Het grote BeyondGaming Dating topic

Had vorige week Stefaan Degand in de winkel met zijn vriendin/vrouw (?)
Met alle respect maar dat is echt een lelijkaard.

Dit terzijde, maar ik zei nog tegen mijn collega; en ik mij kreupel sporten in de gym, 35kg eraf te krijgen om deftig voorkomen te hebben (en sportief te zijn) en heb 0,0 resultaat 😔
er is dan ook veel meer dan enkel het uiterlijk..

Stefaan heeft in 2017 zijn vrouw met ongeboren kind verloren. Daar hoef je niet jaloers op te zijn.
ah wist ik niet excuses. maar je snapt wel wat ik bedoel
Maar het zit hier zo diep dat ik me er zeer slecht voel vanbinnen erdoor, mentaal is dit niet tof.

@mod: verwijder mijn berichten maar sinds gisteren

Ik interpreteerde dat als: vaker samen uit eten, vrijetijdsactiviteiten samen doen (cultuur, sport...), iets nieuw kopen om er goed uit te zien (kledij/lingerie/make-up kosten mij ook serieus geld), cadeautjes... en ik dacht "ahja, het leven in een relatie is inderdaad op sommige vlakken duurder dan als single". :unsure: Zijn natuurlijk ook uitgaven bij die je ook doet als je datet. :tongue:
scheermesjes niet vergeten :unsure:

Maar het zit hier zo diep dat ik me er zeer slecht voel vanbinnen erdoor, mentaal is dit niet tof.

Op zich is er niks mis met de opmerking dat je heel wat voetjes voor hebt als je een bekende kop hebt want dat is ergens ook wel zo.

Langs de andere kant, je kan het ook zo zien: Al die mediafiguren komen bovenmatig veel in contact met andere mediafiguren. En laat de gemiddelde looks van een bende mediafiguren nu wel wat beter zijn dan die van de gemiddelde mens. Vind ook maar eens als bekend figuur een lief via de gewone kanalen, dat lijkt mij ook niet evident dus ergens is het waarschijnlijk wel logisch dat ze in de 'media vijver' vissen.

Idd, karakter is veel belangrijker dan het lichaam. Ik heb vroeger soms meegemaakt dat ik vrouwen leer kennen waar ik geen greintje aantrekkingskracht voor voel op het eerste gezicht, maar waar ik vervolgens zwaar voor val puur op hun karakter en hoe ze zijn
Dat wel, maar voor mij liefst wel een minimum aan goede tandverzorging... Ik heb al menig mooie vrouwen gezien die dan toch minder aantrekkelijk leken eenmaal ze glimlachten.

Ik vermoed dat dit voor vrouwen naar mannen toe ook zo geld

Damn son, ik doe het gewoon om @recipe4hate op stang te jagen :cool:

Ik heb het al in vet gezet voor u...

Dit terzijde, maar ik zei nog tegen mijn collega; en ik mij kreupel sporten in de gym, 35kg eraf te krijgen om deftig voorkomen te hebben (en sportief te zijn) en heb 0,0 resultaat 😔
Denk je er ook zo over bij Jens De Doncker?

Als BV zijnde gaan ze zich wellicht wel vaker de vraag stellen 'vallen ze op mijn karakter of toch vooral omdat ik bekend ben'..

Terwijl als er iemand voor jou gaat kiezen (wat ooit wel zal gebeuren) zal je tenminste weten dat ze voor jou kiest zoals je bent.

Wat mij betreft, en ik sta daar denk ik verre van alleen in, vind ik een afgetraind lichaam met de perfecte verhoudingen uiteraard mooi bij een man om naar te kijken. Maar ik zou niet willen samen leven met zo iemand. Want als je zo'n lijf hebt, komt dat niet vanzelf. Dat wil zeggen dat dat iemand is die daar veel belang aan hecht en ook veel mee bezig is. En dat is niet de persoon waar ik mee wil samen leven. Uiteraard wil je iemand met een goeie persoonlijk hygiëne, die zichzelf verzorgt. Maar veel gezellige momenten gaan samen met dingen die niet zo goed zijn voor dat perfecte lichaam: een aperitiefje in't weekend met een hapje erbij, een gezellige bbq, een date op restaurant, gezellig in de zetel kruipen met een hapje en drankje en samen filmke kijken....

Nog los van het feit dat dat perfecte lijf vergankelijk is. Terwijl uitstraling, zelfvertrouwen, humor, een leuk karakter.... doorgaans wel de tand des tijds overleven.

Hoe groot ben je?

Want veel vrouwen vallen ook op grotere mannen.
Sommige vinden dat belangrijker dan een leuke persoonlijkheid

Maar veel gezellige momenten gaan samen met dingen die niet zo goed zijn voor dat perfecte lichaam: een aperitiefje in't weekend met een hapje erbij, een gezellige bbq, een date op restaurant, gezellig in de zetel kruipen met een hapje en drankje en samen filmke kijken....

Dit klopt totaal niet.
Ik train net in de week om al die dingen te kunnen doen in het weekend zonder al te veel gevolg :)

Kijk naar kay-gell die doet die dingen ook :)
Die fret bijna elke dag een ijsje en thai :rofl:

Wat mij betreft, en ik sta daar denk ik verre van alleen in, vind ik een afgetraind lichaam met de perfecte verhoudingen uiteraard mooi bij een man om naar te kijken. Maar ik zou niet willen samen leven met zo iemand. Want als je zo'n lijf hebt, komt dat niet vanzelf. Dat wil zeggen dat dat iemand is die daar veel belang aan hecht en ook veel mee bezig is. En dat is niet de persoon waar ik mee wil samen leven. Uiteraard wil je iemand met een goeie persoonlijk hygiëne, die zichzelf verzorgt. Maar veel gezellige momenten gaan samen met dingen die niet zo goed zijn voor dat perfecte lichaam: een aperitiefje in't weekend met een hapje erbij, een gezellige bbq, een date op restaurant, gezellig in de zetel kruipen met een hapje en drankje en samen filmke kijken....

Nog los van het feit dat dat perfecte lijf vergankelijk is. Terwijl uitstraling, zelfvertrouwen, humor, een leuk karakter.... doorgaans wel de tand des tijds overleven.
Sommige mensen zijn nu ook eenmaal gezegend met zogenaamd "goede genen", waardoor ze niet teveel moeite moeten doen om op gewicht te blijven. Die gezellige momenten zijn trouwens wel combineerbaar met iemand die dat zogenaamde "perfecte lichaam" heeft. Het ene sluit het andere niet uit.

Hoe groot ben je?

Want veel vrouwen vallen ook op grotere mannen.
Sommige vinden dat belangrijker dan een leuke persoonlijkheid
Jonas ziet er qua looks simpelweg GOED uit. Daaraan ligt het niet. 😉
Misschien zelfs als nadeel dat doorsnee meisjes zouden denken dat hij te hoog gegrepen is voor hen.

Ok, ja sorry, ik was ff vergeten dat het hier BG is, waar de doorsnee man het perfecte lijf heeft, zonder daar ook maar iets voor te moeten laten. Wat een gekke gedachte van mij dat het gemiddelde afgetrainde lijf een gevolg is van een uitgebalanceerd dieet en vele uren in de fitness. Uiteraard kan je dat ook behalen door gewoon 3 keer per week een uurtje sporten en hoeft dat helemaal geen levensstijl te zijn.

Ok, ja sorry, ik was ff vergeten dat het hier BG is, waar de doorsnee man het perfecte lijf heeft, zonder daar ook maar iets voor te moeten laten. Wat een gekke gedachte van mij dat het gemiddelde afgetrainde lijf een gevolg is van een uitgebalanceerd dieet en vele uren in de fitness. Uiteraard kan je dat ook behalen door gewoon 3 keer per week een uurtje sporten en hoeft dat helemaal geen levensstijl te zijn.
Weg sfeer! en we waren juist zo hard aan het lachen met het uiterlijk van Stefaan DeGand :s

Druivelaarkalenderwijsheid:

"Wie het wijf trouwt om het lijf verliest het lijf maar behoudt het wijf"

idem voor venten

Je bent het zelf nu ook wel op flessen aan het trekken hé. De vraag is wat valt onder "een afgetraind lichaam met de perfecte verhoudingen". Ik heb de indruk dat redelijk wat mensen met een "gewoon" actieve levensstijl en gezond eetpatroon daaronder vallen. Dat zijn dan mensen met een sport als hobby, en dan spreek je misschien over 3 avonden per week of iets in die aard enkele uren, wat voor mij onder een redelijk normaal patroon valt voor een hobby, en die de meeste dagen geen hoop extra caloriëen snoepen.

Dat gaat nu ook wel gewoon samen met "een aperitiefje in't weekend met een hapje erbij, een gezellige bbq, een date op restaurant, gezellig in de zetel kruipen met een hapje en drankje en samen filmke kijken...." volgens mij hoor.

Als je natuurlijk eerder denkt aan een soort van bodybuilder/fitnessmodel, met serieuze spieren en zichtbare buikspieren, ja dat is een hele levensstijl.

Ik denk ook niet dat uw uiterlijk het probleem is.
Ge zit gewoon een beetje vast in een vicieuze cirkel: ongelukkig en weinig zelfvertrouwen omdat je niet van't straat geraakt, niet van het straat geraken omdat je ongelukkig bent en weinig zelfvertrouwen hebt.

't Is een beetje cliché, maar probeer dat los te laten dat je persé een lief moet hebben en leer gelukkig zijn met gewoon jezelf en jezelf te leren appreciëren om wie je bent. Je hebt er alleen maar mee te winnen, want als je daarin slaagt ga je gewoon gelukkiger zijn en veel kans komt die partner dan vanzelf wel.

Je bent het zelf nu ook wel op flessen aan het trekken hé. De vraag is wat valt onder "een afgetraind lichaam met de perfecte verhoudingen". Ik heb de indruk dat redelijk wat mensen met een "gewoon" actieve levensstijl en gezond eetpatroon daaronder vallen. Dat zijn dan mensen met een sport als hobby, en dan spreek je misschien over 3 avonden per week of iets in die aard enkele uren, wat voor mij onder een redelijk normaal patroon valt voor een hobby, en die de meeste dagen geen hoop extra caloriëen snoepen.

Dat gaat nu ook wel gewoon samen met "een aperitiefje in't weekend met een hapje erbij, een gezellige bbq, een date op restaurant, gezellig in de zetel kruipen met een hapje en drankje en samen filmke kijken...." volgens mij hoor.

Als je natuurlijk eerder denkt aan een soort van bodybuilder/fitnessmodel, met serieuze spieren en zichtbare buikspieren, ja dat is een hele levensstijl.
Sorry hoor, maar als dat is wat je verstaat onder een afgetraind lijf met perfecte verhoudingen, zou ik u vooral een cursus Nederlands aanraden.

Terug
Bovenaan