Het grote BeyondGaming Dating topic

Samenwonen he! :eviltongue:

Ik ga er niet om liegen, het financiële zou daar voor mij ook zeker in mee spelen!
Naast het feit dat ik dus echt geen langere afstanden meer kan rijden, qua dating staat de parameter dus op 25km ingesteld.
We waren al even aan het denken om te gaan samenwonen, maar ik heb 3 katten en zij is vreselijk allergisch er aan 😬

25km is best wel weinig, denk ik dan. Niet per sé om op en af te rijden, maar wel als vijver om uit te vissen.

Ja, want elke vrouw is natuurlijk een materialistische golddigger die onderhouden moet worden. 🙄

En ik weet dat je het al grappend bedoelt, maar ook flauwe grapjes houden dat beeld in leven.
Reporten en dan zal @Loser hem kletsen komen geven.

We waren al even aan het denken om te gaan samenwonen, maar ik heb 3 katten en zij is vreselijk allergisch er aan 😬
Algemeen of specifiek al getest met jouw katten? Dichter bij elkaar gaan wonen dan geen optie indien het laatste?
25km is best wel weinig, denk ik dan. Niet per sé om op en af te rijden, maar wel als vijver om uit te vissen.
Ik heb een kleuter he, ik ben weinig flexibel in zowel tijd als afstand hierdoor.
En ik MOET niet per se een vis hebben he, ik doe het prima zonder ook! 😁
Zo gaat ge er niet geraken he.
Ikke? In Limburg? Neen, inderdaad niet. 😬
Alle hete kerels zitten in Limburg. Dan gaat ge met den overschot blijven zitten ze
Als de enige eigenschap is "dat het ne heten is" dan pas ik! 😛 Het karakter telt!

Algemeen of specifiek al getest met jouw katten? Dichter bij elkaar gaan wonen dan geen optie indien het laatste?
Algemeen. Maar meer dan eens getest met mijn katten. Geen succes.

Ja we zijn eigeijk een beetje aan het nadenken over de beste optie. Dichterbij wonen kan, maar als we (of 1 van ons) toch moet(en) verhuizen, willen we graag samen gaan wonen.

Algemeen. Maar meer dan eens getest met mijn katten. Geen succes.

Ja we zijn eigeijk een beetje aan het nadenken over de beste optie. Dichterbij wonen kan, maar als we (of 1 van ons) toch moet(en) verhuizen, willen we graag samen gaan wonen.
Immunotherapie biedt misschien een oplossing?

Ja, want elke vrouw is natuurlijk een materialistische golddigger die onderhouden moet worden. 🙄

En ik weet dat je het al grappend bedoelt, maar ook flauwe grapjes houden dat beeld in leven.
Ik interpreteerde dat als: vaker samen uit eten, vrijetijdsactiviteiten samen doen (cultuur, sport...), iets nieuw kopen om er goed uit te zien (kledij/lingerie/make-up kosten mij ook serieus geld), cadeautjes... en ik dacht "ahja, het leven in een relatie is inderdaad op sommige vlakken duurder dan als single". :unsure:

Zijn natuurlijk ook uitgaven bij die je ook doet als je datet. :tongue:

@BlackOccult
Dan is het voor beide een verliespost en niet "als je met een vrouw datet, gooi je evengoed geld uit het raam" as in: je moet ze "onderhouden": etentjes betalen, cadeautjes kopen,....
Zo las ik het.

Maar daten op zich is idd ook een aanslag op je budget, los van je geslacht!

Terug
Bovenaan