wel tegen haar vriendin zeggen dat ze even moet ophangen omdat ze jouw nog wilt bellen.
Handen vasthouden is al gebeurd, maar geen homerun. En het is niet iemand die snel in bed zal kruipen met iemand, zij neemt haar tijd met alles. Dat stoort me ook niet, zolang er wederzijdse interesse is en ik aanvoel dat we vooruitgaan.Op u 3 dates heb je al homerun gescored of zit je nog niet eens in handjes vast houden fase?
Want hoe jij het bespreekt klinkt helemaal niet als een relatie. Lijkt me eerder dat je aan dit wilt vast klampen omdat er geen andere opties zijn en je dus blijft hopen dat er iets deftig van komt.
Er zijn veel andere opties. Er zijn een paar vrouwen waarvan ik weet dat zij interesse hebben maar dat zie ik dan niet zitten. Nog een paar dagen geleden ben ik nog gecontacteerd geweest door een oude fuckbuddy van jaren geleden. Ik heb haar afgewezen. Ik verkies om me toe te wijden aan 1 persoon en trouw te blijven aan haar, uit respect voor haar en voor mezelf. Ik vind dat dat ook het juiste is om te doen, en helpt om de band tussen elkaar te versterken.
Laatst bewerkt:

Leeftijd, maturiteit, al dan niet getraumatiseerd, hoge of lage sexdrive,...
Hangt inderdaad allemaal af van de goesting en andere omstandigheden.