Agony
Well-known member
en een goeie internetverbindingRaar, ik ben nu al 2 jaar samen met mijn vriendin (bijna 3 jaar), zij woont 1500km van hier.
Alles lukt perfect, gewoon vertrouwen en communicatie.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en een goeie internetverbindingRaar, ik ben nu al 2 jaar samen met mijn vriendin (bijna 3 jaar), zij woont 1500km van hier.

Raar, ik ben nu al 2 jaar samen met mijn vriendin (bijna 3 jaar), zij woont 1500km van hier.
60km is nu toch bezwaarlijk een lange afstandsrelatie te noemen? Als ge wilt rijdt ge gewoon elke dag op en af...Wel als 1 van de 2 of allebei bereid zijn te verhuizen, toch?
Mijn ex woonde ook 60km verder, ik ken een koppel dat 100km van elkaar woont en al 3j samen is (elk weekend samenw soms ook 1x/week). Is maar waar je je allebei goed bij voelt toch?
Wanneer beide een voltijdse job hebben én een uur pendeltijd elk hebben, niet echt neen...@Spiderman, de goede tips zijn al gegeven. Hoe oud zijn jullie eigenlijk en de hoeveelste relatie is dit voor jou?
60km is nu toch bezwaarlijk een lange afstandsrelatie te noemen? Als ge wilt rijdt ge gewoon elke dag op en af...
Als je het echt eeeeecht wilWanneer beide een voltijdse job hebben én een uur pendeltijd elk hebben, niet echt neen...
Dan is sneller samenwonen makkelijker.Als je het echt eeeeecht wil

Klopt dat Gentei zijn situatie van een totaal andere orde is dan "alles binnen België".Maar serieus wel, 60km is echt geen lange afstandsrelatie in mijn hoofd. Met 60km kunt ge op elk moment (los van verplichtingen zoals bvb werk en kind natuurlijk) beslissen "ik wil u zien"... en dat kan gewoon. In @Gentei zijn geval gaat dat niet.
Maar ergens was het toch wel het geval… getuige uw hele rant van gisteren?Ze zei dat zij dat heeft gestuurd omdat zij dacht dat ik “gevoelig” deed omdat ik haar een sms heb gestuurd met “ik ga slapen, goeienavond” terwijl ze nog niet had geantwoord op mijn eerste sms van 4 uur geleden. Ik heb haar gezegd dat dat niet het geval was en dat ik wel had vermoed dat zij het druk had op het werk; en ik wou haar enkel laten weten dat ik ga slapen omdat ik de volgende ochtend ga opstaan om te werken.
Jullie zijn maar aan het “daten”.Op een of andere manier is het “settled”, no hard feelings. Ik ga nu wel proberen om wat chiller om te gaan. Enige reden waarom ik op deze manier veel moeite steek in de relatie
Een relatie moet ie onderhouden. Iemand aandacht geven in het begin, is reinste bullshit.is omdat ik denk/dacht dat het belangrijk is om aandacht te geven in het begin, om interesse te tonen in iemand.
Dude…Vrouwen zijn gelijk bloemen. Als je ze te veel water geeft, zullen ze rotten.
Dude…Als je ze te weinig water geeft, zullen ze uitdrogen. Ik heb haar te veel water gegeven. Ik denk dat zij een cactus is.
Ge kunt toch ook naar hem pendelen na het werk?Wanneer beide een voltijdse job hebben én een uur pendeltijd elk hebben, niet echt neen...
1. Hij zat met vroeges en lates, ik stond in het onderwijsGe kunt toch ook naar hem pendelen na het werk?
Niet zo defensief doen, Mulan. Dat staat je niet.En eigenlijk maakt dat geen hol uit he, voor de ene is 3u rijden niet de minste moeite, voor de ander is 30km al "veel te ver".
Daar heeft een ander toch weinig zeggenschap over?![]()

(In praktijk bleef hij na 4 weken al 5 dagen op 7 bij mij omdat zijn pendelafstand dan wel 40km verder was, maar zijn pendelafstand duurde maar 10 minuten langer als hij naar mij doorreed én hij had een tankkaart)Niet zo defensief doen, Mulan. Dat staat je niet.
Het was maar een discussie hoor![]()
Ik moet toegeven dat ik soms ook wel slik als ik een paar keer in de week naar mijn vriendin rijd.(In praktijk bleef hij na 4 weken al 5 dagen op 7 bij mij omdat zijn pendelafstand dan wel 40km verder was, maar zijn pendelafstand duurde maar 10 minuten langer als hij naar mij doorreed én hij had een tankkaart)
Ik vind dat gewoon heel subjectief. Voor iemand met een eigen auto die graag rijdt én niet op geld moet letten, zal afstand zelden een probleem zijn.
Maar als je geen rijbewijs hebt en nauwelijks rond komt, kan wekelijks een treinticket extra moeten kopen al wel een probleem zijn.

Samenwonen he!Ik moet toegeven dat ik soms ook wel slik als ik een paar keer in de week naar mijn vriendin rijd.
Met de huidige brandstofprijzen gooi ik precies geld uit het raam zo![]()

Dat doe je met een vriendin sowieso al.Met de huidige brandstofprijzen gooi ik precies geld uit het raam zo![]()
Ja, want elke vrouw is natuurlijk een materialistische golddigger die onderhouden moet worden.Dat doe je met een vriendin sowieso al.

Blij dat je dat erkent.Ja, want elke vrouw is natuurlijk een materialistische golddigger die onderhouden moet worden.
En ik weet dat je het al grappend bedoelt, maar ook flauwe grapjes houden dat beeld in leven.